נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

Sarit Yaniv Malki - תמונה
Sarit Yaniv Malki מבקר מתחיל
יאמי איזה טעים!!!
4.3
01/12/11

ביום ראשון האחרון אני ובעלי הגענו לטוקופיה לארוחת ערב וכל כך נהננו בטוקופיה. התחלנו בראשונות והתענגנו על כל ביס! הפוקצ'ה, הפטה, הקרפציו אח"כ נהננו מאנטריקוט עסיסי, טעים ופילה M שהוגש... בדיוק במידה הרצויה. הבנו מהמלצרית החמודה ששירתה אותנו בחיוך לאורך כל הארוחה שיש להם תפריט קינוחים חדש ומדהים אז הזמנו 2 קינוחים( מילפיי וארטיקים) שהם מכינים שם ותרמו לסיום מושלם של הארוחה. ממליצה לכם בחום!!! הטעמים לא ישכחו עוד הרבה זמן מאיתנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון  לוי - תמונה
שרון לוי מבקר מתחיל
סביר ומטה
2.5
24/11/11

ערכנו במקום אירוע חוץ מהאוכל הסביר שהיה הדבר היחידי שבלט במיוחד במסעדה זה השירות המעולה - המלצרים היו מקצועיים ואדיבים ורצו סביבנו כל הזמן. אינני ממליצה על מסעדה עם "חמיצות וקמצוץ... נחמדות כזו" מסעדות "גורמה כשרות ויוקרתיות" לא חסרות באזור. שמרו את כספכם למקומות ראויים יותר. לסיכום: לא ברור לי האם המסעדה היא אכן מסעדת שף, אם כן, איפה השף?! אוכל באיכות סבירההה ובטוח לא מצדיק את המחיר המופקע.פעם ראשונה שעשינו שם "אירוע" ובטוח אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צאלה - תמונה
צאלה מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
4.5
24/11/11

עשינו יום-הולדת בחדר הפרטי לכ-30 איש. האירוח היה חם, האוירה נהדרת ואינטימית, השירות נפלא, והאוכל... אין כמו האוכל המדהים של טוקופיה. גורמה אמיתי, טעים טעים! * לא היה זול, אך בהחלט תואם... את הרמה. תודה! צאלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
טעים, אבל יקר מדי
3.0
13/11/11

אוכל טעים, אווירה נעימה ורומנטית, אבל המחירים מאוד יקרים ומוגזמים. תגיעו רק בארועים מיוחדים, אם בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
23/10/11

עשינו במסעדה ארוע יום הולדת בחדר vip , סה"כ 30 ומשהו מוזמנים.... האוכל היה אדיר, השירות מעולה ..... אני ממליץ על התפריט הכי יקר כי זה היה שווה כל שקל!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/10/11

חגגנו אירוע בחדר אירועים פרטי, האוכל היה טעים להפליא והשירות היה אדיב. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 2 ביקורות
4.6
16/10/11

אנו מגיעים למסעדה זו פעמים רבות, ועד כה לא התאכזבנו. האוכל מצויין. בפעם זו הזמנו סטייק אנטריקוט שהגיע בדיוק כפי שרצינו (מדיום) ואת ספיישל היום - דג אינטיאס - מנה משובחת. בנוסף, חשוב... לציין את השירות והיחס שהמלצרים נותנים. מהיר, אדיב ומקצועי. נמשיך להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.6
06/10/11

"מקום מצוין", כך נאמר לנו. ..הגענו עם ציפיות ויצאנו עם הרגשה שהמקום יותר טוב ממצוין. האוירה נעימה ורגועה, המלצרים נעימים ומפנקים והאוכל גן עדן! באנו לערב גיבוש ונהננו מכל רגע ..מקום... קסום... שילוב של עיצוב מקסים עם אווירה נהדרת, ושרות עם המון תשומת לב ונשמה גדולה ממליצים בחום ואין ספק שרכשתם לקוחות קבועים! תודה רבה, צוות ביג פופ שופ - שמחה זה אנחנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ilan - תמונה
Ilan מבקר מתחיל
4.3
02/10/11

השנה בחרנו לעשות הרמת כוסית לעובדי החברה במסעדת טוקופיה, הבחירה במסעדת טוקופיה היתה ללא כל ספק בחירה מושלמת !!!!! האוכל מעולה, השירות מקצועי ומפנק, האווירה מרגיעה. אני רוצה לנצל את... ההזדמנות ולהודות לצוות טוקופיה על האוכל הטעים, על השירות המפנק ועל ערב בלתי נשכח עבורנו. חזק ואמץ !!!!!!!!! ממומלץ בחום !!!!  

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bath-Sheva Brezner - תמונה
Bath-Sheva Brezner 3 ביקורות
4.3
26/09/11

למסעדה זאת חסרון אחד בלבד: היא איננה פתוחה בשבת. הייתי מאד שמחה לשתף בני משפחה וחברים בהנאה שהיתה לנו מהארוחה אך כולם עובדים ופנויים בשבת בלבד. אנחנו נחזור שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה