נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9438367 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בירושלים

פאפאגאיו - papagaio בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
מסעדת אמא בירושלים
ירושלים
מסעדה מזרחית, כשר
הזמן שולחן
קסדייה אסנסיו בירושלים
ירושלים
מסעדה מקסיקנית
המוציא בירושלים
ירושלים
מסעדה מרוקאית, כשר
הזמן שולחן
ג'וי גריל האוס בירושלים
ירושלים
ביסטרו, כשר למהדרין
הזמן שולחן
מיט טיים בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
הזמן שולחן

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

7 ביקורות וחוות דעת על מאפה נאמן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
אחללה
4.0
05/07/18

במסגרת השתלמות הגעתי לירושלים והלכתי לקפה נאמן. המחיר 24 שח לטוסט עם קפה סביר מאוד. בטוסט ממלאים מה שרוצים והקפה שבקשתי עם חלב דל אכן היה כך. בקשתי בכוס זכוכית ונתנו ללא בעיה. בסדר... גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shosh - תמונה
shosh מבקר מתחיל
מאכזב.
1.3
26/10/17

ההתמחות של מאפה נאמן הוא מאפים. כשביקשתי שיחממו לי מאפה הם חיממו במיקרוגל. מיותר לציין מה עובר על מאפה בחימום במיקרוגל. השארתי את המאפה ולא ביקשתי החזר כספי. אני מרגישה שמזלזלים בלקוחות... כשמחממים מאפה במיקרוגל. למה הם לא מחזיקים מתקן ייעודי לחימום מאפים יעיל ואיכותי?

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס אלף - תמונה
איריס אלף 49 ביקורות
אכלתי בקפה נאמן תחנה מרכזית ירושלים, כנראה בפעם הראשונה והאחרונה
1.8
20/03/15

הגעתי עם משפחתי ל"מאפה נאמן" עם שובר של נופשונית (ארוחת בוקר זוגית). הופניתי למנהל בשם משה. חיכיתי דקות ארוכות עד שיתפנה אליי. כאשר הערתי לו על כך, השיב לי בציניות – עשיתי סאונה ומקלחת... ועכשיו אני פנוי לדבר איתך. זה היה מגעיל ומתנשא מצדו. כשרציתי להזמין ארוחת בוקר דרך השובר, הוא סירב בתואנה שהרשת אינה מופיעה על השובר. ביקשתי שיבדוק באתר האינטרנט של נופשונית והוא טען שאין לו אפשרות. נאלצתי לחפש בתחנה מרכזית אחר סלולארי עם אינטרנט וכשמצאתי – רק אז כיבדו את השובר. בניגוד לרשתות אחרות, יכולתי לבחור או שתיה קרה או חמה ולא בשניהם וצריך להוסיף כסף על שקשוקה במקום חביתה. נו באמת. האווירה לא היתה נעימה, הרגשתי שעושים לי טובה שאני אוכלת שם עם שובר. כדאי שיתחילו להתייעל ברשת ולהיות אדיבים יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתי - תמונה
נתי מבקר מתחיל
ארוחת בוקר בסניף קניון סיטי אשדוד
1.3
05/03/14

הזדעזענו מארוחת הבוקר שהוגשה בסניף הסיטי באשדוד.הארוחה הזוגית היתה מינמלית במרכיביה. ואנחנו מרבים לאכול ארוחות בוקר בשלל סניפים ורשתות. נטולת טעמים ,הגשה לא אסטתית לשולחנות לא נקיים... במיוחד. לשאלתנו על חוסר הפריטים שמפורסמים בתפריטי רשת נאמן,ולא היו, נמסר שבסניף הזה "אין"אבל "נקבל ארוחה מאוד מפנקת"....אז תקשיבו ל"פינוק": כף גבינה בכלי קטן, שני מטבלים ,2 לחמניות קטנות ,תרכיז מיץ תפוזים מדולל וחסר טעם,הקפה -עליו נדרשנו לשלם בסוף,היה תפל ולא חם כראוי.בלי שום תוספות,ללא מוזלי שפורסם בתפריט הרשת, אפילו הדבר המינימלי- קבלת שתייה קרה וחמה לא היה שם(צריך לבחור),והכי מרגיז שכאשר נשאלנו "אם אנחנו מרוצים"? ענינו שאנחנו מאוכזבים מעליבות ודלות הארוחה, ביטל דברינו בכעס אחד העובדים ש"זו הארוחה הכי טובה שניתן לקבל,וברשתות אחרים הכל פסול" ענינו שחווינו עובדות שונות ובוונתנו לפרסם זאת, ואז נעניתי בטון אגרסיבי מזלזל ע"י עובדת אחרת- שגבתה את תוספת התשלום לקפה,וקבלתי ממנה "מחמאה" ש"חבל שאי אפשר לפרסם את העליבות שלי"-שזו פגיעה בי כלקוחה שזכאית לתמורה בעד התשלום! לא מומלץ להכנס לסניף כזה שלא מכבד לקוחות של רשת מכובדת, ולמעשה לא מכבד את הרשת אותה הם מייצגים. אנחנו בהחלט לא נגיע לשם ונמליץ לכל חברינו להמנע להגיע -יש מספיק מקומות מכבדים ומכובדים! שימנעו מפגיעה בכייף שנלווה בדר"כ לארוחת בוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sima - תמונה
sima מבקר מתחיל
4.7
10/03/08

מקום מקסים שירות אדיב, להפתעתי ניתקלתי בבחור בעל אוטיזים שבחר לשבת שם, ואנני מתפלאה מדוע צוות המלצריות האדיבות ששכחתי את שמן היו כ"כ נחמדות וסבלניות עימו, הציעו לו מגוון רחב של משקאות... תוצרת הבית עד שמצא את חפצו, התפעלתי מהמנות הגדולות ואיכותן ובעיקר הנחמדות המדהימה של הבנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 02-5812211

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה