נגישות
נגישות

מאסטר שף – על אוכל איטלקי מצוין ועוצמה נשית!

קצת לפני סיומם של האודישנים, ורגע לפני מחנה האימונים, הבוחשת מציגה בפניכם את המתמודדים עם האוכל הכי טעים, מעניין ואסתטי, שאת רובו מאפיינת עוצמה נשית ממגנטת!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 06/08/2022, 20:24 תאריך עדכון: 07/08/2022, 11:34
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מה משותף בין וואנבי איטלקייה, אמזונה בוכרית מעוררת השראה וחובבת בישול מקומי? נכון. כולן נשים! והאמת? הנשיות שלהן מתבטאת באוכל העדין והמתוחכם שהן הביאו לשולחן השופטים. אז רגע לפני שהבוחשת נאצלת להיפרד משלב האודישנים בצער רב, היא הכינה לכם את מצעד המנות המרשימות של השבוע.

מור בג'ה – מור הגיעה לתוכנית עם אובססיה לאיטליה, למאכלים איטלקיים ולעובדה שכנראה בגלגול הקודם היא בכלל הייתה איטלקייה. האם מדובר במשבר זהות קליל? בכל מקרה, מור הישראלית (אל תיעלבי, מישהו חייב לומר לך את האמת) הכינה כמובן את המנה הכי איטלקית שהייתה יכולה לבחור - קאצ'ו א-פפה. מור הוסיפה למנה טוויסט מגניב, בדמות ארטישוק ירושלמי. חיים נגס במנה והחמיא לה, באומרו: "יש פה את חווית ההתפרצות לפה". גם שאר השופטים ממש אהבו. הרי אומרים, שכשיש אמונה חזקה במשהו, הוא הופך למציאות, אז אולי האמונה הבלתי נדלית של מור שהיא בשלנית איטלקייה - לא כל-כך מנותקת מהמציאות?

מור האיטלקישראלית. צילום מסך מתוך "קשת 12"
למנה השנייה, מור הכינה לשופטים עוגת פולנטה ריקוטה. מיכל מאוד אהבה והעבירה במיידי, אהרוני טען שהעוגה עמוסת פרודוקטים בקטע רע, אך למרות זאת, העביר גם הוא. אייל לא אהב, בטענה שהעוגה לא מימשה את הבטחתה כעוגה טובה, ולא הסכים להעביר לשלב הבא, וזאת למרות מסכת השכנועים של אהרוני וברודו, שבסוף הוציאה את קלף הווטו שהעביר את מור ישירות למחנה האימונים (לא ברומא, סתם בישראל...). אז וולקאם פרינצ'יפסה!

בניגוד למור, נועה כץ לרמן היא בחורה שלגמרי לא וואנבית! היא אמנם אוהבת אוכל איטלקי, אך היא מגדירה את האוכל שלה כמקומי. גם נועה הכינה קאצ'ו א-פפה, אבל בנוסח ישראלי (סוף-סוף מישהי שמחוברת לשורשים שלה!). השופטים עפו על המנה שלה, ועל כך ששילבה אבן יוגורט בתוכה. "יציאה קטנה וחכמה" - אמר אהרוני על אבן היוגורט.

נועה חובבת האוכל המקומיצילום מסך מתוך "קשת 12"
מסתבר שנועה המתוקה, עובדת בדליקטסן של רותי ברודו, למרות שברודו כלל לא מכירה אותה - מה שקצת גרם לה למבוכה. למנה השנייה, הכינה 'ברוסקטה או סנדוויץ' ' - כהגדרתם של השופטים, בשילוב דג כבוש. השופטים התווכחו על מהות הסנדוויץ', ותהו האם לסנדוויץ' יכול להיות אופי משל עצמו (ויכוח כל-כך אופייני לשופטים הנוירוטיים שלנו). למרות הוויכוח הטיפשוני, כולם העבירו את נועה. אייל שיחק אותה מתלבט, אך במילה אחת של חיים, הוא "שוכנע" והחליט להעבירה.

טלי בובליל - טל חזרה לארץ עם בעלה וילדיה, לאחר שנים רבות בגולה הטקסנית. היא הודתה שקשה לה להתאקלם מחדש בארצנו הקטנטונת, ואפילו קצת התבכיינה על זה. הבוחשת פחות מתחברת להתבכיינות באור יום ובפומבי, ומעדיפה להתבכיין בחדר חשוך כמו פולניה טובה, אבל סלחה לה כי היא די מקסימה. טל הכינה לחם בשר - שאהרוני אהב את המילוי שלו, אבל לא את הלחם עצמו. גם אייל הסכים עמו. הם אהבו מאוד את "היד המתבלת", למרות שטענו שהיד האופה די גרועה... מעליבים! בגלל התיבול, הם זימנו את טל אליהם. הם בכלל ניחשו שמדובר בגבר שהוא מלצר, או פועל בניין, אך כמובן שטעות מרה בידם. מדובר בטל מהמערב הפרוע הטקסני!

NO מאסטר שף פור יו. צילום מסך מתוך "קשת 12"
עבור המנה השנייה, הכינה טל ארנצ'יני ים תיכוני. חיים העביר אותה, למרות שהמנה הייתה מתוקה מדי עבורו, אך אהרוני ביטל אותה, בטענה "שיש לה כשל בתפיסה, כי לא מגישים סלט מתוק לצד ארנצ'יני". אייל אמר שהיא פשוט קורבן לתרבות אמריקאית, וכי היא ראויה לרחמים. תודו שהם חצופים! הבוחשת לא אוהבת שיורדים לפסים מסוג זה. אהרוני התעקש לא להעביר אותה, וגם למיכל היה ארסנל של הערות לא נעימות. בקיצור, טל, את החולייה החלשה – NO מאסטר שף פור יו!

אינסה בניימין – אינסה היא קודם כל אישה חזקה, וניתן לראות את זאת בבישול העדין אך מלא התשוקה שלה. היא הכינה מנטי עדין ויפה, שנראה כמו מנדלה רומנטית. השופטים התאהבו במנה וזימנו אותה אליהם. אינסה סיפרה שעלתה ארצה מטשקנט, ששודכה לגבר בגיל צעיר ומאז הספיקה להתגרש, מה שגרם לאהרוני לספר את הסיפור על אמו, שגם היא התחתנה במסגרת שידוך. הבוחשת לא מבינה מדוע עדיין לא מחקו את המנהג הארכאי הזה מהעולם! למנה השנייה, הכינה אינסה סושי "בחש", וחיים מאוד אהב את הטעמים. רותי פחות, אך למרות זאת העבירה אותה. אהרוני, בוכרי בפני עצמו, עף על המנה וטען שמדובר במנה מרהיבה. גם אייל חיבב את המנה, ובמילים אחרות: ברוכה הבאה אינסה למחנה האימונים!

המון השראה באישה אחת. צילום מסך מתוך "קשת 12"
שי מויאל בן שטרית – שי הבשלן, שרצה להיבחן על ידי חך מקצועי, הכין קארי. השופטים לא ממש אהבו, בטענה שמדובר במנה עיסתית והוסיפו עוד שלל "טינופים" אודות המנה, אך למרבה ההפתעה, החליטו לבסוף שהמנה טעימה להם, ולכן זימנו אותו אליהם (אמרתי לכם שהם קצת נוירוטיים).
למנה השנייה, הוא הכין 'פאני פורי' במילוי סביצ'ה. אייל חייך כשאכל את המנה (חיוך מבסוט או אכזרי? כבר נגלה..), רותי אמרה שיש יותר מדי פיזור באוכל ושהוא צריך להתמקד, אבל העבירה אותו כי הוא "פשוט יודע לבשל". אייל טען שהרבה דברים במנה לא מתחברים, ואמר שלא יכול היה לשאת בפיו את המנה! עכשיו אנחנו מבינים הכל על החיוך שלך, מר אייל. גם חיים טען שהמנה פשוט לא מספיקה.

שי שרצה להיבחן על ידי חך מקצועי. צילום מסך מתוך "קשת 12"


מה למדנו? השופטים שלנו נעים בין ביזאריות למתיקות אינסופית. השבוע פגשנו מתמודדים יצירתיים מאוד, לצד מתמודדים שלא עמדו ברף, מה שגורם לבוחשת לגלות עניין מוגבר במחנה האימונים, או בשמו האמיתי: קאט פייט המוני! המשך יבוא.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות