נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

Chilling honey
"חג חמישי שמח" הכריז בן זוגי היקר מהצד השני של הטלפון. אני לעומתו, הייתי פחות משועשעת מערימת המסמכים שהיו פזורים מסביבי אחרי יום עבודה לחוץ וצפוף בפגישות. לשמחתי הוא התקשר להודיע לי, שלאחר שבוע עבודה ולימודים עמוס ומייגע, הגיעה העת להעביר קצת זמן איכות יחד. "על מה חשבת הפעם?" שאלתי בתמימות, "תסמכי עליי" הוא אמר, "מבטיח לך בילוי רומנטי, מפנק ומרגיע". מלאת פליאה וסקרנות, מיהרתי הביתה, התארגנתי, התיפייפתי (לירן כמובן פשוט זרק על עצמו ג'ינס וחולצה..) ושמנו פעמינו לחוף האחרון של תל- אביב.

כשהגענו לפתח מסעדת האני ביץ', לאונג' בר ומסעדה, מבטי התבהר וחיוך רחב עלה על פניי. זה בדיוק מה שהייתי צריכה אחרי שבוע מפרך שכזה. האני ביץ' ממוקמת תחת כיפת השמיים, באחד המקומות היפים בתל אביב בואך יפו, נושקת ומשקיפה לים האינסופי. המסעדה מעוצבת בקפידה, מעבירה את המסר היחיד שברצונה להעביר - מסעדת חוף בקצב אחר, כמו שתמצאו רק בחופים היפים בעולם. שולחנות נמוכים וגדולים, ספות רחבות ידיים, נוחות ובהירות, תאורה עדינה ונעימה - אלמנטים שבשילוב עם נוף הים הכחלחל ואורותיה של יפו, יוצרים תפאורה מושלמת לאווירה רומנטית, מרגיעה ונינוחה. 

סלסה ואני
מייד כשהתיישבנו על אחת מהספות המפנקות קיבלה את פנינו הודיה, המלצרית החייכנית והאדיבה ששירתה אותנו במהלך כל הערב. לירן, שלא ממש מחבב, בלשון המעטה, את חום יולי - אוגוסט הכבד וכבר הספיק לאבד לא מעט נוזלים בדרך למסעדה, חטף לידיו את תפריט האלכוהול והקוקטיילים העשיר והזמין מוחיטו אסאי (46 ₪). גם אני בחרתי להצטנן עם קוקטייל מעניין ומרענן בשם קרייזי למון (46 ₪). שני הקוקטיילים היו איכותיים במיוחד, מכילים איזון מושלם בין אחוז האלכוהול ליתר הרכיבים החמצמצים והמתוקים ששולבו בהם.

בזמן שהודיה חילקה לנו את התפריטים התברר כי המקום מקיים אירועים שונים ורבים, לרבות אירועי חברה ומסיבות רווקים ורווקות. אין ספק שמדובר במיקום מושלם לחגיגות. בימי שישי בערב אף מתקיימים ערבי היפ הופ מוצלחים במיוחד ובימי שבת, החל משעות הצהרים, מתקיימות מסיבות סלסה מטריפות בשילוב מדריכים מקצועיים. האמת, הקוקטייל המוצלח ששתיתי כבר הכניס אותי לאווירה, מזל שלירן עצר אותי מלקום ולרקוד.

פתיחה מוצלחת
יכולנו להמשיך ולבהות עוד זמן רב בשקיעה המרהיבה שדעכה לנגד עינינו ובהמון שגדש את הטיילת, להאזין למוסיקה הנהדרת שהתנגנה ברקע ולהיסחף עם משב הרוח הנפלא, לולא הגיעה אלינו שוב הודיה והזכירה לנו שבטננו מקרקרת מרעב..

לאחר התלבטויות רבות פתחנו בכרובית מטוגנת עם צ'ילי מתוק (29 ₪) וחומוס עם בשר עגל (42 ₪). מנת הכרובית הגדולה הייתה קריספית ופריכה מבחוץ ורכה מבפנים ושילובו של רוטב הצ'ילי החמוץ - מתוק יצר טעם מנצח. גם בגזרת החומוס נרשמה הצלחה כשלשולחן הגיעה כמות נכבדה של חומוס משודרג בבשר עגל שהוקפץ בחמאה.

עצם העניין
מההיצע מעורר התיאבון, בחרנו למנות עיקריות את פילה הסלמון עם שרימפס ברוטב שמנת ועגבניות (103 ₪) ושרימפס מוקפץ ברוטב שמנת רוקפור ואגוזים (89 ₪). כדי לעשות וי גם על הצד הבריאותי, ביקשנו גם את סלט הפטוש (46 ₪) כתוספת. ללא צל של ספק, אפשר להכתיר את פילה הסלמון השזוף עם השרימפס שנעשו בדיוק במידה הנכונה ברוטב שמנת ועגבניות מעולה, כמנה המוצלחת ביותר. חוויה קולינארית לחיך שבהחלט מצדיקה את מחירה. גם צלחת השריפס המוקפץ הלהיבה את לירן במיוחד, שלא הפסיק לשבח את רוטב השמנת, הרוקפור והאגוזים וחיסל את המנה עוד לפני שהספקתי לטעום. הסלט היה נדיב ביותר, עשיר בחסות, עגבניות, מלפפונים, פלפלים אדומים, בצל אדום וגבינת פטה מעל, כשגולת הכותרת שנתנה לו את הטוויסט המעניין הייתה דווקא הפתעות הקרוטונים הטריים ששולבו בין הירקות. חוויה טעימה ומרעננת.

את החגיגה הרומנטית החלטנו לקנח בהפוך גדול (17 ₪) ובשני קינוחים מעולים - גלידת האני ביץ' (32 ₪) ו"שוויצריה הקטנה" (32 ₪). שני כדורי גלידת העוגיות הגדולים עוטרו בשערות חלווה, סילאן, טחינה גולמית ופאקנים מסוכרים, בעוד שוויצריה הקטנה הזכירה בטעמה ובעיצובה את הקוקילידה המוכרת והאהובה בגרסת השף. שתי שכבות הקרם העשירות שהונחו על עוגיית השוקולד המיוחדת היו מפנקות ביותר והיוו סיום מושלם לתחילתו של סוף השבוע.

חשבון בבקשה
מוחיטו אסאי - 46 ₪
קרייזי מלון - 46 ₪
חומוס עם בשר עגל - 42 ₪
כרובית מטוגנת עם צ'ילי מתוק - 29 ₪
פילה דג עם שרימפס וקלאמרי בשמנת ועגבניות - 103 ₪
שרימפס מוקפץ ברוטב שמנת רוקפור ואגוזים - 89 ₪
סלט פטוש לבנוני - 46 ₪
גלידת האני ביץ - 32 ₪
"שוויצריה הקטנה" - 32 ₪
הפוך גדול - 17 ₪
סה"כ - 482 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פאראקאלו בתל אביב
053-9414920

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה