נגישות
נגישות

מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים

אז מה נשים באמת אוהבות לאכול, טאפאסים, איטלקי, סושי מטורף או סטייק עסיסי? קבלו את המדריך לבחירת המסעדה האידיאלית והטעימה לערב נשים מושלם, בחודש בו כולם מדברים על נשים

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 11/03/2024, 14:44

מהו המטבח האהוב על נשים ואיך לבחור מסעדה לערב נשים?

השביעי לאוקטובר והמלחמה שאחריו העלו את גבורת הנשים לכותרות. אפילו באו"ם מתקיים מפגן שכותרתו גבורת נשים. נלחמנו, הצלנו, טיפלנו וגיבינו ועכשיו, מגיע לנו פיצוי המותאם בדיוק, אבל בדיוק לצרכינו.

אז בדקנו את סוגי המטבחים שעושים' לנו את זה. מסעדות שתפורות לערב נשים, ערב עם חברות או ל'בסטיז' שפשוט רוצות לעוף על החיים, במסעדה שמגישה אוכל מופלא עם אווירה מחבקת ואוהבת, שפותחת את התיאבון לאוכל מושלם ולחיים עצמם. מסעדת שף אלגנטית, בשר סקסי, אוכל איטלקי מארץ המגף, סושי משובח, פירות ים כדי שיהיה מושלם, בית קפה מפנק וקינוחים שעושים לכן טעים ונעים, בחרנו את המסעדות המומלצות לערב שלכן עם תפריט שיודע פסיכולוגית מה בנות אוהבות לאכול! המדריך הקולינרי שינגיש את כל מה שנשים אוהבות ששמים בצלחת, עם המיקום המדויק, עם הקיק שהן ממש חייבות כדי לחגוג את היום הזה כהלכתו, או בעצם כהלכתה!

מה זה בכלל אומר מסעדות לנשים?

יש את אותם חוקרים שיושבים ועומלים שנים רבות על כתיבת מחקרים שיפצחו את הקוד הקולינרי של נשים וינסו להבין מה נשים אוהבות לאכול? ויש את הגברברים שמתחבטים בסוגייה הזו למעשה כל חייהם וטוב שכך. הרי כולם כבר יודעים שאישה שאינה מסופקת קולינרית תהיה עצבנית וממורמרת כמו תן מוכה כלבת לפני חיסון, עד שיביאו לה את המנה הנכונה בשילוב של המיקום והאווירה המדויקים ואז – ורק אז, היא תהיה מאושרת ומדהימה ואתם תגידו תודה. אז מה נשים אוהבות לאכול, איך כמה ולמה?

כמה שפחות גברים ליד מקום הישיבה/בליסה – נשים לעולם יעדיפו לשבת במקום שבו הן יוכלו לבלוס בשקט מבלי לתת דין וחשבון למבטי הגברים השיפוטיים. הן אוהבות לאכול בתאווה, בשקיקה, בכמות יפה מבלי לשחק אותה קוקטית שמסתפקת בשני ביסים של סלט, כי בסופו של יום, רובן ממש לא כאלה ושוכנת בהן מפלצת מורעבת שרק מחכה לרגע הנכון להסתער.

אוכל בנות – נשים רבות קולעות בול לקלישאה של סלט, קיש, טוסט, פלטת גבינות, בראנץ', מזטים, קפה ומאפה ויעדיפו לאכול ארוחות קלילות יותר ופחות מחייבות וכבדות . אחת הסיבות לכך היא שהן פשוט בנויות שונה פיזיולוגית מגברים – הן מאבדות ברזל יותר מגברים, יש להן אחוזי שומן גבוהים יותר בגוף, מסת שריר קטנה יותר ומכאן שהחשקים שלהן שונים. ולכן קטן, מדויק וקולע עדיף על מנות ענקיות וכבדות!

אכילה עם כל החושים – שילוב של כל חמשת החושים הוא הדבר המושלם לביס של אישה ולליבה! נשים אוהבות אוכל שהוא לא רק טעים, אלא גם אסתטי למראה וכמה שפחות מלכלך, כי את לא באמת רוצה מריחת שומן אווז ברוטב בטטה על הגרביון החדש והשברירי שרכשת. מעבר לכך המנות עצמן  צריכות להרגיש טוב, להריח מעולה ולהיות טעימות ביותר כי המין הנשי מעיר למלצרים הרבה יותר מהגברים שעבורם הבליסה היא העיקר.

מפיות וקנקן מים – גברים נוהגים לאכול עם הידיים בעוד שנים רבות פחות מחבבות את הז'אנר. הן יעדיפו לקבל בצלחת מנות 'באריזות קטנות' עם טעמים מרוכזים, לצד שפע של מפיו, מגבונים לחים וכמובן קנקן מים נצחי.

אז אחרי שקיבלתם הצצה קטנה לצלחת של הנשים, לכבוד יום האישה שחל ממש בקרוב, בחרנו מסעדות לנשים, עם מנות משובחות ותפריטים שמתאימים לנשים וכוללים את השילוב המנצח הזה שכל אישה צריכה באווירה ובמנה! (וביננו? גם בחיים עצמם).

קיסר מיט בר, לערב נשים קרניבורי ועסיסי עמוס טעמים וחושניות (ומגבונים לחים)

קיסר מיט בר היא מסעדת בשרים כפרית משובחת שנמצאת באחד המקומות שנשים אוהבות – ראש פינה, ממש בין הבתים הציוריים של המקום. יש כאן מגוון של מנות מהים והיבשה כולל שיפודים, המבורגרים, מנות פתיחה, נתחי פרמיום עסיסיים שיגרמו לכן ללקק את העצם ולקחת אותה כסובניר מרוב שזה פרפקט וקינוחים 'הורסים' שנותנים קיק לארוחה.

 ערב בנות – נתחיל את הארוחה בקטנה' עם סלט ישראלי קצוץ וסלט קיסר  - לבבות חסה, עגבניות שרי, בצל, פקאן, קרוטונים, ורצועות עוף, על הגריל לצד פוקצ'ה מהטאבון לשרינג של כולן. בהמשך, תתכננו לחגיגת בשרים עם פלטת זוגית פרימיום של קילו בשר   - אנטריקוט, מדליוני פילה בקר, קבב, וצלעות כבש לצד פלטת זוגית קלאסי עם 2 שיפודי פרגית , 2 שיפודי קבב , אנטריקוט , 1 כבש – שילוב של שתי הפלטות האלה יספיקו לעד לחמש נשים מורעבות. בקינוחים, מומלץ לקחת טארט לימון פיסטוק  עם קריספי פייטה פיסטוק, שוקולד לבן, קרמו לימון, קרם שנטילי וניל לצד רוטונדו  - שכבה קראנצ'ית של "לואקר" ונוגט, פחזנית במילוי קרם פטיסייר עטופה בקרם "נוטלה" וקרמל מלוח בציפוי נוצ'לו ושקדים קלויים.

קיסר מיט בר - ראש פינהראש פינה
צילום: באדיבות המסעדה

מגדלנה, בגלל הסלטים המעוררים תיאבון ותאווה

מגדלנה היא מסעדה ים תיכונית בניצוחו של השף המהולל יוסף חנא שמכין אוכל גלילי עמוס בכל טוב של דגים, בשרים ושפע של סלטים משגעים ומשוגעים!

ערב בנות – תתפנקו תחילה בלחם הבית הכולל מקל שומשום ירושלמי , קרם חציל מעושן, סלסה עגבניות ושמן זית ממטעי כפר ראמה, לצד הסלטים המפנקים של המקום כמו סלט טאבולה נוסח מגדלנה המורכב מעשבים קצוצים, קינואה, סוכריות דלעת, שברי פיצוחים וקרם לאבנה במיוצר במקום. סלט שוק עראבה עם גרגיר הנחלים, תרד בר, ארטישוק, עגבניות, בצלים וסומאק וסלט ג'בנה עם ירקות שוק, בויניגרט, עגבניות מגי, בייבי חסות, גבינת פיסטוק וקישוא צרוב. אחרי שהרגשתם בריאות וחטובות מומלץ להתפנק גם על קובה נבולסיה הטעים להפליא ועראיס קבב ולקנח במלבי וכנאפה כדי לאזן את הירקות שבגוף וטעמי המלוח או המתוק.

אוזריה – ערב נשים על פירות ים מהממים ודוכנים ססגוניים

יש מאות מסעדות ליום האישה בתל אביב, אבל באוזריה תמצאו את השילוש הקדוש של מסעדת נשים; שפית מוכשרת בשם אביבית פריאל שמביאה למנות את הטאץ' הנשי שלה, אוכל מושלם וטעים שכולל אומאמי בטעמיו ומיקום מעולה בלב שוק לוינסקי כדי שתעשו שופינג לפני סעודת המלכות.

ערב בנות – התחילו את הערב עם מטבל עלי גפן, כרובית וצ'יפס אנשובי מטוגנים לשרינג חברות, בעיקריות מומלץ לקחת שרימפס מוקפצים עם כל מיני עגבניות מיובשות תוצרת בית, שמן זית, שום וצ'ילי וקלמרי סגול בשעועית שחורה, חמאה וצ'יפוטלה לצד סופלאקי וסינטה מיושנת. לקינוח, פשוט תחגגו על כנאפה מעולה של המקום שתמתיק את סיום הבליסה.

נורדיניו – בגלל השילוב המנצח שלכן של קפה ומאפה מוש...

נורדיניו הוא בית קפה קטן ומנצח עם תפריט כריכים מושחתים ומיוחדים, קפה משובח  וקינוחים ומאפים שעושים חשק לוותר על בגד הים של הקיץ ולעבור ללבוש שכבות באנטרקטיקה. ושלא נדבר על האווירה הפריזאית של המקום שנמצא בלב ליבו של מלון הבוטיק נורדוי במבנה מקסים ורוד, הנמצא סמוך למדרחוב נחלת בנימין ונראה כלקוח ממיטב הז'ורנלים של אירופה הקלאסית! בתפריט תמצאו כל מה שנשים אוהבות לאכול תבשילים ביתיים קלילים, ארוחות בוקר, מאפים, סלטים טריים, מיצים טבעיים ונעימות בלתי נגמרת על קפה משובח ביותר.

ערב בנות – יש כאן כמה מנות בלתי נשכחות שחובה לקחת כמו 'אגז בנדיקט' שמגיעה על אינגליש מאפין או בריוש עם רוטב הולנדז ותוספות של בייקון או פורל מעושן, מנת הפסטה קאצ'ו אה פפה המעולה, בריוש ממולא מוס כבד עוף שהוא נפלא בטעמיו וטוסט שרימפס עם גבינת מאסדם וחלפניו. וכמובן לקינוח לא לוותר על עוגת הגבינה הרכה שגולשת כמו לבה אוורירית וטעימה להפליא, קרואסון שקדים פריזאי וסינבון ברוטב וניל לצד קפה קר – כל המנות פשוט מדויקות וטעימות.

מון – סושי מנצח שמפעיל את בלוטות הטעם והאושר

MOON SUSHI BAR הוא אחד המקומות הקלאסיים לבלות בו את יום האישה עם חברות, לצד רולים מעולים ואסתטיים שמביאים את טוקיו לצלחת, בלי טיסה של מיליון שעות. במון תמצאו את כל מגוון המנות מהמטבח היפני – מרקים, מוקפצים, סלטים, סשימי, ניגרי, מנות טרטר וסושי מושלם ומגוון שמקשה על מלאכת הבחירה.

ערב בנות – הזמינו למרכז השולחן כמה מנות פתיחה כמו קריספי סלמון, סלט נודלס קולורבי עם רצועות קולורבי דקות מושרות בליים עם ג'ינג'ר טרי ובצל ירוק בתיבול פרג, צ׳ילי, בוטנים ושומשום, סלט יוזו הכולל אטריות שעועית, עלי בייבי, אגוזי מלך, עגבנייה, ברוטב יוזו על מצע דף אורז פריך. טרטר סלמון ודג לבן - קוביות דג ואבוקדו בליווי רוטב ויניגרט צלפים ביתי, רוטב צ'ילי מעושן ועיגולי אורז קריספיים ואת סוגי הסושי הכי מיוחדים שתמצאו רק כאן כמו למשל: 'אינדיאן סאמר' - סלמון, סלמון סקין, גבינת שמנת, מלפפון ואבוקדו במעטפת אבוקדו וביצי סלמון מעל, 'וואט ספיישל' - סלמון, אבוקדו, גבינת שמנת, מלפפון, עגבנייה וטמאגו. ביצי טוביקו אדום, 'סלסיוס' - מיקס של דג לבן, סלמון וטונה בתיבול טוגראשי (פיקנטי), עטוף באבוקדו עם רוטב יוזו, 'ממבה המאצי' - כדור אורז במעטפת נתח המאצ'י ותערובת סובן (סלמון וטונה בתיבול טוגראשי) מעל. בקיצור הכל כאן מעולה והבחירה קשה!

ליתר סניפי הרשת (מון פינסקר, הרצליה וסביון)  ניתן להיכנס ללינק הבא:

https://moon-sushi.co.il/#branches

אנדלוסיה – מסעדת טאפאסים מדליקים לשרינג של נשים

אנדלוסיה היא שילוב מנצח של בר ומסעדת טאפאס של מנות שף שנולדו תחת ידיו של השף המוכשר שלומי אטון, עם השראה מהמטבח הספרדי מסורתי לצד קוקטיילים מופלאים, שהופכים את הארוחה כאן לבלתי נשכחת. מנות הטאפאס מבוססות על דגים טריים ובשר טרי ועסיסי ותמצאו כאן שפע של טאפאסים מפתיעים ומגוונים שמתאימים בול לשרינג של ערב נשים.

ערב בנות – הכל כאן טעים ולכן נמליץ על כמה טאפאסים שבשום מצב אסור לפספס! 'סביצ'ה בסגנון פרואני' עם דג ים כבוש בלימון, בצל לבן, כוסברה, צ'ילי אדום, שמן זית וגריסיני, פסטייה של בצק פילו אגדי במילוי עוף עם בצל מקורמל, שקדים, פיסטוקים, פפריקה מעושנת, קינמון, פטרוזיליה ואבקת סוכר, 'קרפצ'יו ספרינג רול' עם ערמונים וטוסטונים ופאייה צמחונית – תבשיל ריזוטו וזעפרן עם אפונה, שעועית ירוקה, זוקיני וקונפי בצל. בקינוחים מומלץ לקחת את הקרם ברולה ואת עוגת הנמסיס  - עוגת שוקולד עם גלידת וניל שסוגרת יפה את הערב וקצת פחות יפה את רוכסן השמלה שיסבול לאורך כל הארוחה.

פנטסיה, כי ככה מגשימים פנטסיות איטלקיות של נשים

אחד המקומות הטעימים לחגוג בהם את יום האישה בראשון לציון זה פנטסיה, מסעדה איטלקית שתגשים לכן את כל הפנטזיות על אוכל איטלקי, שהוא אחד המטבחים האהובים על נשים – קליל, 'פחמימתי' ועושה טוב בלב, בנפש ובמותניים. תמצאו כאן תפריט שף מוקפד ומשובח עם מיטב המנות של המטבח האיטלקי – פיצות חמות וטריות שנאפות בטאבון, מגוון פסטות מענגות וגם מנות בשרים וקינוחים מצוינות.

ערב בנות – מומלץ להתחיל את הערב עם פיצה יוונית מורכבת מגבינת מוצרלה, גבינת פטה, בצל סגול וזיתי קלמטה, לצד סלט פנטסיה המושקע הכולל פטריות מוקפצות, חסה, מלפפון, עגבנייה, שרי צבעוניות, נבטים, נאצ'וס, גבינת פטה, טונה וביצה קשה ברוטב ויניגרט סילאן מתקתק, לשרינג למרכז השולחן. במנות העיקריות כדאי לקחת כמה סוגי פסטות ולחלוק אותן, ניוקי סלק וערמונים - ניוקי סגול של סלק ותפו"א, רוטב שמנת, שברי ערמונים קלויים ופטריות שמפיניון, ארביאטה - רוטב נפוליטנה אדום, שום, פלפל שחור, צ'ילי חריף, ופטרוזיליה ואת מנת רביולי ארטישוק - רביולי במילוי ארטישוק , ברוטב שמנת, פטריות שמפיניון, כמהין, יין לבן ופרמז'ן. בגזרת הקינוחים, לא לפספס את ה'מגנום תות' - וופל בלגי חם, כדור גלידת סורבה תות, שוקולד לבן, שבבי קוקוס קלוי ורוטב פירות יער לצד קראק פאי מעולה – סלייס של פאי שיבולת שועל וסירופ סוכר מתוק, עם קצפת מעל וגלידת וניל. שני קינוחים מתוקים ומעולים שיעשו את הגראנד פינאלה של ליל הנשים שלכן.

אחוזת מרגו לנשים שאוהבות יוקרה וקונספט במסעדת שף של גורמה

אחוזת מרגו היא אחד המקומות שכאילו נולדו לערב נשים ברחובות! מדובר במסעדת שף שממוקמת באחד המקומות הכי יפים בעיר, בחלק ההיסטורי של המושבה רחובות המציעה

תפריט בסגנון צרפתי אלגנטי. תמצאו כאן מנות בבישול ארוך, נתחי בשר טריים וגם מיושנים, מנות פתיחה מיוחדות ותפריט יינות בוטיק  - שילוב של אוכל גורמה ויין לבישום הנשמה.

ערב בנות – לשרינג עבור כולן כדאי לקחת פטה כבד עוף המוגש עם טוסטונים בקונפיטורת עגבניות שרי, פטריות פורטובלו בפסטו צלויות בגריל וסלט מרגו - חסות, עשבי תיבול, אגוזים, פלחי הדרים, עגבניות שרי ובצל בגריל מוגש ברוטב ויניגרט. בעיקריות, מומלץ בחום לקחת טאג'ין קדירת אסאדו על מצע פירה נימוח וירקות שורש, סטייק סינטה בגריל מוגש בליווי תבשיל פריקי עשוי בגריל ברוטב פלפלת על מצע תפ"א באיולי וסירת זוקיני צרובה בגריל ואת מנת הטאג'ין קציצות לברק ודניס על מצע קוסקוס ביתי. בקינוחים מומלץ לחגוג על טארט טאטן בליווי גלידת וניל וקינמון ודואט פסיפלורה ושוקולד ברוטב דומדמניות.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon