נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לכבוד יום האם החלטנו אמי היקרה ואני להתפנק לנו בארוחת צהרים במסעדת "על המים" בחוף השרון בהרצליה. בדרך כלל אנחנו מתראות כל שבוע אבל תקופת הבחינות ושלל תירוצים אחרים גרמו לכך שלא התראינו מזה זמן - מה וזו הייתה הזדמנות מצוינת להיפגש, לאכול ולהשלים פערים.

אמי לימדה אותי כי "ישנם אנשים אשר אוכלים כדי לחיות וישנם אנשים שחיים כדי לאכול" ואנחנו ללא ספק משפחה שקורצה מהזן השני. הגענו לחוף השרון ביום חורפי ונעים, כששמש הצהרים הנעימה והרוח המסעירה את הגלים פתחו לנו את התיאבון. את פנינו קידם אלי, אחד משני המנהלים במקום, איש נעים וחייכן שדאג שהארוחה שלנו תהיה מושלמת.

מי אני ומה שמי
מסעדת על המים קיימת כבר 27 שנה ולפני כשנה הוסיפו לתפריט המגוון גם סושי ואם כבר סושי, אז שיהיה הטוב ביותר. לצורך כך, גויס השף יאמה סאן, אשר ידוע באיכות הבלתי מתפשרת ובטריות חומרי הגלם בהם הוא משתמש, בעוד על צוות המטבח הוותיק (הגרילמן עובד במקום כבר 20 שנה) מנצח השף אלכס סלטינסקי. בשישי - שבת תוכלו למצוא שם ארוחות בוקר המוגשות בבופה מלא כל טוב, מבחר היינות במקום עשיר מאוד ומכיל מעל 90 סוגי יינות, וחדר ה- VIP שיכול להכיל אירועים פרטיים של עד כ- 16 סועדים הוא מקום מפלט מזמין ומאובזר.

למסעדה מרפסת שכמעט נושקת לקו המים ובימים נעימים תוכלו ליהנות מארוחה לצליל אוושת הגלים. בזכות מגוון המנות בתפריט המסעדה פונה לקבל רחב ומגוון ומתאימה לכל אירוע. מפגישה עסקית, דרך ארוחה משפחתית ועד ארוחה רומנטית בשניים. לאחרונה התחילה המסעדה לספק גם שירות משלוחים (תפריט המשלוחים נמצא באתר) וכן שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים. הצוות יגיע אליכם עד הבית, יבשל, יגיש ואפילו ינקה אחריו בסיום. לכם נשאר רק ללקק את האצבעות ולקצור את המחמאות.

מנות ראשונות
כמנות פתיחה הזמנו קרפצ'יו פילה בקר, שהוגש עם חומץ בלסמי מיושן, שמן זית, פלפלת ירוקה ופרמז'ן (59 ₪) ואת לחם הבית שמגיע עם שלושה מטבלים שונים (24 ₪). הקרפצ'יו היה טוב מאוד והפוקאצ'ה מצוינת, פריכה מבחוץ ונימוחה מבפנים. אמי היקרה חובבת דגים אז הזמנו גם סביצ'ה מוסר ים, שהוגש בליווי ורמיסל סלק אדום, זרעי כוסברה ובצל ירוק (65 ₪). כל המנות היו מוגשות בצורה מרשימה ביותר, בליווי פרחים טריים על הצלחת - תענוג לחיך ותאווה לעיניים. החלטנו להתפנק עד הסוף ולהזמין גם יין, אני בחרתי בריזלינג (42 ₪) ואמי חובבת האדומים הזמינה יין צרעה של הרי יהודה (45 ₪).

מנה מנצחת
המנה הטובה ביותר, ללא ספק, הייתה הסושי. לא פלא שכל המי ומי באים במיוחד לסעוד כאן. אנחנו קיבלנו מגש טעימות מכל המינים והסוגים שכלל לוקוס בטמפורה, ספייסי מיונז ומלפפון עטוף באבוקדו, נגירי סלמון,  נגירי טונה אדומה, נגירי לוקוס, מאקי סלמון טורו צרוב, סשימי סלמון טורו צרוב, אינאריי פואה גרה- כבד אווז צרוב על מצע ספייסי טונה, סלמון ושרימפס, ספיידר- סרטן רך, שיריון בטמפורה, טוביקו, אספרגוס, אבוקדו ומלפפון עטוף בצנון ומאקי שרימפס סלמון - שרימפס טמפורה, מלפפון וספייסי מיונז עטוף בסלמון ונהנינו מכל ביס. זה היה ללא ספק הסושי הטוב ביותר שאכלנו אי פעם והוא גם מגיע במשלוחים!

עיקר העניין
רגע לפני המנות העיקריות הוגש לנו סורבה פירות יער עם נגיעות ליקר אגסים, כדי לרענן את בלוטות הטעם לקראת הבאות ובהחלט היה שווה לחכות. אני הזמנתי את הטורנדו רוסיני - פילה בקר מוגש עם כבד אווז צרוב ופורטבלו בגריל, על מצע פירה תפוח אדמה ברוטב דמיגלאס וכמהין (160 ₪) - מנה מושקעת וטובה מאוד. אמי האהובה הזמינה מנה מעולה של רביולי ממולאים בשרימפס וגבינת ריקוטה, בחמאת עגבניות שרי צהובות (105 ₪) ונהנתה מכל רגע.

נשיקה מתוקה
כיוון ששתינו גרגרניות לא קטנות, התקשינו להחליט איזה קינוח להזמין ובעצתו של אלי הזמנו שני קינוחים חדשים שרק השבוע צורפו לתפריט. הראשון היה מוס מסקרפונה ושוקולד לבן - קינוח יפיפה שהוגש בכוס קוניאק, בתוכה הונחו בהרמוניה מושלמת גבינת מסקרפונה, תותים טריים, כדור סורבה תות, ריבועי ג'לי שמפניה וחתיכות מרנג תות (47 ₪). ואם חשבתם ששום דבר לא יוכל להתחרות בזה, אז גם אנחנו התפלאנו לגלות שהקראנץ' שקדים ושוקולד לבן נתן פייט רציני. שכבות של ג'לי תות, מוס וניל וקראנץ' שקדים לצד סורבה תותים (45 ₪) היו אקורד הסיום לארוחה מוצלחת.

חשבון בבקשה
קרפצ'יו - 59 ₪
סביצה - 65 ₪
לחם הבית - 24 ₪
2 כוסות יין - 87 ₪
מגש טעימות סושי על חשבון הבית
טורנדו - 160
רביולי - 105
מוס מסקרפונה - 47 ₪
קראנץ' שקדים - 45 ₪
סה"כ – 592 ₪


*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
על המים בהרצליה
053-9443332

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שחר שפירא

סוף סוף מוסקטו
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה