נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

Efrat Shpitzer - תמונה
Efrat Shpitzer מבקר מתחיל
היה נפלא
4.5
20/04/12

אוכל טעים מאוד למרות שזה כשר!!! אווירה נעימה ומוסיקה לא חזקה כך שלא צריך לצעוק. כסאות נוחים (מאוד מאוד חשוב) מחליפים כלים בין מנות - מצוין. מאוד שירותיים. יקר כיאה למסעדת גורמה אבל לא... יקר מדי. מנות יפות, לא עמוסות מדי אבל גם מספקות. הלחם שמביאים כאפיטייזר ממש ממש טעים. המלצר שלנו היה מאוד נחמד (יותר מדי?) רק הערה אחת: צריך להיות גם תפריטים ללא מחירים כשמזמינים מישהו מיוחד ליומולדת שלו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit Dalbaha - תמונה
Amit Dalbaha מבקר מתחיל
ארוע בת מצווה
5.0
25/03/12

אתמול חגגנו בת מצווה במסעדה לכ 100 מוזמנים. האוכל היה מעולה, השירות, ההתייחסות של הצוות נעימה מאד. עשו הכל כדי לתת לנו תחושה טובה ולעזור לנו בהצלחת הארוע.כדאי מאד !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
אירוע מצויין!
4.5
20/03/12

היינו באירוע ב4.3.12 בחדר הפרטי. נהיננו מיחס מצויין, הסגל היה מעולה וענה על כל דרישה שרצינו. האוכל היה מצויין ובשפע, והתגובות מהמוזמנים בסוף הערב היו רק טובות. בנוסף הציוד המשלים בחדר... הפרטי (מחשב,מקרן, מערכת הגברה) היו חדשים והוכנו מראש כדי למנוע תקלות. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל.ח - תמונה
יעל.ח 7 ביקורות
אירוע בטוקופיה
4.8
14/03/12

ערכנו אתמול ארוע בטוקופיה. נהננו מהאוכל המוקפד והשירות האישי. הערב התנהל בצורה יוצאת מן הכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונית - תמונה
יונית 3 ביקורות
מעולה
4.8
09/03/12

מסעדת הבית החדשה שלנו המנות היו מעולות למעט אחת שהייתה ׳רק׳ טובה קינוחים מעולים מחירים שווים לכל נפש

עוד פרטים
הוספת תגובה
פלורינה - תמונה
פלורינה 2 ביקורות
מופרז!
2.5
16/02/12

מקום נחמד, תפריט נראה מבטיח. לאחר קבלת המנות נדהמנו - הכל נראה יפה וטעים. בעיה היא שזה לצערי רק נראה כך. אני מוכנה לשלם מחיר גבוה על המנה רק אם היא ראויה לכך. בטוקופיה - היא לא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nahum Abir - תמונה
Nahum Abir מבקר מתחיל
היחס במסעדה
1.3
29/12/11

ברצוני רק ליידע על כך שטוקופיה אולי מסעדה איכותית אך השרות שם גרוע ביותר אפשר לחכות שעות לאוכל שלטעמי גם לא כל כך טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל יחיאל - תמונה
יובל יחיאל מבקר מתחיל
ארוע בת מצווה בטוקופיה-מומלץ!!!
5.0
25/12/11

את מסעדת טוקופיה אנחנו מכירים ומוקירים כבר מתחילת דרכה לפני 12 שנה,וזה היה הכי מובן מאליו שנערוך שם ארוע.אנחנו ממליצים בחום ורוצים לשתף על האווירה המדהימה במסעדה,על השירות שלא מקבלים... כמותו בשום מקום,והמנות הטעימות טעימות שמוגשות על הצלחת ברמה גבוהה של יופי ואסטטיות. האורחים שלנו לא הפסיקו להתפעל ולהתלהב מהמקום שמעוצב ברמה גבוהה,ומהמנות הנדירות.צוות עובדי ומנהלי טוקופיה,קובי,השף המדהים,תודה רבה על ארוע מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית 3 ביקורות
מסיבת יומולדת 60 לאמא
5.0
21/12/11

חדר ה-VIP. יום חמישי. משפחה ממש קרובה חברים. מסיבת הפתעה לאמא שלי. כניסה מפתיעה.... שיר. צחוקים. דימעה אחת.... עד לכאן הכל ברור ואז הגיע האוכל....... מממממ.... מנה ראשונה.... שקט... כל... אחד טועם קצת מכל דבר... תענוג... טעמים מופלאים.... שירים. מצגת... בכי. חיוך. מחיאות כפיים. דבר תורה.... ואז דממה. מנה עיקרית... WOW .... לא ידענו מה לבחור. בחרנו. מסתכלים לצדדים. אנחנו משפחה עם לב ענק אבל כאן היה לנו קשה להתחלק..... שירים. ברכות. צחוקים. אין עוד מקום בבטן. זהו. אי אפשר להכניס פירור. ואז.... קינוחים. טוב... כנראה שאפשר. לקחנו את כולם. בלתי אפשרי לוותר על אף קינוח. מסתבר שהיה מקום. קפה חם. סיפורים על אמא. ברכת המזון. תודות. מסתכלים לצדדים ומגלים שביום כזה מדהים. לאמא מיוחדת במינה. עם משפחה אחת למיליון אין כמו טוקופיה שתעטוף את הכל באהבה. קטע... זה נשמע כמו פרסומת... חכו שתשמעו את שאר המשפחה שלי :) מומלץ אמרתי? מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי רייס - תמונה
גדי רייס מבקר מתחיל
חוויה כשרה בנס ציונה
4.8
14/12/11

חיפשנו מסעדת בשרים כשרה ומצאנו ועוד איך מצאנו העוסקים במלאכה לא השאירו אפילו פינה אחת לא סגורה:האוירה, העיצוב, השירות, מוסיקת הרקע ועוד ועוד, שום דבר לא נשאר באויר הכל מדוייק ומושקע עד... לפרט הקטן ביותר והאוכל? נפלא ,אומנות , לזה התכוונו שהמציאו את המילה גורמה, כל נגיסה עולם בפני עצמו אין לי מילה מסכמת יותר טובה ממושלם ותאמינו לי שאני בכלל לא מכיר את בעל הבית

עוד פרטים
הוספת תגובה