נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

משה - תמונה
משה מבקר מתחיל
ממליץ בחום...
4.5
05/10/12

ערכתי ארוע משפחתי בחדר הפרטי, ולמען האמת היו לי מעט חששות בשל הכשרות, לשמחתי טעיתי ובגדול, האוכל היה מצויין, השרות מדהים, צמד המלצרים היה שרותי אדיב ומקצועי להפליא, גורן ונוי כמדומני,... מנהל המקום שחר נתן מענה לכל עניין החל בברקו וכלה בכל בקשה. האווירה , השרות הניקיון והאוכל המיוחד והטעים פשוט שילוב מנצח. אמנם זה לא זול , יחד עם זאת קבלנו תמורה מלאה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 4 ביקורות
טוקופיה הייתה חוויה!!
4.8
29/09/12

הייתי עם ידידות שלי במסעת טוקופיה והיה מדהים. הרבה מזה בעזרת האוכל המשובח המוגש ולא פחות מזה בעזרת הצוות המקצועי במסעדה שהנעים את זמננו ובראשם שחר האחמ"ש שפינק אותנו כיד המלך. מומלץ... בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
טעים!טעים!טעים!
4.8
19/09/12

הכי טעים ונעים בטוקופיה!כבר המון שנים אנחנו חוזרים ותמיד תמיד נהנים מאותם הטעמי שאנחנו מפנטזים עליהם: הפוקצ'ה, הפטה שכמותו ין בשום מקום אחר!!1, הקוקטייל סברס האהוב בהתחלה והאטריקוט,... מושלם!!! חגיגה של טעמים! גם קיבלנו בקבוק יין מהמועדון לקוחות וזה השלים את הארוחה, בקיצור מושלם!!!!והקנוחים? התעלפנוווו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנית אסייג - תמונה
אורנית אסייג מבקר מתחיל
טוקופיה=שלמות !!!!!
5.0
19/09/12

במסעדת טוקופיה תהנו מאוכל,שירות ואוירה. תודה לכם על אירוח מושלם שכלל אוכל שאין דברים כאלה,תפריט עשיר ומגוון. שירות, יחס ואוירה מדהימים. נחזור בקרוב (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
irisring - תמונה
irisring 2 ביקורות
איכותי ומקצועי
3.8
28/06/12

ב 26/6/2012 ערכנו ארוע בת-מצווה בטוקופיה. האוכל מעולה, הצוות מצויין. המלצרים אדיבים ומקצועיים. ידעו לטפל יפה באורח עם אלרגיות למזונות מסויימים. זה כבר אירוע שני שאנחנו עורכים שם... והאורחים שלנו נהנים. מקום טוב לא מחליפים. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
המלצה חמה על מסעדת טוקופיה
4.8
24/06/12

חגגנו לאבי יום הולדת 70 במסעדת טוקופיה. זכינו ליחס חם ומקצועי החל מבעל המסעדה - קובי ועד אחרון המלצרים. כל בקשה שלנו התקבלה בהבנה וברצון טוב. ולגבי האוכל... האוכל מצויין, ההגשה אסתטית... ומכבדת. הרגשנו שכל הצוות מעוניין בהצלחת האירוע לא פחות מאיתנו. תודה גדולה ועוד ניפגש במסיבת "הגבורות".

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולדימיר - תמונה
ולדימיר מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת
5.0
28/05/12

ביום שישי,25.05.12, הינו במסעדה וחגגנו את היום הולדתי. סגרנו חדר פרטי ותפריט. האוכל היה תאים מאוד כולל סלטים, לחם ביתי (ארוך כזה) ואנטריקוט וקינוח. ותוסיפו לכול זה שרות מצויים של הצוות... המלצרים ותקבלו: 10 + 10 + 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lior - תמונה
lior מבקר מתחיל
תודה רבה
4.8
28/05/12

ביום חמישי 24/5/12, חגגנו אירוע בת מצווה לבת שלי, בחדר פרטי במסעדה, היה מדהים! צוות מעולה, שירות טוב מאוד, אוכל מדהים, תודה ענקית לקובי על הכל, ולתמר מנהלת האירוע. הייתם מדהימים, תודה... על הכל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Etti Katz - תמונה
Etti Katz 2 ביקורות
פשוט מעולה!
4.5
08/05/12

כמו בכל תאריך מיוחד גם הפעם ביום ההולדת של בעלי אכלנו שם. מנות ראשונות:קרפצ'יו וכרובית בטחינה. מנות עיקריות: רצועות סינטה ודג דניס. לקינוח קדאיף עם קרם. הכל היה טעים!!! מחירים באמת... גבוהים אבל השירות כמעט שמצדיק אותם. בתור אישה בהריון הייתה הבנה מוחלטת למצבי ולשאלות הרבות ששאלתי לגבי הרכיבים במנות השונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oz Comm - תמונה
Oz Comm 3 ביקורות
ארוחה משפחתית ביום העצמאות
4.0
29/04/12

הגענו ביום העצמאות למסעדה כארבעה אנשים. האוכל היה מעולה והאוירה במסעדה היתה נחמדה מאוד, למרות שהיה באותו היום אירוע במקום. מומלץ מאוד הפטה כבדים מהמנות הראשונות, לעיקרית הזמנו 2... המבורגרים, מדליוני פילה וכבד - 4 המנות היו מצויינות. לקינוח הזמנו קלדוסה חלווה, מנה טובה מאוד! מומלץ בחום, אבל המחירים מעט גבוהים

עוד פרטים
הוספת תגובה