נגישות
נגישות

פרש דה מרקט: ליהנות מכל העולמות

למה לבחור אם אפשר הכל - במסעדת פרש דה מרקט בקרית גת החליטו לשים קץ לדילמה הידועה של "לאיזו מסעדה כדאי ללכת היום" ושילבו ארבעה מטבחים תחת קורת גג אחת, בחבילה אחת של פינוק ואיכות

חדשות האוכל המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 21/08/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנות סושי בפרש גה מרקט קרית גת (צילום: באדיבות המקום) טריפל הכל כלול. סושי בפרש דה מרקט (צילום: באדיבות המקום)

לא מעט פעמים אתם בוודאי מוצאים את עצמכן, כמוני, מתלבטים לאיזו מסעדה ללכת היום. לפעמים בא לי סושי, לפעמים משהו איטלקי, וגם קורה שהרצון מתעורר דווקא לקפה ומאפה. ומה קורה אם לבני המשפחה האחרים מתחשק משהו אחר? נניח שאני רוצה סושי, אבל בן הזוג חובב הפסטות מעדיף דווקא ניוקי בטטה, ולילדים מתחשק פיצות מהטאבון? בדרך כלל הדילמה הזו גורמת לאחד הצדדים לוותר – עוד לא נמצא הקסם שישלב סושי עם פסטות ומאפים נכון? ושבסוף יהיה אפילו קפה וקינוחים שווים. אז עד השבוע גם אני לא חשבתי שאפשר פשוט לא להחליט, אלא לקבל את כל החבילה כולה.

במסעדת פרש דה מרקט בקרית גת, החליטו לסיים את עידן ההחלטות. כאן שילבו ארבעה מטבחים שונים תחת קורת גג אחת, כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו מבלי לוותר או להתפשר על מה שממש בא לו באותו הרגע.

מטבח לבחירתך
המטבח הראשון שתמצאו כאן הוא איטלקי - פסטות, ניוקי, רביולי ועוד. מנה מפורסמת שרצה כאן במרבית השולחנות היא ניוקי בטטה עם ערמונים, תרד טרי, שקדים ופרמז'ן. קלאסיקות איטלקיות שכל חובב של ארץ המגף והאוכל שלה יחגוג מהן.

המטבח השני שתופס כאן מקום של כבוד הינו המטבח שמתגאה ביצירות שיוצאות ישירות מהטאבון הענק שבמרכז המסעדה. הטאבון שומר על החום בצורה אחידה, מה שגורם לפיצות, לבייגלים ולפוקאצ'ות שהוא מפיק מתוכו להיות לוהטים, תרתי משמע - הפיצות של פרש דה מרקט הפכו ללהיט כאן בכל האזור, כמו גם ה"בייגל מפוצץ גבינות" שאי אפשר לעמוד בפניו.

בוקר בלקני בפרש דה מרקט קרית גת (צילום: באדיבות המקום) השפע מתחיל בבוקר. ארוחת בוקר בלקנית בפרש דה מרקט (צילום: באדיבות המקום)

רולים מהחלומות וגם מאפה שקדים עם טוויסט
המטבח השלישי והאהוב עליי במיוחד הוא מטבח הסושי, שעבורו מעסיקים כאן שף סושי מיוחד. תמצאו כאן רולים מיוחדים וגם שלל קומבינציות, הכל נעשה עם חומרי גלם טריים ומוכן בו במקום בעת ההזמנה. מספרים שקרית גת לא הכירה סושי כזה כבר שנים, ואפילו כאלו שהיו בתולי סושי כבר התמכרו מזמן. אחד הרולים המפורסמים של המקום הינו אקא טונה רול - דניס, אבוקדו, בוטנים ופטריות שיטאקי במעטפת של טונה אדומה, שבבי סלמון, טמפורה ועירית. רול החלומות.

המטבח הרביעי והאחרון הוא למעשה אספרסו בר, בו תמצאו מלבד המשקאות החמים המוכרים, גם תפריט שייקים עשיר ומילק שייקים. פופולארי במיוחד הינו האיירון שייק - חלב, טחינה גולמית, יוגורט, בננה, גרנולה ותמרים. יוגורט עשיר בברזל, חלבונים וסידן. מעולה ללפני ואחרי אימון כושר, או סתם לצד הפיצה שלכם. גם המילק שייק טובלרון הוא אחד השווים כאן, ויכול ללוות באופן מושלם את הסושי או הניוקי שלכם.

קינוחים בפרש דה מרקט קרית גת (צילום: באדיבות המקום) למה לבחור אם אפשר הכל. קינוחים בפרש דה מרקט (צילום: באדיבות המקום)

גם בקינוחים יש כאן חגיגה בפני עצמה, אבל לא נעשה ספוילר. נגלה רק שמאפה השקדים כבר קנה לו שם של כבוד מזמן, וכשהוא יוצא לוהט מהטאבון ומקבל טוויסט של גלידה מעליו וסירופ שוקולד - אין מי שיכול לעמוד בפני השחיתות הזאת.

חגיגת האפשרויות הבלתי מוגבלות
בפרש דה מרקט עורכים גם אירועים של עד 100 איש, הרחבה החיצונית הענקית יכולה לשמש את האירוע מבלי שהמסעדה עצמה נסגרת לסועדים. פעמיים בשבוע יש כאן הופעות חיות וגם ארוחות בוקר מככבות כאן מדי יום. שמה של המסעדה החדשה יחסית כבר מוכר לכל תושבי האזור, ולא רק להם - מגיעים לכאן גם מרחוק ולא רק מקרית גת עצמה, לאחר ששמו של המקום הייחודי הזה, שמשלב ארבעה מטבחים תחת קורת גג אחת, כבר יצא למרחקים.

פרש דה מרקט - Fresh The Market - דרך הדרום 3, קריית גת, 053-9369748

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ