נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לרגל פסטיבל טעם  IL  המציע מנות שף מובחרות וטעימות  אשר מגיעות עד אליכם, במחירים מצחיקים של 39 ₪ ו-49 ₪ , 59 ₪ למנה, נפגשנו עם דויד פרנקל, אחד השפים המובילים והבולטים בישראל. פרנקל סיפר לנו מה גרם לו להתחבר לטעם IL , מה השתנה בכללי ההיגיינה אצלו במסעדות וכמובן – מה כל כך מיוחד בסופר פיצה שגם משתתפת בפסטיבל. רמז: לא רק התוספות.

דויד פרנקל, השף המוביל של פרונטו והבעלים של סופר פיצה שנפתחה ביחד עם האופה יובל שניר, הבין שבתקופה הזאת כדאי וצריך לייצר כמה שיותר שיתופי פעולה בין מסעדות ושפים. מהסיבה הזאת הוא הצטרף למייזם טעם IL , שבוע האוכל של ישראל, ביחד עם חיים כהן (יפו תל אביב, דיקסי ופילדלפיה), גיא גמזו (אריא, NUNUNU), תומר אגאי וזוגתו איה אשוח (סנטה קתרינה) ואיציק בראל ונימרוד הדס (סוהו),ובשיתוף קבוצת בלוסטון, קשת 12 וזאפRest  . לטענתו, דווקא ברגעים כאלה יש נטייה לשתף פעולה ולצאת מהקופסא, במטרה להוציא את האנשים מהבית ולגרום להם להרגיש שהחיים ממשיכים.

 דויד פרנקל. צילום: שי אוחיון

רוצים להכיר את המסעדות המשתתפות במיזם? להזמין משלוח או  T.A הכנסו למתחם האוכל טעם il    >>>>

לא על הפיצה לבדה

סופר פיצה היא לא עוד פיצה! לדבריי פרנקל מה שמאפיין את סופר פיצה הוא הבצק המאד מיוחד והטעים שלה, אשר מורכב מ-7 סוגי קמח שונים המבוססים על 4 סוגים של דגנים. הערך הגלוקמי של הבצק מאד נמוך וכשאוכלים אותו ההרגשה היא קלילה ונעימה, לצד קרסט מאוד גבוה. על הבצק יש תוספות עשירות שעשויות מחומרי גלם טריים ומיוחדים.

עוד מוסיף ואומר פרנקל "זה נקרא סופר פיצה מהרבה סיבות- גם סופר פוד שאנחנו שמים עליו דגש וגם סופר תוספות – מבחר עצום של תוספות. הביס בסופו של דבר הוא  פחות פיצה ויותר ארוחה, וזאת הודות לערך הגבוה של כל החומרים הטריים שאנחנו משתמים בהם"  

כשנשאל על החיבור של רגש ופיצה ענה פרנקל ""בשנים האחרונות, אני עושה מוצרים מתוך רגש. אבל לא תמיד צריך זיקוקי דינור, לפעמים ביס טוב עושה את העבודה".

 צילום: אסף קרלה

מה ההמלצה העיקרית שלך, לבוא ולאסוף T.A  או להזמין הביתה?

"אני ממליץ לבוא ולקחת טייק אווי – טוב לאכול את הפיצה פה וזאת ללא קשר למקום שהוא גדול ומרווח שבו עובדים לפי כל התקנים של התו הסגול. הפיצה עוברת חימום שני תמיד ושום חיידק לא שורד את החימום"

אפרופו חיידקים מה השתנה?

"נתנו דגש גם לפני הקורונה, אבל עכשיו אפילו החמרנו – החלפנו את סוגי הסבון לסבונים עם חומרי חיטוי. גם ההיגיינה והחיטוי של המסעדה מתוגברים"

מה שותים ליד פיצה? "מאד תלוי בסוג הפיצה, אנחנו בחרנו בבירה קרה מחבית  פרוני. פיצה נפוליטנית אני אמליץ יין אדום".

שבוע האוכל טעם IL יתקיים בין התאריכים 28.6-04.07.  בשבוע זה תוכלו ליהנות מארבעה סוגי פיצות מאת סופר פיצה, במחירים מוזלים: פיצה פפרוני ופיצה מטריצ'יאנה עם בייקון ב-49 שקלים ופיצה מרגריטה ופיצה זיתים ב-39 שקלים בלבד. בנוסף תוכלו להתפנק עם שני קינוחים מושלמים במחיר של 24 ₪ לקינות: מוס שוקולד נדיר  וטירמיסו  מפנק

להזמנת פיצה מסופר פיצה, בשבוע האוכל טעם IL  >>>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיצה פרנקל בתל אביב
053-9381095

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"
באנו להגזים: המשתה המטורף של נויפלד