נגישות
נגישות

מאכלי הרחוב השווים שאסור לפספס!

אין דבר יותר כיף מאוכל רחוב מחמם ביום גשום כשהוא מהיר, טעים וטרי. קבלו את הפיתה הכי טובה שטעמנו, מרק לוהט וביתי, ונודלס שיגרום לכם להתפלל שהגשם לא יגמר לעולם.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 06/12/2021, 15:31 תאריך עדכון: 14/12/2021, 12:32
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הרחוב הוא רק התירוץ

איפה תפסנו אתכם? לא משנה אם אתם בדרך לטיול חורפי או בחזרה הביתה, אולי סתם משוטטים באמצע יום עבודה, מה שבטוח, במזג אוויר כזה אתם אמורים לשמור על חום הגוף והנשמה, לא ככה? אותנו, לא תמצאו בעונה המשמינה בלי שיהיה לנו משהו חם וטעים שמענג לאכול בדרך, לאנשהו. הכל תלוי בחשק שלנו באותו הרגע. זו יכולה להיות קופסה מהבילה של נודלס עשיר, כזו שכשהיא נפתחת, האדים פורצים החוצה, או פיתה מפוצצת בבשר וסלטים, כזו שכשנותנים בה ביס, מסתכנים בכוויה בשפתיים, או לחילופין – הקלאסיקה – מרק מהביל, ביתי ומנחם.

אוכל מהיר, טעים ומחמם: קופסת נודלס לוהטת
אופיו המזרח אסייתי של הנודלס, כבר מזמן עשה עלייה. אז אם הבחוץ שלכם הוא דווקא בסיבוב שופינג במתחם שרונים, כדאי לכם להיכנס לעמדת הזמנות הטייק אוואי של אסיה מוניקה המעולה.  אנחנו ממליצים שתדלגו בתפריט ישר למנות הנודלס, הן נוחות מאוד לאכילה תוך כדי הליכה בין כתלי הקניון או ברחוב ומכילות את כל מה שחשוב באבות המזון. וכן, אין יותר מגרה ממנת נודלס עמוסת אוממי של טעמים. הכל מהכל בביס אחד. באסיה מוניקה, אטריות האורז או אטריות הביצים יהיו תמיד בעובי המושלם ויספגו את הטעמים של הרוטב המעוטר במנעד משתנה של מתיקות וחריפות מעודנת (או לא מעודנת בכלל – אם אתם אמיצים) ובכל ביס יתפוצצו לכם בפה הטעמים העזים והמרקמים השונים של הירקות, הבשר, הטופו או השרימפס – אם זה הקטע שלכם. מה שבטוח – לא משנה לאן אתם הולכים – אתם תהנו מהדרך.

צילום: אסיה מוניקה, הוד השרון.צילום: אסיה מוניקה, הוד השרון.

אסיה מוניקה, מתחם שרונים, הוד השרון. 053-9444164

מישהו אמר אוכל רחוב?

מתברר שגם אוכל מנצח מבית אמא, יכול להפוך לאוכל רחוב. אם אתם בדרך ובא לכם נורא מרק, אפשר להבין אתכם. זה לא חורף אם לא מפנטזים על מרק לוהט, כזה שכל שלוק ממנו מפשיר את העצמות העייפות מהקור ומחמם את הבטן והלב. כזה, שכשפותחים את המכסה, המשקפים נמלאות באדים מוכרים של בית. כי בחורף אין על טעמים וניחוחות של בית.

אצל אקלאתי אפשר לקבל אוכל ביתי אותנטי, פסטלים, סיגרים, מטוגנים שונים, או את המרק שלשמו התכנסנו. הוא הכי מחמם שיש וגם הכי מהיר שמצאנו. פשוט עוטפים את עצמנו במעיל עבה, פותחים את המכסה ותוך כדי שאנחנו פוסעים בתוך התחושה הסגרירית, הנפש מתרוממת. כל המרקים בתפריט פשוטים וביתיים. תוכלו לבחור בין מרק עדשים, שעועית או בצל עשירים בטעם, בירקות, קטניות ותבלינים וגם – בגעגוע. אי אפשר לפספס את העובדה שהשף חוסאם עביד למד את המתכונים האלו במטבח של אמא, ושמדובר באמא נדיבה במיוחד, כזו שלא מתקמצנת על השום, הפלפל השחור והמלח, אוי, אנחנו מתים על זה!

צילום: אקלאתי, חיפה.צילום:אקלאתי, חיפה.
אקלאתי, חיפה. 053-7933147

מאכלי רחוב ישראליים? מה עם הפיתה?
קודם כל אנחנו חייבים להודות, אנחנו קצת משוחדים, כי אנחנו בגישה שכל מנה שמגיעה בפיתה היא מנה מנצחת. לא אנחנו המצאנו את זה. כל השפים הגדולים כבר הבינו, שפיתה היא כמו רחם. סופגת אל תוכה ברכות את כל המרקמים, הטעמים והריחות. בחורף, בטח אם אנחנו ברחוב, זו תחושה שקשה להתווכח עם העונג שבה. וחכו שתטעמו את הפיתה של פיתה באסטה. שם, הבינו את הסוד. הפיתות שלהם תמיד מפוצצות בכל טוב, אבל הפיתה שיוצאת מהתנור במרקם של ענן, חסונה מספיק כדי להכיל את כל הטוב הזה מבלי שהוא יטפטף לנו על הסוודר. תוכלו לבחור כאן בפיתה בשרית עם קבב או נקניקיות חריפות ורותחות, ואולי בסביח עם טוויסטים מגניבים בשילוב עם הקריספיות המצננת של הסלט הטרי וגם, אללי, בפיתה צמחונית. אנחנו, הלכנו על פיתה אסאדו מפורק וריחפנו באוויר שפתאום, כבר לא היה קר יותר. האסאדו מבושל 8 שעות במרינדה סודית ואלוהית ואז נכנס כלאחר כבוד אל תוך פיתה עם נגיעות לימון שמוסיף חמיצות מטריפה ולצד עגבניות מרעננות, צ'ימיצ'ורי טרי ומדויק להפליא, בצל מטוגן וצנונית שמוסיפה קריספיות ופיקנטיות לכל ביס. מסוג הפיתות שאפשר להרגיש את מבטי הקנאה ננעצים בכם כשאתם אוכלים אותה בדרככם לאנשהו.

צילום: פיתה בסטה, ראשון לציון.צילום: פיתה בסטה, ראשון לציון.

פיתה בסטה, ראשון לציון. 053-6318348

זה ידוע שהחורף מספק לנו חשקים מוגברים של אוכל. אבל באמת שלא חייבים לחכות עד שמגיעים הביתה כדי ליהנות ממה שיש לרחוב הישראלי להציע לנו. כי כולם כבר הבינו, זה לא באמת חשוב לאן אתם הולכים, חשוב רק מה אתם רוצים לאכול.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אסיה מוניקה בהוד השרון
053-9444164
אקלאתי - AKLATY בחיפה
053-7933147

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח