נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מזמן כבר רציתי לבקר בסיטארה. שמעתי על האוכל האיכותי המוגש בה, האושיות שנוהגות לפקוד אותה והמיקום המצוין שלה, היכן שהחול מסתיים והגלים מתחילים. אתחיל מהסוף בכך שאומר - הכל נכון. אבל אלוהים מצוי בפרטים הקטנים, ואנחנו אוהבים לרדת לפרטים.

מה אכלנו?

בהמלצת החברים לקחתי את האיש שלי והגענו לקראת שבע בערב - שעת שקיעה - מומלץ מאוד. השמש נוגעת במים, האוויר מתחיל להתקרר והמקום אינו מלא מדי. ישבנו במרפסת ומיד קיבלנו שירות. בחרנו למנות ראשונות קלמרי על הפלנצ'ה - קלמרי, עגבניות מיובשות, בצל סגול, שעועית טרייה, סומק ושמן זית (67 ₪) ופוקצ'ה סינייה - עם בשר טלה בתבלינים, טחינה ונגיעות של פלפל צ'ומה (48 ₪). הקלמרי נחו על מצע שעועית טרייה שמתפצפצת בפה והיו בה נגיעות מפתיעות של בצל ירוק. הפוקצ'ה כנראה הייתה טובה כי האיש אכל אותה כל כך מהר שרק הספקתי להביט בה. הוא נאות לומר שהשילוב של הבשר והטחינה היה במינון הרצוי. לדעתי זו מנה די גדולה לאדם אחד כמנת פתיחה אבל כנראה לא במקרה שלו.

כשהשמש נעלמה התחלנו בעיקריות. אני הלכתי על דג לברק בגריל עם צזיקי (130 ₪), שהיה מעולה. הדג היה מעורר תאווה וקריספי והצזיקי היווה ניגוד מושלם. ביחד זו הייתה חגיגה. האיש המשיך להתעמק בבשר ובחר סטייק אנטרקוט עשוי מדיום רייר בפלפלת ובתוספת פירה (145 ₪). הסטייק היה עשוי כראוי, מעט פחות מהמידה שהאיש אוהב אבל במידה הרצויה כדי ליהנות ממנו. הפירה היה מאוד טעים ולכן סיפחתי אותו אליי.

כשכבר חשבנו להישבר הגיעה בריזה מן הים, אז הזמנו שני הפוך, שהיה חביב, ומנת קדאיף (40 ₪) - עוגיות קדאיף דקות, ביניהן קרם שוקולד לבן וגבינת מסקרפונה בזילוף מיץ פסיפלורה וחיתוכי אגסים/ תפוחים. אני לא מאנשי המתוקים אבל מאוד התלהבתי. המנה מכילה את כל המתואר בה, יש לה שילוב טעמים נעים למרות הניגודים והיא מוגשת בצורה יפהפייה. במקום'לקחת ביס' כמתוכנן, העמסתי את מרבית המנה על הכף שלי. האיש חש מיותם ולכן הזמין מלבי. כמי שתופס מעצמו מבין במלבי הוא לא ציפה ליותר מדי, והופתע לטובה. מנה עדינה שלא סובלת מעודף מתיקות כמו ברוב המקרים. 

בילוי במסעדה הוא חוויה רב חושית. בסיטארה יודעים למנף את הנוף שהטבע נתן ולא להפריע לו, לכן האווירה רגועה, המוסיקה שבוקעת מהחלל הפנימי שקטה ביותר, אין צעקות וגם הסועדים האחרים יודעים להעריך את השקט ולשמור עליו. ההגשה של המנות מאוד אסתטית, הכלים הלבנים משאירים מרווח תנועה בתוך הצלחת. המלצרים מקפידים לשמור על שולחנות נקיים גם בין מנה למנה ולבדוק את מצב האורחים מעת לעת.  

עצה לרומנטיקנים שבכם. הזמינו מקום מראש, ואם אתם בעניין, תבואו עם טבעת מוכנה - יש לי הרגשה שהצוות יזרום אתכם בעניין.

רק תבואו בשבע.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* רוצים גם אתם לאכול בסיטארה? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

* להזמנת שולחן בסיטארה לחצו כאן

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סיטארה בתל אביב
053-9443447

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של קרן שקד

צרפתייה במצפה
על דגים, אנשים ומה שביניהם
חו"ל זה כאן ממול
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה