נגישות
נגישות

לכבוד יום הקצפת - מתכון מוצלח וקינוחים שאסור לפספס.

את קינוחי הקצפת המושחתים ביותר בארץ! לכבוד יום הקצפת הבינלאומי שנחגג ב-5/1 קבלו את מיטב קינוחי הקצפת ברחבי הארץ – עוגות עם קצפת, סברינת קצפת, קרפים בקצפת, קצפת לעוגה, לגלידה וגם וופל בלגי מושלג בקצפת. מוכנים לדובדבן שבקצפת?

חגים וימים מיוחדים חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 02/01/2022, 11:48
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מתכון לקצפת מושלמת!

המצרכים: 250 מ״ל (חבילה) שמנת להקצפה 38%, 1-2 כפות סוכר

איך עושים את זה?

  • שופכים את השמנת לקערת הקצפה, מוסיפים סוכר ומקציפים במהירות נמוכה.
  • אחרי 15 שניות מגבירים את הקצב
  • מקציפים במשך כשלוש דק׳ עד שיתקבל מרקם יציב והמטריפה שלכם אינה נוזלת

וכאן נכנס עניין המזל או עוגמת הנפש; אם תזמנתם את הזמנים, הכמויות והקצב נכון אז יש סיכוי שתקבלו קצפת כהלכתה, אבל, אם משהו התפקשש, תקבלו במקרה הטוב חמאה עצובה שתוכלו למרוח על בגט ולהגיד ביי ביי לקינוח של הערב.

הבשורות הטובות

אנחנו מאלה שלא מבינים בשביל מה להתאמץ, כשיש עשרות מסעדות ובתי קפה שיגישו לכם את הקצפת הנכונה, עם תוספת שחיתות שלא חשבתם עליה.

לכבוד יום הקצפת שנחגג בכל שנה ב- 5 בינואר - יום בו מכורי קצפת ברחבי העולם חוגגים את הקצפת ונותנים את מלוא הכבוד לדבר הנפלא, האוורירי והטעים הזה שנקרא קצפת, רכזנו עבורכם את הקינוחים המושחתים ו׳הקצפתיים׳ הכי שווים ומכל הסוגים. כי צריך מומחיות גדולה להכין את קצפת הנכונה, אלמנט שכל קינוח שמכבד את עצמו חייב!

פטיסייר – הקצפת המוגזמת, למכורים בלבד!

המקום הזה מיועד למי מכם שמכור לקינוחים מושחתים ושכל עניין הקלוריות רחוק מחייו שהרי מדובר בבירת הקינוחים שם תוכלו למצוא מילקשייקים מטורפים, סוגים שונים פנקייק, מאפים ממולאים, רטבים עד אין-סוף והכי חשוב הרים של קצפת וכמה שיותר!

ממש כמו שבוחרים מנה עיקרית כאן תבחרו את קינוח השחיתות שלכם, בעלות של 49ש״ח בלבד – וופל בלגי, סופלה, עוגת גבינה, פנקייק, לתוכו תוכלו לבחור שני רטבים מרשימה שלא נגמרת, שני ממתקים לבחירה כמו למשל קינדר, אוראו, טוויקס וכמובן מעל כל הטוב הזה תקבלו קצפת שעשויה במקום. נימוחה, טעימה, משובחת שתסגור את הקינוח במלוא עוצמתה המתוקה.

צילום: פטיסייר, מעלות תרשיחאצילום: פטיסייר, מעלות תרשיחא

פטיסייר, מעלות תרשיחא, 053-7103051

 

״טרס לצ׳ס״  - עוגת הקצפת האיטלקית ביותר

ויוינו היא נציגה איטלקית מכובדת וטעימה המקדשת את המטבח האיטלקי וקינוחיו ונותנת גם כבוד לקצפת עם ה׳טרס לצ׳ס׳. מדובר בעוגת קצפת מיוחדת במינה שלא תמצאו במקום אחר המורכבת מעוגת ספוג הספוגה בשלושה סוגי חלב עם קצפת ופירות יער ברוטב ווניל עשיר, היא יפה, רכה, טעימה ונימוחה בפה ומשאירה טעם של עוד... ועוד... והכל בעלות של 44 ש״ח.

צילום: ויוינו, זכרון יעקבצילום: ויוינו, זכרון יעקב

ויוינו, זיכרון יעקב, 053-9376861

מקום של בשר – וואלה? כן!

׳מקום של בשר׳ היא מסעדת בשר מצוינת המגישה לקרניבורים שבינכם את מיטב נתחי הקצבים שרק חלמתם עליהם. אבל גם ׳נתחי קינוחים׳ מעולים שהם לא פחות מחלום קולינרי מתוק. אחד הקינוחים הנדירים שתמצאו במקום הוא ׳קרם וניל עם אגסים ביין וקרפ תותים׳ – קינוח מושחת ומתוק שהמשלב בין קרם שמנת וניל, עוגת פיננסייר מפורקת, אגסים מקורמלים, קצפת ורוטב אגסים ביין. זה הקינוח המושלם והיצירתי ביותר שתוכלו לקבל שהוא הכלאה בין קצפת-אגסים ועוגה טעימה להפליא המהווה סיום מנצח לערב בשרים נפלא.

צילום: מקום של בשר, תל אביבצילום: מקום של בשר, תל אביב

מקום של בשר, תל אביב, 053-9444023

סוהו – תותים בשמנת, הקלאסיקה של הקצפת

סוהו היא אמנם מסעדה אסיאתית עם מנות מדהימות של אוכל אסיאתי ויפני ומגוון שלם של מרקים, סלטים ומנות מעוררות תיאבון אך היא מתהדרת  גם בקינוחים מושחתים וטעימים שימתיקו לכם את סיום הארוחה. מנת הדגל של הקינוחים היא תותים או פירות יער בקצפת, כי איך אפשר בכלל לחיות בלי המנה הקלאסית הזו? אטריות קדאיף, קרם מסקרפונה, רוטב פירות יער ותותים טריים עם אוורסט של קצפת. זה פשוט וקולע עם טעם של פעם ומי צריך יותר מזה? מה יותר רומנטי מלחלוק תותים בקצפת?

צילום: סוהו, ראשון לציוןצילום: סוהו, ראשון לציון

סוהו, ראשון לציון, 053-6111168

מקס ברנר – חגיגה של קצפת בפה

איך אפשר לדבר על קינוחי קצפת מושחתים בלי להביא את המסטר של הקינוחים? מי לא מכיר את מקס ברנר, אימפריית השוקולד והקינוחים שכל מי שחשקה נפשו במתוק חייב לגשת לשם ולהתלבט שעות מול כל הטוב הזה.  במקום תמצאו עשרות אופציות לקינוחי קצפת המוכרים מהחלומות הכי טובים שלכם כמו למשל  WAFFLE CELEBRATION חגיגה של וופל בלגי עם בננה ספליט וקצפת, וופל שוקולד צ׳יפס ונוגט וופל עם קצפת וכדור גלידה לבחירה מוגשים עם רוטב שוקולד חם וקראנצ׳ שוקולד, והמון קצפת – כבר אמרנו? בקיצור חגיגת קצפת בפה ובנשמה. הרומנטיקנים שבכם ימצאו גם את ׳קינוח של אלופים׳ מנת טעימות משלל קינוחי המקום כמו פונדו שוקולד, כדור גלידה וופל בננה ספליט וקצפת שמגבשת את הכל לשרינג רומנטי במיוחד.

צילום: מקס ברנר, בפריסה ארצית.צילום: מקס ברנר, בפריסה ארצית.

מקס ברנר - לברור בסניפים השונים של הרשת https://max-brenner.co.il

קפה קדוש – סברינת הקצפת הכי טעימה שיש

קפה קדוש הוא אחד מבתי הקפה הוותיקים בבירה שנפתח אי אז בשנות השישים ומספק קינוחים מושלמים באווירה וטעם של אירופה. עד היום, ברב ימות השבוע תאלצו לעמוד בתור כדי לזכות במקום בהיכל הקינוחים הזה ולקנח את היום בקינוח המנצח, סברינה עם קצפת. מדובר במתכון הקלאסי של הסברינה שמגיעה נימוחה, אוורירית ונוטפת מיץ טעים ומעליה קצפת לא פחות ממושלמת כי מי שלא טעם סברינת קצפת אצל קדוש משל לא טעם סברינה אמתית מימיו!

קפה קדוש, ירושלים, 053-9369014

וופל בר – מעשה בוופל בלגי וקצפת

ברשת שסניפיה פזורים ברחבי הארץ מגישים מגוון בלתי  נגמר של וופל בלגי, קרפים ופנקייק עם כל התוספות שבעולם: שוקולדים, בננות, מטבעות שוקולד, ביצת קינדר, גלידות בכל הטעמים והצבעים שרק קיימים וכמובן הרבה הרבה קצפת! אחת המנות המושחתות והמעולות היא פונדו שוקולד הכוללת רצועות וופל בלגי, שוקולד בלגי חם, פירות העונה, מרשמלו, גביע וופל גלידות וקצפת בעלות של 74 ש״ח בלבד. מנה ראויה גם לשרינג זוגי או להתפרעות של יחידים שאוהבים לחיות.

צילום: וופל בר, בפריסה ארציתצילום: וופל בר, בפריסה ארצית

וופל בר - לסניפי הרשת השונים היכנסו ללינק הבא:

http://waffle-bar.co.il/Contact.aspx?p=50

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פטיסייר במעלות-תרשיחא
053-7103051
ויוינו בזכרון יעקב
053-9376861
מקום של בשר בתל אביב
053-9444023
סוהו בראשון לציון
053-6375870
מקס ברנר רוטשילד בתל אביב
053-9439466
קפה קדוש בירושלים
053-9369014
וופל בר במודיעין והסביבה
053-9378429

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?