נגישות
נגישות

דלאל בבית שאן: כשאוכל ותרבות נפגשים

עולם התרבות חזר אלינו במלוא עוזו, אחרי מעל לשנה שבו היה מושבת, הקהל שוטף את האולמות ומתרגש כמו שלא התרגש מזמן. יחד עם עולם התרבות חוזר גם עולם האוכל ואם אפשר לשלב ביניהם, מה טוב. על מאפיית הבוטיק שממוקמת בהיכל התרבות של בית שאן כבר שמעתם?

ארוחות בוקר המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 11/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתזמון ממש מושלם, כאילו תוכנן מראש, נפתחה מאפיית הבוטיק DALAL בחודש מרץ האחרון בתוך היכל התרבות בבית שאן. למה תזמון מושלם? תסכימו איתנו שחווית ההופעות, ההצגות ומופעי הסטנדאפ לעולם לא תהיה שלמה בלי אוכל ושתיה, וכך, DALAL מספקת לנו את כל מה שנרצה, לפני, תוך כדי ואחרי ההופעה.

ארוחות בוקר מומלצות בכל הארץ
איפה אוכלים בבית שאן והסביבה?

  כריך מפנק לפני הצגה. צילום: שאטרסטוק

דווקא עכשיו דלאל

אם היה קל לחשוב שבעלי מסעדות ובתי קפה יחשבו פעמיים לפני שהם פותחים בית עסק חדש, במיוחד לאור השנה הקשה והנזק הקשה שספג הענף, נדמה שבדיוק ההפך. הבעלים של דלאל ידע שהוא רוצה לפתוח את הבייבי החדש שלו, בעיקר כי אין עסק דומה לזה באזור, וכי הוא הרגיש שזה בדיוק הזמן לנטוע שורשים חדשים, לעזור לענף לצאת מהמצוקה ובעיקר, לחזור לעבוד.

השילוב עם עולם התרבות שסוף סוף נפתח, מאפשר לדלאל להיפגש עם לקוחות חדשים מרוגשים, שמגיעים להיכל התרבות לראשונה מזה זמן רב, וסוף סוף מקדישים זמן לעצמם ולנפש שלהם. ואם כבר מדברים על זמן ונפש, אין ספק שהגורם השלישי במשוואה הזאת הוא אוכל, מה שהופך אותה לשילוש הקדוש ממש.

להזמנת משלוח ממסעדת דלאל 

פחמימות או לא להיות

ואם נחזור לענייננו: מאפיית הבוטיק הזאת מתמחה במאפים וקינוחים ואף מוכרת אותם לעסקים בסביבה. המטבח חלבי וגם פרווה בהתאמה, ומציע גם כריכים, טוסטים, ארוחות בוקר ושלל מעדני טאבון, ביניהם פיצות, סמבוסקים, חצ'פורי, פוקצ'ות וכדומה.

אז בין אם תחפצו להשלים את החוויה התרבותית שכולנו כל כך התגעגענו אליה בפיצה אישית עם תוספות לבחירה (25 ש''ח), טוסטים בהרכבה (25 ש''ח) כריכים (20 ש''ח), סמבוסקים משלל מילויים מבצק איכותי (20 ש''ח), ארוחות בוקר ישראליות, שקשוקה או סלטים משתנים מלאים בכל טוב (39 ש''ח), ההנאה שלכם ושל החיך שלכם מובטחת. בכל הנוגע לקינוחים, מדובר במבחר רחב שמשתנה בכל יום, כך שמומלץ להגיע סקרנים, רעבים ועם חשקים לבצקים נפלאים. שהרי זה ידוע, אין טוב מבצק טוב.

 פריחת הקולינריה בכל מקום. צילום: שאטרסטוק

מסיימים בכוס קפה (אפשר גם להתחיל אבל זה לא משנה)

ולא רק מזון: בדלאל מתגאים בקפה האיכותי שלהם, קפה של מותג "יוניקו" הישראלי של אסף ריפס, כאשר בית הקלייה שלו ממוקם למרגלות הרי הכרמל והוא מציע את המבחר הגדול בארץ של קפה ערביקה חד זני. במיוחד אחרי השנה האחרונה, כולנו למדנו כמה חשוב לפרגן ולהעצים עסקים מקומיים ואין ספק שמשמח לראות שבדלאל, בחרו לעשות בדיוק את זה.

אגב, אם אתם מגיעים לאזור אבל לא מתוכננים להתארח בהיכל התרבות, אין שום בעיה, דלאל עושים משלוחים בכל אזור בית שאן וכך, גם אתם תזכו לטעום מהמנות הנפלאות.

דלאל - dalal - הארבעה 1, בית שאן, 0536235459

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דלאל בבית שאן
04-8260966

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022