נגישות
נגישות

קסמו של המטבח הצרפתי אופף את אחוזת מרגו

כבר שני עשורים ש"אחוזת מרגו" ברחובות מארחת סועדים המשתוקקים לחוויה בניחוח צרפתי – והיא לגמרי מצליחה למלא להם את המשאלה. הכירו את המסעדה הצרפתית הכי ישראלית שיש!

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 08/06/2022, 14:29
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במשך 21 שנים, מסעדת "אחוזת מרגו" – מסעדה צרפתית ברחובות, פעלה ממבנה לשימור ברחוב אייזנברג. כעבור שני עשורים מוצלחים, האחוזה העתיקה את מקומה ללוקיישן חדש, שכמו קודמו גם הוא מיועד לשימור: "בית יוספזון" – הבית הראשון של רחובות. "במשך שנה וחצי עמלנו על שימור ושיפוץ המבנה, כאשר השאיפה שלנו הייתה לעצב את המקום באווירה וניחוח של חו"ל", מספרת לנו מנהלת המסעדה, מיטל אלמלם.

העיצוב ב"אחוזת מרגו" שופע רומנטיות ואלגנטיות במידה שווה, וממש כמו התפריט גם הוא מאופיין בסגנון צרפתי: הרצפה המחופה באריחים בצבעי שחור ולבן, המראות המוזהבות, גופי התאורה היוקרתיים המאירים ומעטרים את הקירות והתקרה, המפות הלבנות, סידורי הפרחים על השולחנות והקירות הצחורים המאירים את החלל – כל אלו יוצקים למקום זהות ייחודית ונראות מרגשת.

צילום: אחוזת מרגו

צרפת מעולם לא הייתה קרובה יותר: "אחוזת מרגו"

התפריט הכשר ניחן באופי צרפתי מובהק, כאשר ניתן למצוא בו מנות קלאסיות לצד מנות לתוכן נשזר ברגישות טוויסט עדכני. מי שמוביל את המטבח של העסק המשפחתי הוא אב המשפחה, השף והבעלים מוריס אלמלם. הבשרים המיובאים למסעדה אמנם מגיעים מיושנים, אך תהליך היישון הנועד להשבחתם, נמשך גם במקום.

דרישת השלום מצרפת הקולינרית נוכחת כבר בתפריט הראשונות, עם מנות כדוגמת פטה כבד עוף (48 שקלים) המוגש עם קונפיטורת עגבניות שרי וטוסטונים, וגם מניפת חזה מולארד (48 שקלים) ברוטב של יין מצומצם.

הטון הצרפתי הופך דומיננטי יותר בחלק העיקריות, עם מנות כמו קונפי שוק אווז (114 שקלים) ברוטב יין ודבש, ומנה של מדליוני פילה בקר (197 שקלים) ברוטב יין אדום. בנוסף, מוגשת מנה ייחודית העשויה בכלי חרס מסורתי: טאג'ין אסאדו (117 שקלים) המוגש עם פירה תפוחי אדמה.

אלו ביניכם שתהו תמיד עד כמה צרפת מתוקה, מוכרחים לחתום את חווייתם באחד מהקינוחים העשויים כולם במקום, בניהם טארט טאטן (42 שקלים) ברוטב וניל המוגש עם גלידת וניל וגם דואט קסיס-שוקולד (39 שקלים) ברוטב דומדמניות.

צילום: אחוזת מרגו

יינות משובחים וטאפסים צבעוניים בחצר מסעדה צרפתית ברחובות

"אחוזת מרגו" מחולקת למספר חללים שונים, כאשר כולם עטופים בקסם הצרפתי. אלו ביניכם המעוניינים לחוות את "הקפיצה לפריז" באווירה קלילה יותר עם יין וטאפסים, מוזמנים לעשות זאת בחצר הפנימית. בחלק זה של המסעדה תוכלו להתארח בשולחנות בר או בבר עצמו, וליהנות משפע סוגי אלכוהול – מבירות מהחבית ועד יינות.

ומאחר שהזכרנו יינות, הרי שארוחה בסגנון צרפתי דורשת ביין משובח שילווה אותה. ב"אחוזת מרגו" לא השקיעו רק בתפריט יינות מגוון, אלא גם בתמחור הוגן ונגיש. "בתפישה שלנו היין הינו חלק בלתי נפרד מהארוחה, והשפעתו על החוויה הכוללת – אדירה. אנו מגישים במסעדה יינות מהארץ ומהעולם, מיקבים גדולים ומוכרים אך גם מיקבי בוטיק, כאשר המשותף לכולם הוא המחיר הנגיש בו הם מוצעים".

צילום: אחוזת מרגו

אחוזת מרגו, יעקב 20, רחובות. 053-942-8607

ראשון עד חמישי – 11:30-16:00, 18:00-24:00

שישי – 11:00-18:00

שבת – סגור

כשר

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום