נגישות
נגישות

המסעדה הבאה –בובה היא שילוב של גאוניות ודם חם

רגע לפני חצי הגמר של המסעדה הבאה, הבוחשת מסכמת את אירועי פרקי האודישנים, ומסבירה למה צח ניני ממסעדת בובה הוא הקינוח של העונה.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 07/04/2022, 10:26
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

טרום חצי הגמר עבר חלק ובלי דרמות מיותרות. הקאובוי הקצת מרושע פתאום הפך לדרדסאבא, גרניט חזר להיות רגזני בלי סיבה נראית לעין, וכמובן הסיבה שלשמה התכנסנו - מסעדת בובה אחת, שטרפה את כל קלפי הז'אנר והוכיחה שאפשר לעשות סרוויס ראשון מושלם באמת, קינוח נפלא לפרק האחרון של האודישנים. אה..וגם אוהד לוי השף של בוברסא הודיע לגרניט על פרישתו מהמרוץ, בו הו. משום מה, היחידה שנשארה בוכייה היא הערבה הרחוקה.

המתמודד האחרון צח החמודון – בובה של בחור כבר אמרנו?
הג'ינג'י הצנוע והמוכשר צח ניני, היפר אקטיבי שעשה צרות בילדות, הצליח לכבוש את כולם – את הקאובוי שנתן לו 10, את הסועדים שנתנו לו 9, את המשקיעים שנתנו לו 8.5 ואת השופטים שהעבירו אותו לחצי גמר בזכות כדור הפלאפל הכי חתיך ומפונפן בעולם! וגם גילוי נאות, צח הוא אחד הפייבוריטים של הבוחשת שאוהבת את הפריזורה, האישיות, הכריזמה וכמובן את מנות הגורמה שלו של מסעדת 'בובה' שמצליחות לחבר בין המטבח התורכי למטבח הטריפוליטאי. צח, בלי צל של ספק אתה בובה של בחור!

צח ניני, צילום: מיכה לובטון


המתמודד האחרון שהביא את הקינוח של התכנית – את עצמו
קצת מעלילות פרק האודישנים האחרון בו הכרנו את 'בובה' שבתכלס, כל העונה הזו הייתה שווה רק כדי להגיע לנקודה זו; לפרק הגיעו ארבעה מתמודדים עם אג'נדות וסגנונות שונים ומגוונים – 'לה קוקו' של ליאור חיון ממשתתפות מאסטר שף עונה 8 שבדומה למסעדה שלה הייתה מטופחת, ממורקת ומתוקתקת שחולמת להקים בר אוכל עם אווירה של מנהלים ולאונג' גדול שאולי גם יגריל לה איזה בעל עשיר על דרינק. השופטים סכמו את ליאור כ'וולקמינג' אחד גדול או במילים אחרות 'שופוני אינסטגרמי' שמצטלם יפה אך לא בהכרח מחליק טוב בגרון, בטח לא אצל שופטנו. 'פיל מיין קרואסון' של רוני אשכנזי ואסף אשכנזי שני אחים עם בעיות שליטה קשות וקרואסונים חסרי נוכחות ומעוף – מאלה שנותרים מפוהקים בסיום יום עבודה במאפייה ומחכים לחבילת אימוץ או כפי ששטרית סכם 'לא הראתם לי שום דבר שיש עם מה לעבוד אתו' וכך גם לבוחשת אין איך לעבוד עם האחים לבית אשכנזי. המסעדה השלישית VENNE של עומרי זקהיים היא מסעדה איטלקית ים תיכונית של שף מוכשר וחמודי שרוצה לארח אנשים, הבוחשת מוכנה להתארח אצלו על טורטליני, השופטים אומנם התעלפו מהאוכל אך משהתאוששו שלחו אותו לארץ המגף והמרו הימרו מוצלח על הבובה.

צילום: מיכה לובטון


קצת על בית הבובות
צח ה'בוב' עבר דרך חתחתים עד שהגיע עד הלום למרות גילו הצעיר, כשההשראה שלו היא סבתא רבה שלו בשם בובה. צח היה ילד מרדן שהבריז משעורי ביה"ס ובצדק מסוים והלך לאיפה שהקיבה מכוונת אותו כי בובות צועדות על קיבתן! אחרי שבגיל 21 פתח פלאפל בבנימינה וסגר אותו עקב הפסדים כלכליים התחיל לעשות אירועים קטנים מהבית עד שהגיע לכאן כדי להגשים חלום ולהקים מסעדת – בר שכזו המשלבת בין המטבחים התורכי והטריפוליטאי, לשופטים זה היה כל כך טעים עד שרוסו כמעט הבליחה לגרניט את המנה וזרקה לצח את מבט 'משחקי הרעב' שלה ואמרה לו 'הסתירות שבך של הילד הג'ינג'י המופרע הופכות אותך ואת המסעדה למקום טעים ומסקרן' וכדרכה הפואטית סכמה היטב את כל שנות חייו של צח.

צילום: מיכה לובטון

מקאובוי לדרדסאבא
אווירת 'סוף מסלול' כבשה את פרק הפולואפ האחרון כשנותר הרושם שכולם היו רכים מדי כמו שקשוקה נוזלית שבאה להשתזף וכך גם הקאובוי שנטש מחלפותיו השחורים והגיע בכחול כיאה לדרדס ממולח! מעבר לעובדה שהמנות של צח מופלאות, הקאובוי עבר טרנספורמציה מבלי שאנשי ההפקה יודעים כשנחטף ליל אמש לכפר הדרדסים ועבר שטיפת מוח שהפכה אותו לרחום וחנון כשלראשונה בחייו הוא נתן ציון 10! ממחמאות על המפה הסרוגה שקיימת בכל בית רומני באשר הוא , רושפלד החמיא על כל המנות - אמר שזה ביס מושלם, אמר ש'קשה להאמין שבחור בגיל כזה מכניס את כל החכמה לביס אחד'.ושיא השיאים היה כשאמר לצח פנים מול פנים 'יש לך יד של זקנה' – מחמאה שבקונסטלציה אחרת הייתה נשמעת כמו משהו לרוץ ולבכות אתו באמבטיה. אז רושפלד מבסוט ואפילו שיחק אותה דרדסאבא תקשורתי כשחיבר בינו לבין סבתא שבכתה מהתרגשות – האם ההתרגשות הייתה מצח המצטיין או מרושפלד המתרכך?

רגזני עד קצה העולם (או הרייטינג)
באמת שהפרק עבר חלק כמו חמאה על מצה משוישת כשכולם מרוצים מצח, עובדי המטבח 'עפים' עליו ונותנים לו גב וכתף ו'כיף' הלקוחות מוטענים חיובית ולרגע היה נדמה שאין כאן דרמה כי הכל פשוט 'מוש..'. מדי. רגזני קלט את זה או שבקונטרול רמזו לו לשנות 'וויב' ומהר כי הרי אי אפשר רייטינג בלי קצת ג'וס, אז גרניטוש שתה ג'וס מותסס והופיע בפרצוץ ממנחס של רגזני וידיים על המותן כמו עקרת בית מול ילד שמרח טחינה על השטיח הפרסי החדש. רגזני אומר לו 'צריך להמשיך לקבל ציונים גבוהים כמו שקיבלת' שזה ממש כמו להגיד לבחורה בדייט 'את יפה אבל יש לך ריח רע מהפה'. למזלו של צח יש לו מספיק ביטחון ואמונה עצמית (וגם בבורא עולם) והוא צולח את רגזני בלי למצמץ ועף הלאה וקדימה. משרגזני כשל בלייצר דרמה הגיע מושיק בתור שחקן חיזוק, גנב את אביו של צח וניסה לייצר שיחת אב ובן שכשלה והסתכמה במשפט קצר של אבא שמזייף מול מצלמה ואומר כמה שהוא מאמין בו. דרמתי זה לא היה, מרגש זה לא היה ומלאכותי זה היה ובגדול. איפה גרגמל כשצריך אותו?

על ארבע שופטים דברה התורה
ארבעת השופטים נכנסו למסעדה לארוחה מפסקת אחרונה לקראת סיומה של הסדרה וזו הפעם הראשונה שלהם לשבת יחדיו ל'חינגה' אחת גדולה ולסעוד ליבם. ואז רגזני שפספס את הדרמה של מקודם מנסה שוב לאתגר את צח 'אתה צולח את כל המבחנים בקלות, פגעת בהכל, רוצים לתת לך הזדמנות לעבור לגמר' ומבקשים להחזיר עטרה לישנה וחומוסאי לשכונתו. מבחן הפלאפל צולח ואף מקבל מחמאות רבות שקשורות לטקסטורה, יצירתיות ופלאפל וצח מתבשר שהוא עולה לגמר ונגולה אבן מלבנו ומלבה של הבוחשת.

צילום: מיכה לובטון

לונג סטורי שורט, בפרק הבא יתמודדו בחצי הגמר לי מלילי עם 'תאי טה', 'קילומטראז'' של פומפי (עידן בושארי), 'אנאנד' של רינת ינסמן, 'סטודיו גורשה' אל אלעזר טמנו, 'לילי' של דנה לי ברמן, והדובדבן שבקצפת צח ניני עם 'בובה' - מסעדה עם קונספט מופלא שעומד מאחוריה שף מוכשר שמכיר את הטעמים וזוכר אותם ב-DNA שלו עוד מימי סבתא רבה שלו, היא בעיני רוחו והאוכל שלו בעיני רוחנו, שלמות של דורות ומסורות שמכבדות כל סועד באשר הוא.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
המסעדה הבאה בתל אביב
הזמנת שולחן

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!