נגישות
נגישות

סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון

סוהו היא לא עוד מסעדה אסייתית רגילה, אלא חוויה קולינרית ייחודית ומרגשת המביאה את המרקמים, הטעמים, הריחות והתבלינים המופלאים של המטבח המזרח אסיאתי היישר אל לב העיר ראשון לציון

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 20/03/2024, 19:16

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

בא לכם אסיאתי? בחרו בסוהו

התפריט של סוהו הוא עשיר ומגוון במיוחד, ומציע מבחר רחב של מנות המתאימות לכל טעם. בין אם אתם חובבי פירות ים ומאכלי ים טריים, אוהבי בשרים מתובלים ועסיסיים, או צמחונים ההולכים אחר המנות הצמחוניות המורכבות, בסוהו תוכלו למצוא את המנה המושלמת בשבילכם. לצד המנות האהובות והקלאסיות שכולם מכירים, כמו הונג קונג שרימפס ברוטב חמאה, שום ויין לבן, שרימפס במעטפת טמפורה קריספית, בליווי רוטב סויה פיקנטית ושומשום, תפריט המסעדה כולל גם מנות ייחודיות ומיוחדות שקשה למצוא בנקל, כגון אינטיאס טרי פרוס בשמן זית, זרעי עגבניה, כוסברה קצוצה, בצל קצוץ, צ׳ילי חריף קצוץ ופרוסות שרי, או בודהה קאן (פטה כבד יפני) בחמאה וסילאן ברוטב סוכר דקלים רימונים ויין, באן מי קייג'ון -פרגית על הגריל מושרת בסויה ותערובת תבלינים אוריינטלים בליווי ריבת בצל, רוטב איולי, חסה, בצל סגול, עגבנייה ופלפל קלוי מוגש על ג'בטה בליווי סטייק צ'יפס טוגראשי ועוד.

אחד הדברים החשובים ביותר עבור סוהו הוא איכות וטריות חומרי הגלם. המסעדה לא מתפשרת על כך ומשקיעה משאבים רבים בהבאת חומרי גלם איכותיים ביותר מרחבי העולם. זוהי אחת הסיבות המרכזיות לטעמים הנפלאים ולרמה הגבוהה של המנות המוגשות במקום. ההשקעה הזו באיכות גבוהה מאפשרת לסוהו להעניק חוויה קולינרית מושלמת וייחודית.

החוויה במסעדת סוהו אינה כוללת רק את הטעמים הנפלאים, אלא גם את האווירה המרגיעה והיוצאת דופן המזכירה את המקומות הרחוקים ממנה היא מושפעת. העיצוב הפנימי מרהיב ומפנק וכולל אלמנטים מסורתיים ממזרח אסיה, המעניקים תחושה של ניתוק מהעולם הסואן ושקיעה בחוויה מלאת קסם. האווירה הנעימה במסעדה תורמת רבות לחוויה המושלמת של הארוחה.

סוהו היא המקום האולטימטיבי לחגוג אירועים משפחתיים, דייטים, מפגשים עם חברים, ובילויים משפחתיים עם הילדים. בזכות התפריט הרחב והמגוון, כל אחד ימצא בסוהו את המנה המתאימה לטעמו ולהעדפותיו האישיות. האווירה הנעימה וחוויית הטעמים המרתקת הופכות כל ביקור למסיבה. בנוסף, סוהו גם מציעה שירות משלוחים מהיר ואמין, המאפשר ליהנות מכל המנות העסיסיות במרקמים, הטעמים והריחות המיוחדים עד אל הבית. תפריט המשלוחים מציע אפשרויות מגוונות להרכבת ארוחה שלמה לכל המשפחה, כאשר כל המנות נארזות בקפידה כדי לשמור על טריותן ומרקמן.

סוהו אינה סתם עוד מסעדה אסייתית, אלא חוויה קולינרית מרתקת שמזמינה אתכם לצלול אל עולמם הקסום של טעמי המזרח הרחוק. בואו לחוות את סוהו כבר היום!

רוצים להזמין שולחן או משלוח? גלשו לאתר

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon