נגישות
נגישות

מאסטר שף עונה 10: סיכום שבועי– מעשה בשניצל וצ'יפס

סיכום שבועי של עונת העשור של מאסטר שף - מדוע לשופטים יש מוסר כפול? ומי הצרפתייה המהממת שכבשה את ליבם? הבוחשת מבטיחה לגלות לכם הכל!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 06/07/2022, 10:12 תאריך עדכון: 06/07/2022, 12:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הסיכום השבועי שלנו מביא עמו קיבוץ גלויות אסלי משוגע, שרק בישראל תוכלו למצוא - צרפתייה קוקטית, שנדמה שיצאה מתוך פטיסרי צרפתי ונחתה היישר באולפנים של מאסטר שף, לצד אלעד המרוקאי, שבוחר לדבר במרוקאית ציורית בכל הזדמנות (דוד בן גוריון מתהפך בקברו) ואישה כורדית מאוהבת המקדישה את חייה לגבר שלה (תתקדמי, אנחנו כבר לא במאה ה-19!). בכל מקרה, הפרקים קצת העלו את הסעיף לבוחשת, ואם נהיה מדויקים יותר, מדובר במקרה אחד, בו חבר השופטים הנכבד החליט להעביר לשלב הבא אדם שהכין שניצל וצ'יפס! זאת למרות, שפסלו מתמודדת כי הכינה פשטידת חצילים מהודרת ומושקעת, מאחר וטענו שהמנה "פשטנית מדי". לא... כי שניצל וצ'יפס זו המנה הכי מתוחכמת בספר המתכונים! חוצפה.

אז לפני שאני מתחילה לברבר על מאורעות הפרקים, אני אוהבת כזכור לדוש בעניין הסטיילינג של השופטים. אז מה היה לנו בגזרה הזו? רות המתוקה עם שמלה שחורה קז'ואלית, אהרוני עם חליפת בית"ר ירושלים, ששוב מוכיחה שהוא חולק סטייליסט עם סטטיק ובן אל. מיכל סולידית לשם שינוי, עם חולצת ג'ינס, וחיים כהן ואייל שני בלוק הלא-מתאמץ של הדוד מאמריקה. מה קורה איתכם שופטים? חוץ מאהרוני, התלבושות של כולם עייפות ומשמימות – 3 במדד שלנו! עכשיו אפשר לעבור למתמודדים! 

צילום מסך מתוך "קשת 12"
אופיר ברוך
אופיר היא מורה של נוער בסיכון, ובלי קשר לזה, היא עושה רושם של נשמה טובה. אופיר הכינה מקלובה מתוקה במיוחד בשביל השופטים - שאהבו את המנה מספיק בשביל לזמן אותה. אך לפני שהיא הגיעה אליהם, הם שוב חטאו בניחושים בלתי נסבלים: רותי הימרה שהיא מזל אריה וצדקה. האם יש לנו עסק עם מחשושה? אופיר המתוקה התייצבה מול השופטים ובישלה להם פשטידת חצילים. תוך כדי הבישולים, היא שיתפה אותם בסיפורים מחייה (ג'וס!). היא סיפרה על כך שהייתה ילדה שמנה ועל איך הכירה את בעלה. נראה שהשופטים ממש נשבו בסיפוריה. אך למרות הלבביות הכובשת שלה, המנה שעמלה עליה בהשקעה רבה, לא הספיקה לשופטים. אהרוני טען שמדובר במנה "פשטנית מדי" בשביל מאסטר שף. תגובת השופטים מוכיחה בעיניי את המוסר הפכול שלהם - הם אשכרה העבירו מתמודד שהכין שניצל וצ'יפס (עוד נדבר עליו בהרחבה), ולא את אופיר המתוקה. על זה סבתא שלי הייתה אומרת: "משיגנע קופ!" או בעברית, המשחק מכור, ביצ'ס!

"זה לא את, זה המוסר הכפול שלנו". צילום מסך מתוך "קשת 12"
עמי סחראי
עמי סחראי, או כמו שהוא מכנה את עצמו "עמי סע אחרי", הכין מנת ביף וולינגטון שהיא פחות בריטית, והרבה יותר כורדית. למרות המראה המרשים של המנה, השופטים פירצפו עליה וטענו שהשילובים במנה לא טובים. רותי שנאה את המנה ממבט ראשון ויצאה מגדרה כדי ש"סע אחרי" לא יעבור, מיכל אמרה שמדובר במנה "משונה", אייל לא ממש הבין את השילובים במנה וחיים אמר שהמנה פשוט לא טעימה. צוות ה"יחנה" - ברודו את אנסקי, שכנע את שאר השופטים שלא להעביר את "סע אחרי" המסכנון לשלב השופטים. יכול להיות שהם ואנחנו הפסדנו שלל מנות כורדיות משובחות! חבל.

עמי סע אחרי. צילום מסך מתוך "קשת 12"
אלעד אלזרה
חידה, מה הדבר הכי בולט במתמודד אלעד אלזרה? ניחשתם נכון. המרוקאיות שלו! מצד אחד, נחמד לראות אדם שגאה במקום ממנו הוא בא (למרות שהוא כנראה יליד הארץ), ומצד שני, עזוב אותנו מחפירות במרוקאית – דבר איתנו בשפה שאנחנו מבינים (ולא, אני לא הבת האובדת של דב"ג). אם הוא היה מדבר בפולנית, לפחות הייתי מבינה כמה מילים, אבל מי אמר שצריך להתחשב גם בפולניות שסובלות בחדר חשוך? כנראה שאף אחד, אוף. בכל מקרה, המרוקני שלנו הכין מז'וז'ין דליקטס, או במילותיו של אהרוני "מז'וזין מעודן". השופטים עפו עליו – ובצדק, נראה שהבחור יודע מה הוא עושה. בכל זאת, הוא למד לבשל מהסבתות המרוקאיות שלו, שכנראה מבשלות קצת יותר טוב מהסבתא הפולניה שלי (רק קצת?). אז השופטים ביקשו לראות אותו, וגם במנה השנייה, "מרק חרירה", אלזרה הפציץ. זאת למרות שלא כל השופטים עפו על המרק. אייל לא אהב ואמר ש"הטעמים מרוכזים מדי", אך בסוף סתר את עצמו (נו, מה חדש?) ואמר שהמנה טובה והעביר אותו. גם רותי אמרה שהמרק לא היה מושלם, אבל עדיין העבירה אותו, וכמובן, גם אנסקי העבירה. בקיצור, אחלה אלזרה, נתראה במחנה האימונים!
חיים רבינוביץ'
רבינוביץ' הוא איש צבא מסתורי, שעומד לפרוש בקרוב מהשירות, לאחר 27 שנים. אם תשאלו אותו מה תפקידו בכוח, הוא יענה במסתוריות מעושה: "זה כל מה שאני יכול להגיד". הוא הכין קטאייף, שחוץ מברודו, כל השופטים אהבו. אז הם קראו לאיש המיסתורין אליהם, שהכין שווארמה. השופטים העבירו אותו, אך לא מבלי להעיר כמה מילים; רותי אמרה שהמנה הייתה יבשה, שלא אהבה ועשתה קונצים של "אני לא מעבירה", אך שכנוע קל של חיים כהן הכובש שכנע אותה והיא החליטה שכן להעביר. נו, מילא.

איש המיסתוריןצילום מסך מתוך "קשת 12"
שרה מלכה
שרה הביאה עמה ניחוח אירופאי צרפתי מתוק וממכר. האמת שהיא גם יפה וגם אופה. היא הודתה שהיא הגיעה לישראל גם כדי לחפש אהבה, אז גברברי ישראל - נא להתפקד, אשת חיל לפניכם! שרה'לה הכינה מז'וז'ין באינטרפרטציה צרפתית, מה שקצת בלבל את השופטים שלא זיהו את המנה, אבל אחרי הכל, הם כן אהבו אותה, למרות שהיא לא דומה למנת המז'וז'ין המקורית. הם קראו למיס פראנס אליהם, ואנסקי, כרגיל, בירברה איתה בצרפתית כדי להוכיח קבל עם ופריים טיים, שהיא יודעת מספר מילים בשפה הרומנטית בעולם. במנתה השנייה, שרה הכינה פבלובה דקורטיבית מהממת, שנראית יותר כמו יצירת אמנות, מאשר מנה שאפשר "לתקוע" (המילה החביבה על רותי). השופטים ממש התאהבו במנה, ושרה קיבלה את מלוא הפרגונים, חוץ מרות שרצתה לתקוע הכל בביס אחד וקיבלה ביסים יפים וטעימים ככל שיהיו, אך נפרדים. למרות זאת, גם היא העבירה את שרה המתוקה, כי כשרון כזה לא רואים כל יום.

גם יפה וגם אופה. צילום מסך מתוך "קשת 12"
רעות שלומי
הנה אישה ששבויה באש האהבה. רעות נישאה לא מזמן לאהבת נעוריה והשאירה את הרושם המטריד - שהיא חיה את חייה למענו ובשבילו. טו מאץ' המאה ה-19 בשבילנו, סורי! אך עם זאת, נראה שיש לה ידיים טובות במיוחד. היא הכינה לחם ממולא בשר שעבר את השופטים, ולכן הם זימנו אותה אליהם. אך גם כשבישלה מול השופטים, דיברה על האהוב שלה ועל כמה שהיא אוהבת לבשל את האוכל של אמא שלו, ופחות התייחסה לעצמה ולמקורות שלה – השופטים הפרוגרסיביים שלנו לא אהבו בכלל. הם יעצו לה להתחבר למקורות שלה, ופחות להתרכז בבעלה הגרוזיני, נו שוין. בשורה התחתונה, היא הכינה פשיטת אגוזים גאורגית (אמרנו לך כבר להתחבר למקורות!), שלא עברה את רוב השופטים, מה שגרם לרעות להיכנס לתדהמה. לא נורא מותק, אולי בשנה הבאה.

שבויה באש האהבה. צילום מסך מתוך "קשת 12"
עומר שיש
עומר שיש, שבאמת נראה כאילו הוא עשוי משיש, הכין קארי שנראה כמו רביולי, מה שיצר בלבול אצל השופטים. כן, לקח להם זמן לעלות על כך שכלל לא מדובר בקארי. לא כל השופטים התחברו למנה, אך הוא עדיין עניין אותם במידת מה, ולכן, חמשת המוסקטרים זימנו אותו למפקדה שלהם. שיש, בספק אומץ, ספק חוצפה, תלוי איך אתם בוחרים להסתכל על זה, בחר להכין שניצל וצ'יפס. בהתחשב באודישנים של מתמודדים אחרים, הייתי בטוחה שהשופטים יזרקו אותו מכל המדרגות בשל מנה "פשטנית מדי", אבל לא!!!! הם לא העירו לו על בחירת המנה כלל וכלל, ורובם אפילו שיבחו אותו. אם זה לא מספיק, הם גם העבירו אותו על המנה הפשוטה בתבל - שאפילו הבוחשת מצליחה להכין באופן סביר. לטעמי, זה לא פייר בעליל! אבל נראה איך מר שניצל וצ'יפס ישרוד את מחנה האימונים, כשיצטרך להתמודד מול מתמודדים שמכינים מנות מתוחכמות וטעימות במיוחד!

יש לו חוצפה. צילום מסך מתוך "קשת 12"

בקיצור, השכלתי להבין שהשופטים שלנו סובלים מתסמונת "המוסר הכפול" - אני מקווה שבפעם הבאה הם ישפטו את כולם בצורה שווה! למרות שהתעצבנתי, כרגיל, אני מבטיחה להמשיך לעקוב ולספק לכם את כל הריכולים הכי שווים מהפרקים, Au revoir בינתיים. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות