נגישות
נגישות

פשטות מחושבת ורישול מסוגנן: ביסטרו מצדה

בעיצוב שמושתת על מינונים מדויקים של איפוק ונוכחות מובחנת מעניק ביסטרו מצדה חוויה אותנטית לאופייה של העיר והחיבור הבלתי אמצעי שלה לחוף הים ומייצר מקום נינוח, שהוא גם בועט וחצוף

מסעדנים המסעדות של rest
רינה פטילון
תאריך פרסום: 03/05/2015, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שם: ביסטרו מצדה
מיקום: קצה רחוב בוגרשוב, תל אביב, על חוף הים
בעלים/שותפים: ניר ביטון
מספר מקומות ישיבה: 60 מקומות ישיבה בשני מפלסים. בקומת הכניסה יש בר ישיבה ושולחנות ובקומת הגלריה 35 מקומות ישיבה בשולחנות שיתופיים. המרפסת החיצונית מציעה 100 מקומות ישיבה נוספים.

דבר האדריכל, דן טרוים
"את ההשראה לעיצובו של קפה מצדה, ששוכן בקצהו של רחוב בוגרשוב על חוף ימה של תל אביב, מצאתי במפגש הייחודי בין העיר לים, שאופייני לדרך בה פוגשת תל אביב את חוף הים שלה. להבדיל ממרכזים אורבאניים אחרים בעולם אשר שוכנים על חוף הים ויחד עם זאת שומרים ממנו מרחק, העיר תל אביב פוגשת את החוף שלה בחוצפה אורבנית שמסתערת על המרחבים הכחולים ויוצרת מפגש נדיר בין המולת חיי היום יום לשקט ולחופש שמציע החוף.
ביסטרו מצדה. צילום: בועז לביא

"כך גם קפה מצדה מפגיש בעיצוב החדש את חוף הים עם האורבאניות התוססת של העיר. דרך קירות זכוכית נשקף הים מכל עבר, והמקום מרוהט בכיסאות ים ועץ בהיר שמשדרים תחושה של קלילות ונינוחות ומזמינים את העוברים ושבים להיכנס אליו גם בגופיה וכפכפי ים.

לצד אלו, מושתת העיצוב על אלמנטים רבים שמשדרים חספוס אורבאני כשרהיטי העץ משולבים בכיסאות ברזל פשוטים, עץ מחוספס בחלק מהשולחנות וקונסטרוקציית עץ שעוטפת את היקף המקום בחלקה העליון של הוויטרינה, המזכיר נראות של האנגר תעשייתי. את הרחוב התל אביבי המוכר מייצג הבטון שעוטף את הרצפה והקירות וחיי התרבות של העיר מיוצגים בעמודי בטון שמכוסים חלקית בכרזות של הופעות ואירועים ומדמים את השילוט המוכר מהרחוב.
ביסטרו מצדה. צילום: בועז לביא
בגב הבר תלויות מראות בסגנון אקלקטי  ומעליו תאורה רכה של מנורות פליז שמעניקה תחושה רומנטית למקום. כל הקירות החיצוניים של המקום הם קירות זכוכית מהם משתקפים הים והמרפסת החיצונית".

.  
דבר הבעלים, ניר ביטון
"ביסטרו מצדה הוא בית אוכל ומשקאות ישראלי, המשלב תפריטים מגוונים לכל שעות היממה. במקום ניתן לשבת בשולחנות זוגיים הפרוסים מול הים ובשולחנות שיתופיים שיכולים לשמש גם  לאירועים גדולים. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בחוויית טעמים מקומית ובאווירה ייחודית".
https://bistromasada.rest.co.il/

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהפכת הקפה
בכל פינת רחוב: פיצריות גורמה
ילדים זה שמחה, ילדים זו הכנסה
הקבב של המדינה
בעיניים פקוחות לרווחה
על פרארי, פסטה ומה שביניהם
"אני לא יודע איך עושים את זה אחרת"
חותמת אישית
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?
שאטרסטוק/אילוסטרציה/מסזעדות בסכנת סגירה
"שניים על הבר, לא מעשנים": שובן של המסעדות
בירה מליגה אחרת