נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם היו שואלים אותי היכן הייתי רוצה להיוולד לולא הייתי ישראלי, סביר להניח שהייתי עונה "איטליה". האיטלקים התברכו בארץ יפהפייה עם תרבות עשירה, נשים יפות, אלכוהול משובח (אחת מיצרניות היין הגדולות בעולם) ואוכל , אח...., האוכל. וכך, ביום חופש אחד, ככה סתם באמצע השגרה ביקשנו אני והגברת לסעוד צהריים באווירה איטלקית. במקום שקט, לא עמוס מדי, עם חנייה קרובה ונוחה או בקיצור - מחוץ לתל אביב. בהמלצה חמה של חבר קרוב הגענו ל- Medzzo הוד השרון, אחות קטנה וחדשה יחסית לזו הממוקמת במרינה בהרצליה והתאהבנו.

התחלה
מיד כשהגענו מצאנו חנייה, יתרון מרענן לכל הדעות. המסעדה הממוקמת מול פארק ארבע העונות, מיקום יפה ורומנטי, כבר נותנת לך תחושה אחרת של חופש עוד בטרם נכנסת בדלת. המבנה עצמו מאוד מרשים ונישא לגובה שתי קומות, כשהעיצוב המיוחד לא פוסח על החלל הפנימי ומעיד על השקעה רבה בפרטים. גופי תאורה מיוחדים, מוסיקה שקטה ונעימה, בר מעוצב בקפידה במרכז הקומה הראשונה ואווירה שקטה ורומנטית. מה עוד בחור יכול לבקש עבור אהובתו?

שנייה לפני שהתיישבנו, הפנתה הגברת את תשומת ליבי לכך שלמסעדה חלל נוסף המתאים לאירועים של עד 180 מוזמנים, כמו חתונה למשל, המעוצב בצבעים ירוקים ונעימים. התעלמתי מהרמז "הדק" והפניתי אותה לשולחן עליו הצביעה המארחת. בכל זאת טוב לדעת שלמסעדה יש גם חדר VIP לאירועים של עד 24 איש בקומתה השנייה, הכולל מסך פלאזמה למצגות ושאר אביזרים טכניים.

פתיחה
מיד כשהתיישבנו הוגשו לנו שתי כוסות למברוסקו דולצ'ה רוסו שנגמעו תוך דקות ספורות ופתחו לנו את התיאבון עוד יותר. גולן, מלצרנו האדיב, הגיש לנו תפריטי עסקיות וליווה אותנו למעשה לאורך כל הארוחה עם חיוך גדול ורצון אמיתי להנעים את זמננו. את הטיפ השמן שלו הוא הרוויח כבר בדקות הראשונות.

פתחנו את הארוחה עם קרפצ'ו פילה בקר עם גבינת פרמז'ן, מנה שלרוב אמורה להיות מלוחה אך ב -  Medzzoיודעים להגיש אותה בדיוק במינון הנכון. יחד איתה הגיעו גם לחם הבית הטרי והקראנצ'י ומזטים שכללו חמאה ורוטב עגבניות מיובשות. טעים, טעים.

עיקר העניין
למנה העיקרית בחרתי בחזה עוף צרוב בגריל ברוטב חרדל דיז'ון ושמנת וזוגתי שתחיה הזמינה רביולי ריקוטה ברוטב רוזה. האמת היא שכבר מרגע קריאת שמן של המנות הייתה לנו הרגשה שלא נתאכזב וכך היה. חזה העוף היה רך במידה ורוטב החרדל והשמנת השתלב איתו מעולה. תוך דקה וחצי הצלחת הייתה נקייה. גם זוגתי קיבלה מנה יפה בהחלט של רביולי ריקוטה ברוטב רוזה, כשהמילוי העשיר העלה את המנה להיכל התהילה של המנות המנצחות אי פעם.

מתוק בפה
אחרי שכבר היינו מלאים בהחלט החלטנו להתפנק עד הסוף ולטעום גם מהקינוחים המפתים. באווירה רומנטית בחרנו הגברת ואני להזמין קינוח אחד ולהתחלק בו ואם כבר קלאסיקה איטלקית, אז הבחירה הברורה היא טירמיסו. הטירמיסו הגיעה בגביע מרשים, שכבותיו רכות וקרמיות, אווריריות ונמסות בפה, בדיוק כפי שרשום בספרים. בתור אחד שהיה באיטליה לא מעט אני חייב להודות שהמנה הזו לא נופלת מאף יצירה איטלקית אותנטית ועל כך באמת מגיע שאפו. ללא ספק הטירמיסו הכי טעים שאכלתי.

אם תמצאו זמן לקחת קצת פסק זמן מהשגרה או דווקא תרצו להתפנק בסוף יום מייגע, אין מקום מושלם יותר מ- Medzzo. אם לעסקית משתלמת, שירות טוב ומהיר או אווירה מיוחדת - זה המקום להגיע אליו. מילה שלי – אתם תופתעו.

חשבון בבקשה
עסקית  79 ₪ - קרפאצ'ו פילה בקר פרמז'ן, חזה עוף צרוב בגריל ברוטב חרדל דיז'ון ושמנת, סודה
עסקית - 69 ₪ - סלט ירוק, רביולי ריקוטה, סודה
למברוסוקו - 26 ₪ לכוס
טירמיסו 38 ₪
סה"כ - 238 ₪ לזוג מרוצה מאוד


*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה