נגישות
נגישות

המסעדה הבאה – suson's wings - על סוסים וכנפיים

׳המסעדה הבאה׳ הוציאה מהבוחשת ארסנל רגשות שלם: מקסיקני נטוש, אבא ובת חסרי קונספט אך אוהבים, סירקיסאית ג׳וניור על ציר לא נהיר וליאור לביא שדוהר ועושה פלאים.

הבוחשת בקדרה חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 15/03/2022, 9:15
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז למה סוסון הוא בעצם פרדיננד השור? איך סירקיס הרסה לנו את ה׳פנטוקי׳ של ארוחת הבוקר, לאיפה נעלמה אמו של מרקו, אה... סליחה, של דניאל גולן ולמה ומה הקשר בין רוסו לפורנו? האם בפרק הזה נחצו הגבולות וזכינו לראות את רוסו מתקלפת מאצילותה והופכת להיות מתכון משובח יותר עם המון ספייסי מעקצץ אך נעים להפליא? הבוחשת מאמינה שזכינו ובגדול ברוסו שהפכה ממעדן חלב לטאקו על צ׳ילי עם הרבה קון קרנה. וחידון חמיצרון קטן – מה המשותף בין רותי רוסו לרותי סירקיס? העונה נכונה זוכה בכוס מרק עצמות עם ציר עוף (פרי ידיה של סירקיס ג׳וניור).

ים רגשות על חליפות מיושנות, ואיפה את סופר נני?

מישהו מכיר אישית את המלבישה של התכנית? אולי זו זוגתו של גרניט? לבוחשת נמאס כבר לרמוז כאן (ולא די ברמיזה, מתברר) שהמנחים לבושים כאילו הגיעו לפסטיגל גאורגי משנות ה-90 לצלילי אקורדיון ובורקס פטריות. מה נסגר? ארבעת הנבחרים צעדו לעבר הדלתות עם ניחושים של ׳מי עומד מאחורי הדלת׳ שנראים כמו טקסט שהם שיננו בלילה, רגע לפני גיהוץ החליפה והם אפילו יענו מנחשים ש׳צירקיס׳ קשור לרות סירקיס... ומכאן והלאה נפתחו בפנינו ארבע דלתות שחשפו ארבעה עולמות שונים עם מכנה משותף אחד - כולם ראויים לביקור של סופר נני (מיכל – 70% לך ו - 30% לבוחשת, בכל זאת מתקלטת לך כאן פרומושן). תמי סירקיס שגדלה בצל אמה רות סירקיס ולעולם הייתה ותהיה סירקיסאית בנשמה שמביאה אתה מטבח בריא כל כך שהבוחשת נהייתה חולה ו׳סופר נני׳ בהחלט הייתה נחוצה בילדות שלה כדי להוציא אותה מהצל ממש כמו שהוציאו את סבלימינל, דניאל גולן שננטש ע״י אמו ורואה אותה פעם בשנה ובטיסה הבאה הבטיח לממן אותך נני שכמותך להליך גישור, וישראל ומאי אודלס אבא ובת עם יחסים כל כך מושלמים שעובדים יחד, שותים יחד ומפרגנים יחד ואנחנו מאוד רוצים לראות מה הקאטץ׳ – מיכלי, יש לך כיוון? ולך, מנצח הערב סוסונ׳ס ווינגס איש אציל ויקר יש אמריקאית עם פתקי אהבה ואין ילדים ככה שהכל עוד וורוד ואופטימי ו׳נני׳ נראית מיותרת כמו כוסברה על טילון.

ארבעת המתמודדים – על הרבה כריזמה וצניעות

לייק גדול לליהוק של הפרק שהביא הפעם שפים צנועים וחביבים שעושה רושם שרק רוצים להיות מי שהם ולהביא לשולחן את מה שהם – לטוב ולרע כמובן.

צ׳רקיס של תמי סירקיס הצליחה להכעיס אותי באומרה שבמקום לאכול מאפה וקפה בבוקר כדאי לשתות ציר מרכזי שזה כמו להגיד במקום לאכול גלידת שמנת הכינותי לכם מראש גלידת בורגול, זה שאת אשת בריאות לא אומר שחובה עלייך לבאסנו קולינרית. היא אומנם חביבה והבת של, ועושה מסעדה המתבססת על צירים שזה נשמע יותר כמו חדר מיון יולדות בביה״ח מאיר ולא מסעדה שמגרה את החושים, לפחות לא את הבוחשת. וכן לגדול בצל של - לא נשמע כיף במיוחד, למרות שהיא זכתה לתהילת עולם בתור הילדה בחולצה הכחולה המופיעה על עטיפת הספר ׳ילדים מבשלים׳ של רות סירקיס. אז נכון שהיא מאמנת בריאות מוסמכת, מאמנת אוכל מוסמכת ועושה ספינינג לעגבניות בחצר, אבל לבוחשת ולשופטים זה לא הספיק.

צ'רקיס - קרדיט צילום מיכה לובטון

אל פאיסנו של דניאל גולן שהוא יותר מעדן גולן באופיו, צורתו וכשרונו עם סטריט פוד מקסיקני שעלה ארצה בגיל 3 ומציע קונספט שטרם נראה כאן עם מנות שגרמו לבוחשת לאכול שעועית מקסיקנית בקונסרבים מרוב געגוע למקסיקו. דניאל, שפניו מוכרות מהריאלטי ׳סכיני השף׳ חולם על ערך בוויקיפדיה וכל שיש לי לומר לו שאם יש לו 500 ש״ח מיותרים הוא יכול לקבל ערך למרות שלא זכה, פשוט, כי ככה זה עולה...

EL PAISANO - קרדיט צילום מיכה לובטון

״אצל השף״ – שם יומרני כפי שאמרו השופטים וצדקו - של ישראל אודלס והבת שלו מאי אודלס, שמבשלים ביחד, שותים יחד והיא ה- סו שף שלו והוא האב הרוחני (והפיזי) שלה. עד עכשיו לא הבנתי מה הקונספט ועשיתי ׳גלגל הצלה׳ לשני צופים שלא הבינו מה הקונספט וגם הקונספט לא הבין את עצמו. בקיצור הבשורה הטובה של השניים היא מודל של איך יחסי בת ואבא יותר מדי cool אמורים להראות ותכל'ס? איזה אבא כייפי הוא – מקשיב, תומך ומבשל אוכל שנראה אחלה אבל חופר וטוחן על כמה הוא איש פשוט. הם אנשים פשוטים שעושים אוכל פשוט לאנשים פשוטים עם מרכיבים פשוטים ואנחנו צופים פשוטים שמשתעממים מפשטותם של זיבולי שכל פשוטים וחסרי טעם וריח.

אצל השף - קרדיט צילום מיכה לובטון

suson's wings  של ליאור לביא הוא ההוכחה שאפשר להתאהב באישיותו של אדם מבעד למסך פשוט כי הוא אמיתי, צנוע, ללא פרזנטציות מיותרות ועם הרבה קסם, אוכל שמן ומושחת וביסים ששווה לחיות למענם. הרי לכם אדם שבא לטרוף את העולם וליהנות מכל ביס ממנו. הלוואי על כולנו ועל כמה אנשי דיאטות שברור לי שהלכו בסוף הפרק למקרר ובלסו מכל הבא ליד בגלל קראנץ׳ השחיתות שלך, יא ליאור. וכמה שהגיע לך לנצח – באישיות ובמקצועיות ובשחיתות (החיובית הפעם).

SUSON'S WINGS - קרדיט צילום מיכה לובטון

Plat du jour   שעשתה לרוסו פורנו

מודה שהפרק הזה היו רק שני מטבחים שגרמו לי לרצות קולינריה כאן ועכשיו;

המנות המנצחות של הסוסון המתוקי שהתחילו בכיבוש שלו על רקע שיחות נפש בהן הוא מסביר כמה הוא היפר אקטיבי והמטבח זה התרפיה שלו – אמנם סיפור שחוק שמספר כל שף שני אבל בגלל שהוא כזה פרדיננד השור שמריח פרחים בעדינות עם דציבל של חד קרן אנחנו סולחים לו, לסוסון.

׳כשפילי פגש את הקיבוץ׳, סינטה צרובה ואמנטל: השפים עפים על המנה עם כמה דיוקים מתבקשים כמו גבינה דומיננטית על עבה של לחם, גרניט אומר שהיה חוזר למנה הזו וגם אנחנו, חוזרים בטיסה הראשונה ומושיק מפרגן לו במשפט שחוק נוסף: ׳אתה מבשל מהמקום הנכון׳. לא הבנתי, המקום הנכון לבשל בו זה מהמטבח! אז כולנו מבשלים מהמקום הנכון, אולי חוץ מאינואיט שמבשל מאיגלו.

ושיא השיאים זה כמובן הווידוי החושפני של רוסו שמקבילה בין קרנץ׳ חיתוך העוף לפורנו באומרה ״יש קטגוריות פורנו לצלילים כאלה של העוף״, רוסו דארלינג, לא חשבנו ולו לרגע שאצילה כמוך בכלל יודעת מה זה פורנו וכמה אנו גאים בך שאת מחובבי הז׳אנר.

גם מעדן הגולן המקסיקני שהביא שתי מנות כל כך מושלמות -  קסדייה של מח שזה כיסון מבצק תירס במילוי מח שזכה לשבחים משטרית, מושיק וגרניט שהעבירו אותו הלאה כאשר שטרית אף החמיא לו ואמר שמרגישים שזה מישהו שגדל על המטבח הזה של טורטיות צבעוניות עם אוסול בלב. גם המנה השנייה, הטאקרייה - שזה טאקוס עם מרגז ושקדי עגל  זכתה לתשואות ונראה כמו כלה אינסטגרמית שמחכה לסכום המיועד לה – הבוחשת לא אוהבת לאכול בידיים וסליחה לכל המקסיקנים.

אם לא היה לכם ברור עד כה, פחות התחברתי למנות הסירקיסאית שנראו בריאות מדי, אפורות מדי ואנמיות מדי, כמו פולניה בבידוד.

מרק פו וייטנאמי, שזה ציר בקר עם בשר קרפצ׳יו שמבושל במרק שהיה נראה כמו הגרסה האשכנזית של כל וייטנאמי זוטר שלא הצליח לרגש איש מאתנו, כדורי בשר ברוטב קארי על מצע אורז על בסיס ציר, מנה שכבר טעמנו ואכלנו וראינו והלכנו (ויני, וידי וחבריו...).

גם המנות ׳אצל השף׳ נראו יותר כמו המנות ׳אצל השכנה׳ חצילים בטחינה – מנה שנראתה אומנם טעימה למעט הטחינה השחורה שהזכירה מלט באתר בנייה בדרום תל אביב, טעמנו, אכלו (ויני, וידי וחבריו- שוב) וגם המנה השנייה לא נראתה כמו בשורה חדשה בשמי ארצנו ריזוטו עם סלמון שגרם לרוסו להתפרק ולא ברור האם זה בגלל הטעם או בגלל שפשוט היה צריך לייצר דרמה גם כשלמעשה אין כזו באופק. יחסים טובים בין אב לבת זה כנראה לא מספק. אז רוסו (וגם הבוחשת), פרצו בבכי כי לא נעים ׳לרדת׳ על אבא כשבתו מעריצה אותו.

הסיפורים המרגשים של הפרק  - יחסים זה העיקר

דניאל הביא את הסיפור קורע הלב על היותו ילד בודד להורים גרושים שנע בין מקסיקו לישראל ורואה את אמו אחת לשנה או שנתיים. וכמה שהתחשק לחבק אותו כשהוא דיבר עליה עם כל כך הרבה אהבה, כאב ובעיקר געגוע כי יש להם כל כך הרבה פערים להשלים  - לא חוו יחדיו ימי הולדת וחגים. גם לנו יש פערים להשלים. כמו למשל למה אמא עזבה למקסיקו?

הסירקיסאית ספקה לנו הצצה על איך זה לגדול בצילה של אמא סלבריטאית שכמעט כל אחד בישראל גדל על ספרייה, אם יוצא לה משהו טעים אז זה בגלל אמא, אם יוצא לה משהו לא טעים אז זה מאכזב כי את לא אמא ובאמת שריחמתי עליה מעט וכמה מזל שילדיי לא גדלים בצילה של אמא בשלנית, אלא בצל שקשוקות מאוכזבות.

ישראל ובתו היו מרגשים ולו רק בשל יחסי הקרבה המהממים שביניהם. רוסו, התרגשה עד דמעות וניסתה להפיח סיטואציה דרמתית בכל מחיר (אולי כפוסט טראומה על הפתיחות שלה בענייני פורנו). ואני, עפתי במיוחד על מנצח הערב שלנו, סוסון המקסים. בלי פוזות, בלי מסחטת דמעות. ליאור לביא מחייך, מקרין אש ואופטימיות ולא מבכה את עברו. הוא אוהב את מי שהוא ואנחנו גם.

ליאור לביא ומסעדת suson's wings – הגורמה שבלב

יש לו כריזמה, יש לו אנרגיה, יש לו כשרון מטורף ורוחב לב, ליאור לביא, רוצה להקים דיינר אמריקאי – קיבוצי וזה מה שיקרה כאן! בשבוע הקרוב תוכלו לקבל הצצה וטעימה מושחתת ומלאת קלוריות, ביס שכולו פחמימות שחוגגות את עצמן לדעת, וטעמים משובחים ובקיצור, כל מה שדיינר צריך להיות ועדיין אין מספיק כאלה כאן. אז אם בא לכם לפגוש את הסוסון המוכשר, השף הכישרוני שיביא לכם את אמריקה לצלחת בואו לכנפיים של סוסון כי יש לכם מקסימום עוד 6 ימים לטעום את כל הטוב הזה. זוכרים איך? לוחצים זאפ בלינק שכאן ומזמינים מקום, עכשיו, מהר לפני שכולם יעופו על הכנפיים של ליאור לביא!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת SUSON'S WINGS- דיינר אמריקאי קיבוצי בתל אביב

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
בואו לאכול איתי עונה 7 - פרק פתיחה