נגישות
נגישות

"סארפסייד"- זוכה מאסטר שף פותח מסעדה כשרה חדשה

מסעדת "סארפסייד" שבמלון "שרתון" בתל אביב מציעה חוויית פיין דיינינג אלגנטית הנרקחת על ידי שף יהודה עמר. כשארוחת הערב שלכם עטופה בתאורה עדינה ומוסיקה צרפתית קלאסית, מוגשת על מפות לבנות מתוחות ונאכלת מול הים, טבעי שתרצו שהיא פשוט תימשך לנצח...

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 10/11/2022, 13:57
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לאחרונה עבר מלון "שרתון" התל אביבי מתיחת פנים, במהלכה שופצה גם המסעדה הממוקמת בו שעוצבה בסגנון ים תיכוני. תחילה, surf side - מסעדת שף כשרה בתל אביב, הייתה פתוחה לאורחי המלון בלבד, אך כבר חודש שהקהל הרחב מוזמן אליה – לחוות ולהתענג. מסעדתו של שף יהודה עמר מספקת חוויה קולינארית עילית המבוססת על נתחים מובחרים-יוקרתיים ומקומיים, כאשר כל מנה בתפריט המצומצם יחסית מאופיינת בעושר יצירתי ובתחכום אלגנטי.

במידה ששמו של השף מצלצל לכם מוכר, דעו כי ישנה סיבה: מי שכיום מאייש את תפקיד השף במסעדת surf side, זכה במקום הראשון בגמר הריאליטי "מאסטר שף 7". במטרה להעניק חוויה זהה ועקבית לסועדים, בחר שף עמר להיצמד לתפריט שבנה ולהגיש אך ורק אותו מדי ערב. על תפריטי ספיישלים בהם נוטים לארח מנות מתחלפות, החליט לוותר.

שף יהודה עמר. צילום: סארפסייד

מהידיים של המאסטר אל השולחן שלכם

לא משנה באיזו מנה תפתחו ובאיזו תקנחו, חווית surf side שלכם תיפתח עם שלושה מטבלים המוגשים לצד לחם פרנה העשוי מקמח "קפוטו". הלחם עובר התפחה ממושכת של כ-48 שעות ומכיל כ-90% מים. ההתפחה הארוכה ואחוז המים הגבוה, מבטיחים תוצר אוורירי, גמיש ומענג. הלחם מוגש עם צלחת חריפים, טחינת הר ברכה ו"ברולה שום קונפי" המוגש ישירות מתנור האבן, כך שהוא מגיע בעודו מבעבע.

בעודכם "מתחממים", תוכלו להתענג על מנות ראשונות כדוגמת טרין כבד אווז (105 שקלים) העשוי מ-100% כבדי אווז, שמוגש לצד מרמלה של אגסים שמכינים במקום עם טוסטוני לחם אגוזים הנצרבים על הגריל, וגם ברזאולה מסינטה (80 שקלים) הנכבשת במשך 38 ימים תעניק פתיחה מבטיחה לבילוי הקולינארי שלכם. הנתחים המוגשים בסקשן העיקריות כוללים פריים ריב, פילה בקר וצלעות טלה, כאשר כל נתח נצלה למידת העשייה המועדפת על הלקוח – מבלו (10-30 מעלות) ועד וול דאן (71 מעלות ומעלה). בנוסף, למרות שהנתחים המובחרים הם אלו הדומיננטיים בתפריט, surf side מגישה גם מנות צמחוניות וטבעוניות. אחת מהן היא פטריות על הפלאנצ'ה (80 שקלים) הנצלות בתנור לוהט ב-320 מעלות ומוגשות עם רוטב ויניגרט דרום אמריקאי.

צילום: סארפסייד

Surf side מציגה: קינוח על זמני בביצוע 2022

אז למרות שלמתוקים קיבה נפרדת, אחרי ארוחה בשרית ישנו חשק לקינוח מרענן וקליל. "סארפסייד" - מסעדת שף כשרה בתל אביב, מגישה את אחד הקינוחים הקלאסיים, הפשוטים והאהובים ביותר: סלט פירות. כיאה למסעדת שף, הסלט המתוק זוכה לפרשנות חדשה ולביצוע יצירתי, המתואר על ידי שף עמר כ"סלט פירות 2022": פריזיאן של פירות העונה (39 שקלים). באמצעות כף פריזיאן מחולצים בעדינות עיגולים קטנים מתוך פירות העונה, ואלו מוגשים לצד סורבה לימונענע וסוסייר של מיץ תפוזים טרי. חובבי השוקולד המושבעים יקבלו גם הם מענה מתוק וראוי עם פונדט שוקולד (45 שקלים) העשוי עם טחינה ומוגש עם גלידת חלווה.

"סארפסייד", הירקון 115, תל אביב

טלפון: 053-5267737


שומרים כשרות? נסו סיורים קולינריים בבני ברק >>

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סארפסייד בתל אביב
053-5267737

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום