נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/09/11

היינו באירוע בחד הפרטי של המסעדה בשבוע שעבר. 22 איש והיה הרבה מקום ובאווירה אינטימית. השירות היה מהיר מאד ולא הספקנו להרים אצבע וכבר היה לידנו מלצר שנתן הרגשה נעימה ושירות מעולה. האוכל... התחיל לזרום והיה פשוט מצוין. מהפוקצ'ות הידועות ועד העיקריות המפנקות. מומלץ בחום. גם כשנכנסים לשטח המסעדה עצמה, האווירה מדהימה. עיצוב נקי ונעים. בהחלט אבוא גם באופן פרטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael katz - תמונה
Yael katz מבקר מתחיל
2.4
26/08/11

הגענו למסעדה לחגוג את יום הולדתי בעקבות המון המלצות חמות ממכרים ומביקורות מעולות. כולם שיבחו את האוכל למרות המחירים היקרים. משפחתי הגיעה מהצפון הרחוק במיוחד למסעדה הזאת ולצערי הרב איתנו... הם פישלו בגדול. באותו יום היה אירוע במסעדה ואותנו שמו בחדר פרטי של המסעדה (יחד עם אנשים אחרים שהגיעו למסעדה ולא לאירוע). המנות הראשונות היו מעולות, במיוחד הלחם המיוחד שלהם והפטה כבדים, אחד הטעימים שאכלתי בחיי. הבעיה היא עם המנות העיקריות והציון שנתתי מתייחס אליהם. קודם כל בגלל האירוע פשוט שכחו מאיתנו ולקח להם 45 דקות להוציא את המנות העיקריות אחרי שפינו לנו את הראשונות (לא אחרי שהזמנו). מישהו אחראי הגיע והתנצל ואמר שהיתה תקלה שלהם בגלל האירוע-ואז כשהגיעו המנות העיקריות הן בכלל בכלל לא היו טעימות ואפילו לא חמות. ממש לא מנות שירדו הרגע מהאש. הזמנו 3 אנטריקוט מידה M פילה בקר לא זוכרת את שם המנה ממש) ופרגית בטריאקי. האכזבה הכי ענקית מהאנטריקוט שלי. היה ממש גומי וגם לא ממש חם. היו חלקים שאפילו עם לא הצלחנו לחתוך עם הסכין. אח שלי החזיר את הסטייק שיחממו לו אותו על האש, וגם לקבל אותו חזרה לקח זמן, כל שאר הסועדים החליטו כולל אני, בכל זאת לאכול כי היינו רעבים וגם לא רצינו לחכות עוד 45 דקות למנות אחרות. וגם את התוספות שאמורות להגיע עם המנות העיקריות קבלנו 20 דקות אחרי המנות העיקריות יצאו ואחרי שסיימנו לאכול אותם. וגם המלצרים שהיו שם היו ממש אדישים אלינו ובקושי הסתכלנו אלינו. וגם לא קבלנו מה שהזמנו ממש. אני אמרתי להם בפירוש שאסור לי מטעמי בריאות לאכול תפוחי אדמה וקבלתי את זה יחד עם הסטייק וגם אמא שלי לא רצתה תפו,א והיא קבלה פירה. הזמנו ירקות קלויים וקבלנו משהו שנראה לי שהיה דלורית יחד עם פלפלים שהיו קרים. לדעתי פשוט הוציאו לנו את השאריות של האוכל מהאירוע. קבלנו פיצוי 2 קינוחים חינם שהיו ממש מעולים וגם קוקטיילים לכולם מתנה. אך בכל זאת שלמנו 1000 שקל על מנות ראשונות קינוחים ואוכל קר שירות ויחס גרוי ואוכל שאם אני קונה בשר ועושה על האש יוצא טעים יותר. אהה וגם הזמנו בקבוק יין שרצינו לשתות יותר על ההתחלה יחד עם המנות הראשונות ולקח להם מלא זמן. ממש ממש חבל שמסעדת שף עם שם כזה מרשה לעצמה להוציא מנות כאלה ולעשות כאלה טעויות. לשם אני חוזרת יותר וגם לא אמליץ לאף אחד. יש מסעדות טובות יותר ואפילו זולות יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/07/11

חגגנו לאחרונה ברית מילה לבננו ל-100 איש (כולל חיתוך, וכן, אפשר לעשות חיתוך במסעדה, וזה בסדר גמור). האירוע היה מוצלח מאוד. האוכל היה מאוד טעים, ובמיוחד האנטריקוט, שהיה גדול, והוכן בבת... אחת לכמות מאוד גדולה של אנשים ובמידת הצליה הנכונה. ראויים לציון גם הפטה כבד והסופלה שוקולד. הצוות היה נחמד, האווירה הייתה נעימה ולא רועשת, ההרגשה הייתה אינטימית. הם אפשרו לנו להודיע להם ממש ברגע האחרון (יום וחצי לפני) מה מספר האנשים המדויק שיגיע, וכך נמנע מצב של מנות עודפות. המחיר הוגן מאוד ביחס לתמורה. במחיר של גן אירועים עם אוכל בינוני קיבלנו כאן ארוחה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/05/11

אוכל מדהים עוצר נשימה משאיר טעם של עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
24/03/11

ביום ג' האחרון חגגנו לאחי הגדול יום- הולדת במסעדה, היינו סה"כ 5 אנשים. נהננו מכל רגע, האוכל היה טעים להפליא, השירות נפלא והמקום מקסים. לקחנו את העסקית- מנה ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר... של המנה העיקרית ובאמת שהתענגנו על הטעמים. מחירים קצת יקרים אבל באמת ששוה את זה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
11/03/11

הדג היה מאכזב צד אחד מבושל צד שני חיי מאוד כיבלנו דג שני כנל חבל אנחנו לקוחות שלכם .זה לא צריך ליקרות.אני שוקל עים להמשיך . תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיל - תמונה
אמיל 2 ביקורות
4.3
11/03/11

המנות הראשונות קטנות אך משאירות מקום למנות העיקריות שהפתיעו לטובה בגודלן ואיכותן. ניכרת השקעה רבה בעיצוב המסעדה והאוכל,הייתי מוסיף קצת תאורה מרכזית מעל כל שולחן,אבל זו דעתי.בסה"כ מסעדה... איכותית ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
עקב פורת - תמונה
עקב פורת 2 ביקורות
4.7
08/03/11

זאת מסעדת הבית שלי ! עשר שנים ואף פעם לא התאכזבתי ! לכאן אני מביא את טובי חברי! לכאן אני מביא את האורחים מחו"ל ! ובפה כולם הלל ושיר על המסעדה המעולה! כל זמן שקובי כאן, הכל יהיה... טוב. פורת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/02/11

הבאנו אורח מחו"ל שפשוט הוקסם מהשילובים והאפשרויות. המלצת היין של צרעה היתה נכונה וטובה, רול העוף והקרפצ'יו מטובלים בעדינות ונגמרו מהר מידיי, הכבדים עם הפטריות היו מעולים (לקחת את המלצת... הפירה), והקינוח.... אה, הקינוח..... התותים (אין עליהם!!) לכו ותהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
17/02/11

מסעדה מעולה מצליחים להפתיע כל פעם מחדש. אני ואשתי פשוט נהנים מכל רגע ורגע במקום. ממליץ בחום חוויה קולינרית אדירה !!! עלו והצליחו.

עוד פרטים
הוספת תגובה