נגישות
נגישות

מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה

חנוכה הוא חג של שמחה וניסים. דווקא השנה, חשוב להתנחם בסופגניות מיוחדות שיעשו לנו נעים בחיך ובלב. אנחנו אוהבים אותן יצירתיות במיוחד, כאלו שהשחיתות הנעימה זולגת מתוכן החוצה ומטשטשת את הימים הקשים שעוברים על כולנו

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 30/11/2023, 12:32
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חנוכה 2023 מגיע על רקע חודשיים קשים במיוחד. חורבן, הרס, אבל וחוסר וודאות מלווים אותנו מזה ימים ארוכים מדי. ניתן היה לחשוב שאולי השנה הקונדיטורים היצירתיים של ארצנו ימעטו בשכלול הסופגניות שלהם, אבל נדמה שדווקא בשל המצב – הסופגניות השנה, עליזות במיוחד.

סופגניות מיוחדות לחנוכה

יש בינינו כאלו שעדיין מעדיפים את הסופגנייה ההיא, מהסופר. זו עם מילוי הריבה הזרחני ואבקת הסוכר שנמרחת עד שמגיעים הביתה. זו שחודשיים לפני חנוכה, אנחנו תרים אחריה במאפייה בחלק האחורי של הסופר. קצת מתביישים בכך שאנחנו – מתגעגעים אליה. אבל יש כאלו שסופגניות בשבילם הן אירוע תרבותי של ממש. הפסטיגלים למיניהם בוטלו השנה, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא להתנחם במתוק – מתוק העגלגל הזה. אז איפה תמצאו את הסופגניות הכי מתורבתות בארץ? הכל בכתבה שלפניכם

סופגניות מצופות באבקות סוכר לכבוד חג החנוכה כמה קלוריות בתמונה אחת? צילום: שאטרסטוק

בוטיק סנטרל – סופגניות בריוש

סופגניות הבריוש המסורתיות של בוטיק סנטרל הן משהו שאנחנו מחכים לו כל השנה. גם השנה, הם מציעים את הסופגניות המצוינות שלהם בטעמי תות שדה ושוקולד.

בנוסף, בוטיק סנטרל מוכרת גם סופגניות מסוג מריטוצו, שהן סופגניות אווריריות וקלות יותר. סופגניות המריטוצו ממולאות במילוי וניל או קרמל מלוח, ונמכרות במחיר אחיד של 8 שקלים ליחידה.

סופגניות זמינות בסניפים.

 סופגניות שנראות כמו קינוח.  צילום: שאטרסטוק

מאפה נאמן – הסופגנייה הציונית

רשת המאפיות מאפה נאמן מציעה לקראת החג קולקציית סופגניות מיוחדת בהשראת הפטריוטיות הישראלית. בקולקציה תמצאו סופגניות בטעמים קלאסיים לצד שילובים מעולם הפטיסרי במחירים שנעים בין 5 ל – 12 ₪. בולטת במיוחד הסופגנייה "ישראלה" עם מילוי קרם פטיסייר וציפוי שוקולד לבן בעיטור דגל ישראל.

סופגניות זמינות בסניפים ובאתר.

סופגניות לכבוד חורף 2022 מתחת לציפוי הזה יש סופגנייה. צילום: שאטרסטוק

מאפיית לחמים – סופגניות קלאסיות ואווריריות

המאפייה המצוינת "לחמים" של האופה אורי שפט, יוצאת השנה עם קולקציית מוצרים מיוחדת לכבוד חג החנוכה. הקולקציה כוללת סופגניות קלאסיות ואווריריות במגוון מילויים מתוקים כמו ריבת תות, שוקולד וריבת חלב. מחיר הסופגניות 9 שקלים.

בנוסף, תוכלו למצוא שם גם לביבות מטוגנות עשויות עבודת יד, בטעמים שונים כמו תפוחי אדמה, בטטה וגבינות. מחיר הלביבות 5 שקלים ליחידה. כמו כן ישנם מארזי מתנה מיוחדים הכוללים מגוון מוצרים כמו סופגניות, לביבות, לחם וממרחים.

סופגניות זמינות בסניפים ובאתר.

 לפעמים מתחשק לזלול סופגנייה רגילה. צילום: שאטרסטוק

קונדיטורית שני

קונדיטוריית הבוטיק "שני" מכינה סופגניות בעיצוב צבעוני וייחודי שימשוך גם ילדים. הסופגניות ממולאות בטעמים נפלאים בהשראת עולם הקונדיטוריה הבינלאומי.

דוגמאות לכך הן "אוראו גולד" עם מילוי קרם וניל ועוגיות אוראו ו"קינדר בואנו" עם מילוי שוקולד וקישוט ביצת קינדר מעל.

זמין בסניפי הרשת.

טאטי – סופגניות אפויות ומושחתות גם יחד

רשת המאפיות טאטי משיקה 8 סוגים שונים של סופגניות פיצוץ עם מילויים מיוחדים כמו פיסטוק, קרם אוראו ואפילו ספינג'. הסופגניות עשויות מבצק איכותי המורכב מ-17 מרכיבים ונאפות באופן ידני. אפשר גם לרכוש מארזי טעימות של הטעמים השונים.

סופגניות זמינות בסניפים ובאתר.

רולדין – סופגניות שמחכים להן בכל שנה

רשת המאפיות רולדין מציעה השנה קולקציה ענקית של 12 סוגי סופגניות, החל מקלאסיות עם מילוי ריבת תות וכלה בסופגניות מובחרות יותר עם מילויים כמו שוקולד ואגוזי לוז, קרם קוקוס ועוד. המחירים נעים בין 7 ל-16 שקלים.

זמין בסניפים

מיסטר דונאטס – סופגניות לשומרים על הבריאות

מיסטר דונאטס מתמחה בייצור דונאטס ידידותיים יותר מבחינה בריאותית תזונתית. למי מבינכם שמשתוקק לסופגניה אבל נמלא רגשות אשם, אופים במיסטר דונאטס סופגניות טבעוניות, ללא סוכר, ללא גלוטן ועוד במגוון רחב של טעמים. ניתן להזמין את המוצרים באתר ובנקודות המכירה שלהם.

סופגניות זמינות בסניפים ובאתר.

ביסקוטי – סופגניות המהפכה הצרפתית

קונדיטוריית הבוטיק הכשרה למהדרין - "ביסקוטי" יצרה השנה סדרת סופגניות מהודרות בהשראת המהפכה הצרפתית, עם מילויי קרם עשירים כמו שוקולד, וניל ופירות יער. מחיר הסופגניות 14 שקלים.

לצדן ימכרו גם סופגניות זולות ופשוטות יותר כמו ריבת חלב וריבת תות ב-7 עד 9 שקלים.

להשיג בסניפי הרשת בבני ברק ובפתח תקווה. טל' – 03-5704015

קונדיטוריית "מתוקה" ושירות הקייטרינג "מתוקה פוד סרוויס" משיקים השנה סופגניות בצורת פיצה מיניאטורית ב-6 טעמים שונים כמו בייגלה, נוטלה ושוקולד. בנוסף הם מציעים גם סופגניות טבעוניות וקלאסיות יותר כמו ריבת תות.

להשיג בטלפון: 1700-723-723, באתר או בסניפים

קונדיטוריית שמו – סופגניות מלאות השראה

השף והקונדיטור מיקי שמו יצר השנה סופגניות מוקפדות בהשראת קינוחים מפורסמים מכל העולם, כמו קרמשניט וטירמיסו. יחד עם זאת הוא מציע גם את הקלאסיקות עם ריבת תות ושוקולד וכן מגוון בריא יותר בדגש על טבעוניות.

סופגניות זמינות בסניפים.

TLV Donuts – סופגניות של הסימפסונים

הקונדיטורית אוליביה רוז מייצרת בעבודת יד סופגניות איכותיות בשם TLV Donuts. בין הטעמים: הומר סימפסון עם גלייז וסוכריות, נוטלה קינדר עם ממרח נוטלה וקינדר בואנו, לונה פארק עם סוכריות קופצות ועוד.

הזמנות בטל' - 053-2262332.

דרימרי – סופגניות בריוש ממולאות בקרמים

השף הקונדיטור עידן מימון מייצר במותג "דרימרי" שלו סופגניות בריוש גדושות בקרמים כמו לימון, פירות יער, פיסטוק ושוקולד - כולן טעימות במיוחד.

דרימרי. הסיבים 49 פתח תקווה, 03-9503330

מייזון קייזר – סופגניות בגרסת הבולונז'רי

בבולונז'רי מייזון קייזר, הכינו עבור החג קולקצייה שלמה של סופגניות חדשות ומקוריות.

לצד הסופגנייה הקלאסית עם מילוי ריבת תות ביתית תוצרת המטבח של קייזר, ישנן גם סופגניות כמו "ג'אנדויה" עם מילוי קרמו ג'אנדויה מתוק וציפוי שוקולד חלב, "קרמל וניל" עם מילוי קרמו וניל וקרמל וציפוי שברי שוקולד מרירים, סופגניות לימון ליים במילוי קרמו לימון ובצפוי מרנג שוויצרי לצד מחית ליים ועוד סופגניות יצירתיות וטעימות במיוחד.

זמין בסניפים, באתר ובאפליקציה. 

לרשימת כל בתי הקפה בישראל הקליקו >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ