נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חללים אינטימיים, אווירה אקסקלוסיבית, שירות ביחס אישי, תפריט משובח. עולם המסעדות ועולם האירועים יכולים להיפגש וליצור בצוותא חווית אירוח ייחודית. בשנים האחרונות יותר ויותר מסעדות מעצבות מרחבים נפרדים לאירועים מיוחדים, אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה לקיים אירוע בסגנון אחר מאולם או גן אירועים והמסעדות שעלו על הקונספט האהוב מציגות מתכון בטוח להצלחה: אירוע פרטי במסעדה האהובה עליכם בטווח מחירים לפי בחירה ותפריט בהתאמה אישית.

סעודה שכולה חגיגה

אם מתעוררות לפעמים ספקות לגבי איכות האוכל באולמות אירועים, הבחירה באירוע במסעדה מבטיחה אירוע גסטרונומי מושקע. מול היאכטות, באווירה חופש נפלאה, במתחם המרינה בהרצליה,
לדברי יובל פרנקל, מנהל במסעדת  Medzzoבמרינה הרצליה ובהוד השרון, סוד ההצלחה של אירועים במסעדות קשור, בין היתר, למטבח של המסעדה שמגיש מנות איכותיות לסועדים מתוך תפריט שנבחר מראש ובצוות מלצרים בעל תודעת שירות גבוהה.


בשתי המסעדות של Medzzo בהרצליה ובהוד השרון, מתקיימים אירועים קטנים וגדולים, תלוי בחלל ובתקציב. ב-Medzzo הרצליה ישנו חלל אירוח פנימי ל-20-180 אורחים ובו לאונג' בר, עמדת DJ, חלל אירוח פנימי נוסף מעודן עם בר עשיר וישנה אפשרות לערוך אירועים במפלס עליון בחוץ תחת כיפת השמיים ו/או מפלס תחתון בחוץ בישיבה נמוכה על ספות וכורסאות.
ןב-Medzzo בהוד השרון יש חלל אירוח ראשי המותאם ל-20-180 סועדים, חלל אירוח בגלריה של המסעדה, חדר VIP פרטי ל-20 איש ובחלק החיצוני שפתוח בקיץ ומקורה בחורף ליותר ממאה איש.
אמיר שכטמן, הבעלים של מסעדת ל'אנטריקוט  מבית אלמברה, מספר שיש במסעדה שלו ארבעה חללים, חדר אחד מתאים ל-100 משתתפים, חדר נוסף הוא חדר ל-36 איש, ישנו חדר אינטימי לאירועים עד 18 סועדים ויש שני חדרים שניתן ביחד להפוך לחדר גדול.


חדרי האירועים במסעדה מרווחים ושופצו לא מזמן וכמו המסעדה, החדרים משקפים בתפישת העיצוב את האווירה בה שוכנת המסעדה – המלון הראשון של תל אביב, - עיצוב רטרו מודרני ייחודי.  
"אפשר לחגוג אצלינו בר מצוות, בריתות, ימי הולדת, אירועים עסקיים, אפילו חתונות. יש לפעמים מפעילים לילדים אז אנחנו דואגים להפרדה ולמקום להפעלה". מספר יובל פרנקל.


"בל'אנטריקוט  ,תוכלו לחגוג אירועים מסוגים שונים כולל מסיבות יום הולדת, ימי גיבוש חברה, אירועי השקות מוצרים עם קבלות פנים. אם יש בקשות להפעלות או אטרקציות, אנחנו דואגים לשיתופי פעולה ויוצקים לאירוע תוכן וערך מוסף כמו למשל, הדרכות יין או הדרכות על בשר", מוסיף אמיר שכטמן.


אחת המעלות הגדולות כמובן בלקיים אירוע במסעדה הוא האוכל. בראנץ' עשיר, מזנון קר, מנות חמות ושלל ספיישלים שיוצאים מהמטבחים המוקפדים של המסעדות, ובכלל גמישות מדהימה והתאמה לכל אורח ואורח.


הצגה, מופיע בידור, מצגת מעניינת, סרטון, DJ, כל דרך בה תרצו לבדר את האורחים אפשרית גם "באירועים במסעדה. החדר הפרטי במסעדת Medzzo", מסביר יובל, "ערוך מבחינה טכנית ומצויד במקרן עם מסך, מערכת הגברה, ציוד טכני המותאם לתוכנית האומנותית של האירוע" לדברי אמיר, העיצוב משתנה לפי בקשת הלקוח הן מבחינת עיצובים של סידור שולחן, דרך צבע המפות. "יש לנו חדרים יוקרתיים עם גופי תאורה מיוחדים וסידורי שולחנות מגוונים, שולחנות אבירים ועוד ויש לנו סידורי חנייה לאורחי האירוע בחניונים סמוכים".

החשש הגדול מלקיים אירוע במסעדה הוא לפעמים יחס המלצרים והצוות, הרי כמות האורחים משתלבת עם המבקרים במסעדה


"יש לנו מנהלת אירועים שמתאמת הכל מול הלקוח וביום האירוע יש מנהל משמרת שמוודא שהאירוע מתנהל כפי שתוכנן. אבל כדי לא להפריע לסועדים במסעדה" מספר יובל פרנקל.

טיפים להפקת אירוע מוצלח במסעדה

מה הייתם מציעים למי שמתכננים אירוע במסעדה?
יובל: "להתרשם מהמסעדה, להחליט באיזה חדר יתקיים האירוע לפי כמות המוזמנים, לתאם מולנו מה יהיה התפריט, כמה זמן מתוכנן להתקיים האירוע".
אמיר: "חשוב מאוד לבוא לראות את המסעדה, לאכול בה. אנחנו מציעים טעימות מהתפריט. מומלץ לחשוב על תפריט מגוון שיקלע לטעמם של כל הסועדים, מנות בשריות ומנות צמחוניות, דגים. כמו כן, חשוב לחשב כמויות ולדעת מראש מספר משתתפים באירוע". 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של קורן דור

אירוע בטעם אחר
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי