נגישות
נגישות

ביגה חולון: בית קפה בפארק האהוב שאתם חייבים להכיר!

שפע האטרקציות, המרחבים העצומים שצבועים בירוק, מסלולי הליכה, מתקני השעשועים ומגוון חנויות מקיפות פנינה קולינארית אחת בניחוח אירופאי: "ביגה לה פארק"!

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 14/04/2022, 7:18
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לטובת אלו ביניכם שמילון איטלקית-עברית לא נמצא עליהם ברגע זה, דעו כי תרגום המילה "ביגה" הוא מחמצת. שמה של הרשת הישראלית מבשר על הדגש הרב והסטנדרט הבלתי מתפשר בכל הקשור למאפים –מאיכות חומרי הגלם ועד היצמדות לשיטות ההכנה המסורתיות. ומיקומו האסטרטגי של סניף "ביגה" החולוני? בזכותו תוכלו להעשיר את הבילוי המשפחתי, החברי או הזוגי בפארק בניחוחות אפייה משכרים וטעמים נפלאים.

חולון-אירופה: "ביגה לה פארק" – בית קפה בפארק פרס

ביגה לה פארק בחולון אמנם פתוח כבר שש שנים, אך בשנה האחרונה הופקד בידיה של הנהלה חדשה. תחת ידיה, התגבשה לה אטרקציה קולינארית בלב פארק פרס המפורסם. עם כניסתכם בדלתות המקום, יתכן שהניחוח שמיד תריחו הוא "אירופה"! ואכן, המקום מעוצב בסגנון אירופאי-רומנטי, שלחלקכם יזכיר לבטח את בתי הקפה הקטנים בסמטאות פריז: האריחים בצבעי שחור ולבן, ריהוט העץ שיוצר אווירה חמימה ומרגשת, מסדר פולי הקפה שמאחורי הבר, ושפע המאפים שמתפקדים כתפאורה מעוררת השתאות.

צילום: ביגה לה פארק

מאחר שמדובר אחרי הכל על בית קפה בפארק, הרי שתוכלו להתארח גם בחלל החיצוני, שישיבה בו תעניק לכם תצפית ישירה לאגם טורקיז. סניף "ביגה לה פארק" ידוע בין היתר בזכות גודלו והיותו מרווח, ואף ניתן לחגוג בו אירועים פרטיים ועסקיים עם עד 100 משתתפים.

אז כמה BIGA הולכת להיות החוויה שלכם?

פארק פרס משתרע על פני 300 דונם. והתפריט של "ביגה לה פארק"? בו תוכלו למצוא עשרות מנות המחולקות למספר "סקשנים": ארוחות בוקר, מנות בראנץ' (בוהריים), מנות פתיחה, כריכים, סלטים, עיקריות (פסטות, פיצות ודגים), מנות לילדים שבחבורה, וזה לא הכל! בנוסף לתפריט הרגיל, מוצעים עוד שני תפריטים נוספים המיועדים לקהל הטבעוניים וחולי הצליאק / נמנעים מאכילת גלוטן.

צילום: ביגה לה פארק

אז עד שתטעמו ממנו בעצמכם, הרשו לנו לחלוק אתכם כמה "ביסים" ממה שיש לתפריט להציע: ב"ביגה" העניקו פרשנות חדשה לאחת ממנות הבוקר האייקוניות ביותר – ביצים בנוסח בנדיקט. אז תשכחו מסלמון מעושן, תרד בשמנת ורוטב הולנדז, והכירו את בנדיקט סביח (49 שקלים) המוגש עם ביצה עלומה על חציל קלוי, תפוח אדמה, סלט של עגבניות ובצל וכמובן – טחינה.

למרות שסניף "ביגה לה פארק" ממוקם בחולון, תוכלו ליהנות מטעמיה וניחוחותיה של שכנתנו קפריסין עם סלט חלומי (69 שקלים) שעושה כבוד לגבינה הקפריסאית האהובה. אלו ביניכם שמצב הרוח שלהם מושחת או שפשוט מאמינים שלמתוק יש קיבה בנפרד, צריכים לנסות את פנקייקס לוטוס (47 שקלים) עם קרם עוגת גבינה, ממרח עוגיות לוטוס ועוגיות פריכות.

"ביגה" פארק פרס, שדרות ירושלים 218, חולון, 053-272-1822

ראשון-חמישי: 08:30-22:00

שישי: 08:00-15:00

שבת: 08:30-22:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום