נגישות
נגישות

מאסטר שף – הקימה לתחייה של האוכל המזרח אירופאי!

האודישנים של עונת העשור של מאסטר שף עומדים להגיע לקיצם, והבוחשת מסכמת את הרגעים הכי טעימים, הזויים ומצחיקים מהפרקים האחרונים!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 22/07/2022, 10:23
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הסיכום השבועי שלנו מביא עמו מתמודדים מעניינים, שהכינו מנות שגירו מאוד את קיבת הבוחשת. השבוע נחשפנו לבלוגרית אוכל מהממת, עם עבר לא פשוט שמכינה את הבצק המושלם – היא בישלה קאצ'ו א פפה, אותה מנה שהכין צעיר שנראה כמו החנון המושלם. ולקינוח, קיבלנו לפרצוף אוכל מזרח אירופאי איכותי ומגרה, שיגרום לכולם להודות שסתם מעליבים את המטבח המזרח אירופאי, כי האוכל העשיר שהוא מציע פשוט נפלא! אז בואו נתחיל בסקירת הפרקים של השבוע החולף.

קורל חוטה

הבחורה והתלתלים, קורל חוטה נכנסה לאודישן בביטחון שיא ועם מצבורים של יצירתיות – כל זה כדי להכין קנודל באינטרפצטיה שהיא מחשיבה כייחודית (רואים שהיא שייכת לדור המילניום). אניוואי, היא בסוף הכינה כופתאות שלא החמיאו לה, כי השופטים טענו שהן קשות מידי – למרות שהיא היתה בטוחה שהן יצאו "רכות כמו עננים".

 אך למרות התוצאה המדאיגה של המנה, השופטים עדיין ביקשו לראותה, וכאן התעורר חשדה של הבוחשת שמא התערבות של ההפקה. כי כל השופטים טענו שמדובר במנה משונה, ומתמודדים אחרים לפניה ממש לא קיבלו הזדמנות נוספת על מנה בינונית ומטה כמו זו – נו שויין.
השופטים זימנו את מדריכת הפסיכומטרי שעשויה מ-80% תלתל אליהם, ואוי, כמה מחמאות על המגניבות ועל זה שהיא אוהבת מתמטיקה – לדעתי כבר בשלב הזה היא עברה למחנה האימונים. את הבוחשת לא היו מכניסים לטעימה. למען הפרוטוקול, היא בישלה עבורם טרפיצינו ממולא בשר ראש. למרבה "הפלא" כל השופטים העבירו, רק רות הייתה כנה והגונה מספיק, והודתה בפניה שהמנה הראשונה שלה הייתה "פח", אוהבים אותך רות! גם מיכל ואהרוני הרעיפו מחמאות, וחיים חתם את המעבר שלה למחנה האימונים כאשר הסכים להעניק לה סינר.

הבחורה והתלתל. צילום מסך מתוך מאסטר שף "רשת 12"
עדן ים ראובן
עדן, בלוגרית האוכל המתוקה הגיעה עם סיפור חיים שריגש את הבוחשת (בלי צחוק הפעם!) היא עברה אלימות במשפחה, והחליטה לנתק כל מגע עם אביה האלים – בחורה אמיצה ומעוררת השראה. אז אחרי ההקדמה ניגש לאוכל – עדן הכינה קאצ'ו א פפה קלאסי, היא מומחית לאפיה אז הפסטה שהיא הכינה יצאה פשוט מדהים! וגם השופטים חשבו כך, לכן הם זימנו אותה להיכנס ללשכתם.
לשופטים היא הכינה באנים במילוי פרגית קצוצה, ותוך כדי הכנה סיפרה את סיפור חייה הלא פשוט, וליבם של השופטים יצא אליה – סופסוף חבורת החבובות מראה רגשות! על המנה הם קצת לכלכו, ואמרו שהיא טעימה אך בנאלית – אך למרות זאת עדן שלנו קיבלה מה שמגיע לה, ועברה למחנה האימונים! הבוחשת מצפה לראותך בהמשך!

מלאה בהשראה. צילום מסך מתוך מאסטר שף "רשת 12"
אור ונגהיים
עוד מתמודד שהלך על קאצ'ו א פפה הוא אור ונגהיים, שנראה כמו החנון המושלם – אבל חנונים תמיד מראים לערסים של השכבה מה זה, כשהם נהיים מיליונרים בגיל 30, והערסים ממשיכים לעבוד בירקניה השכונתית. ברור שגם אור הראה לכולנו מה זה, כי הוא רק נראה גיק תמים ולא מתוחכם, אבל הוא הפציץ במנת פתיחה לפנתאון!! אור הכין קאצו' א פפה יצירתי למדי, בגרסת טורטיליני על ציר פרמזן. מה שהלהיב את השופטים, שהגדירו את המנה כמרק פרמז'ן.
השופטים רצו שייתן להם טיפים לייעול בתור יועץ ארגוני וחנון מדופלם, אך הוא כמובן התבייש והתחמק מכך – כי הוא בכל זאת ייחל לעבור את האודישן. למנה השנייה אור הכין סלט של שומר ושייטל, שהעיפה את השופטים באוויר. למרות שהם רבו על שילוב העגבנייה בסלט, אייל טען שהיא הפכה את השייטל ל"סרחוני", אך אהרוני התרגז וביטל אותו, בטענה שטעות גדולה בידו. אנסקי סיכמה את האודישן בכך שיש לו יד פצצה, וששווה להעביר אותו – והשופטים כמובן הסכימו. אז בהצלחה לך במחנה האימונים איש מתוק שכמותך!

החנון המושלם. צילום מסך מתוך מאסטר שף "רשת 12"
פנינה שלם
פנינה היא מאמא אמיתית, כזאת שהבוחשת היתה מתה שתזמין לארוחת שישי, לאכול מהידיים שלה. אך למרבה ההפתעה, אשת החיל למדה לבשל רק בגיל 40 המופלג! כי עד אז היא הייתה מתענגת ומתפנקת על המטעמים של אמה, אך כאשר האם נפטרה פנינה שינסה מותניים, נכנסה למטבח וירתה בו את כשרונה כמו דרכון יורק אש. המאמה העונתית הכינה לשופטים לחם ממולא במפרום, השופטים ממש התלהבו מהמנה, ואפילו נשאר להם קצת ריר. "מכל הלחמים שקיבלנו זה המעניין והטעים מכולם" סיכם אהרוני, ובכך זימנו השופטים את פנינה אליהם.
פנינה הכינה למה השנייה טבחה בסלק. חיים לא העביר, לטעמו המנה הייתה לא מספיק טובה, ואהרוני הסכים איתו – "בתור הדבר עצמו זה היה אמור להיות הרבה יותר טעים, וזה לא", אמר, ושבר לבוחשת את הלב, ובכך הכשיל סופית את פניני. לא נורא, אנחנו נשמח שתבשלי עבורנו טבחה, קוסקוס, מוח או כל מה שיחפוץ ליבך!

מאמה אמתית. צילום מסך מתוך מאסטר שף "רשת 12"
גל מורן ישראלי
ואחרונה חביבה, כוכבת הערב ומנפצת הפרות הקדושות – גל מורן ישראלי! שהגיעה עם מסר מהמם ואפילו די נדיר לתוכנית, והוא לתת במה לאוכל המזרח האירופי. כי בואו, לרוב במאסטר שף אנחנו רואים מתמודדים שהם נצר לעדות המזרח, שמכינים אוכל מגרה בטירוף מבית סבתא. אבל מה עם הסבתות המזרח אירופאיות שלנו?? גם להן יש אוכל טעים - למרות שכולם מפחדים להודות בכך!
אז גל החביבה עלי מאוד הכינה מנטי מזרח אירופאי, כמו שהיא מכירה ואוהבת. היא עשתה הומאז' למנות של סבתה הרוסיה עליה השלום. השופטים אהבו (יאי!), למרות שלא היו סגורים אם מדובר על מנטי או קרפלך (מה זה משנה? אין על קרפלך בעולם!). גם את המנה השנייה של גל השופטים אהבו מאוד, ובכך היא עברה למחנה האימונים – יו גו גירל!!

מנפצת פרות קדושות. צילום מסך מתוך מאסטר שף "רשת 12"


בשורה התחתונה, הבוחשת היתה מאושרת לראות שהמטבח המזרח אירופאי מקבל סוף-סוף במה אבל פחות שמחה מכך שהעבירו את האישה והתלתל רק בשל מגניבותה. אז עד לפעם הבאה, אני הייתי הבוחשת.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024
המנות הכי ישראליות של 2024 - איפה הכי שווה לאכול?