נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

אם הגעתם למסעדת סאנסט האשדודית והרגשתם שאתם לא מספיק רעבים בשביל ארוחת ערב, אל דאגה: הבריזה המלוחה והנעימה מהים תעשה את העבודה טוב מאוד, וטיול של שתי דקות בטיילת היפה של אשדוד, הסמוכה למסעדה, יכניס אתכם לווייבים של בילוי ושל תיאבון לכיף ולאוכל מעולה.

מהבחינה הזו, הגעתם למקום הנכון. מסעדת סאנסט בולבארד, שהשם שלה קורץ למיקום הנהדר קרוב לטיילת האשדודית (וגם לאיזור הבילוי הקליפורני, וכנראה גם לסרט הקלאסי שדרות סאנסט, שמספר על הוליווד), היא מסעדת בשרית אמריקאית, עם כל הקונספט שאתם מכירים: בשר מעולה, אווירה סקסית ודרינקים שעושים את העבודה. כמו בכל דיינר אמריקאי שמכבד את עצמו, גם פה המנות הראשונות מחולקות למנות ראשונות וסלטי פתיחה, המנות העיקריות מחולקות לשלושה אגפים חתיכים – עיקריות, בורגר קלאסי והיכל התהילה (מיד נחזור אל כולם, אל דאגה. לא תישארו עם הלשון בחוץ בעצם אולי כן, כי תיכף מגיעים התיאורים העסיסיים) – וכמובן שהרטבים מקבלים מדור משלם עצמם, כי מה הוא בשר אמריקאי אמיתי ואיכותי בלי הרוטב שמלווה אותו?

אז נתחיל:

במנות ראשונות, לא משנה מה אתם מתכננים להזמין, דבר ראשון תזמינו את לחם הבית. הוא מגיע חם מהתנור, קריספי, ולידו מטבלים מצוינים שרק פותחים את התיאבון. לאחר מכן, התלבטות. האם להזמין את החציל השלם המצופה פנקו, ומוגש על סלט מתאבן מטריף, קוביות פילה קוד עם צ'יפס או שמא עדיף לבחור בקרפצ'יו בקר, המוגש עם בלסמי מצומצם, צ'ילי ועוד. הבחירה קשה, והתשובה היא שכדאי לכם לבוא שישה שבעה חבר'ה, להזמין את כל המנות ולהתחלק. אחרת תישארו עם תחושה של עוד – התקף פומו רציני.

מחלקת הסלטים של המנות הראשונות מציעה ארבעה סלטים שווים, ושונים: סלט גס, סלט ארטישוק ופטריות (לפי הביקורות ברשת זה הסלט החביב על הסועדים, ואחת המנות הפופולריות), סלט קיסר עם חזה עוף צלוי במקום אנשובי (ככל הנראה רוב האנשים יסכימו שזה יותר טעים), וסלט קאפרזה בוראטה קלאסי, לחובבי המנות האיטלקיות.

הגענו לעיקריות. פה תוכלו לבחור בין מנות קלאסיות כמו רביולי בטטה בעבודת יד, דגים ובשרים כמו אנטריקוט, פילה בקר, נתח קצבים ועוד.

הגענו להמבורגרים, שמקבלים רובריקה משל עצמם – ובצדק. במסעדה הזו ההמבורגרים הם אגדה, ואגדות נועדו לטרוף, ואם אפשר עם ביצת עין מלמעלה שעוטפת את כל המיצים של ההמבורגר ואת הספיגה שנוצרה בכרית הלחמניה הרכה. אז מה תמצאו במדור ההמבורגרים? הקלאסיים, הטובים, אלה שאינם מאכזבים לעולם ואחת מפתיעה: פטריוט, טומהוק, הלפייר, סטינגר, ספייר והמפתיעה שהבטחנו – הלא היא קציצה טבעונית, מוגשת בלחמניה רכה עם ירקות, בצל ירוק, קורנישונים חמצמצים והרבה עקרונות טובים. אהבנו, וטרפנו בהנאה.

שבעתם כבר? חבל כי – תחזיקו טוב – הגענו להיכל התהילה: כל הדלישס האמריקאי שאתם מכירים מהסרטים כמו סלופי ג'ו עם בצל מטוגן, סוויט בוב, מניסטר פינאטס, בילי דה בוטצ'ר ועוד.

עכשיו, שימו לב, הגענו לשלב ההתלבטות הגדולה: סעיף הרוטב. כפי שאמרנו, מסעדה אמריקאית איכותית אמיתית שמה דגש עצום על הרוטב שנשפך מעל הבשר / ההמבורגר, והוא זה שעוטף אותה, ונועל את הטעם למשהו מושלם וחד פעמי. תצטרכו לבחור בין שלל רטבים כמו איולי חלפיניו, מייפל קנדי, טריפל חזה אווז מעושן ועוד.

אגב, המלצה שלנו – גלשו לאתר של המסעדה, תקראו על כל המנות ותתקבעו על מה שנראה לכם טעים ומתאים לכם, זה יחסוך לכם הרבה זמן התלבטות במסעדה עצמה.

הגענו לשלב הקינוחים, ואם אתם מבינים קצת באוכל אמריקאי אתם בטח יודעים שמדובר בקינוחים מושחתים וטעימים להפליא. אז פה תמצאו ניו יורק צ'יז קייק, ממפיס, קליבלנד ועוד. לפי הביקורות והתמונות,

ואחרי ארוחה כזו, מה יותר מתאים מאספרסו, טיול רגלי נעים בטיילת, ואיזה סרט אמריקאי טוב.

סאנסט, מרטין בובר 1 אשדוד. 053-9379400

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של ליהי גיאת

Newsletter Icon