נגישות
נגישות

פפריקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פפריקה

מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
4.3
25/05/06

אכלתי אתמול עם משפחתי ב"פפריקה". אני אכלתי ספגטי מקרמים שהיו נפלאים.בני אכל שיפודי פרגיות מעולים ואשתי חומוס וסלט.אני רואה את עצמי מומחה לחומוס ואני רוצה לציין שהחומוס שלהם הוא הטוב... ביותר שאכלתי.[רק חבל שהוא יקר].בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
23/05/06

המקום מאוד ביתי, המלצרים חביבים והאוכל טעים. הדבר היחידי שמפריע לי וזו הסיבה למה אני אף פעם לא אלך לשם יותר היא כשרות. האוכל אינו כשר, המנות שמופיעות בתפריט כמנות בשריות מוגשות על מצע... חלבי (נגיד פירה חלבי עם כבד), זה לא כתוב בשום מקום והמלצרים לא מתריעים על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
10/05/06

מירב, עם כל הכבוד, דיברתי על מקרה ספציפי, שלא היה במקום. אין לי ספק שהוא בנאדם טוב וכו'... פשוט השיקול שלו כמנהל משמרת לא טוב. שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
09/05/06

היי, שלום לכל הלקוחות של פפריקה. נא לא לחסום את השער של אגד, זה מעצבן ומפריע לנהגים אז בבקשה לא לעמוד באדום לבן ותודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
06/05/06

אני אוכלת בפפריקה עם חברות מאז שאני זוכרת את עצמי, אך על המקרה הלא נחמד שקרה לי בשישי האחרון (6-5-06) אני חייבת לכתוב פה.הגעתי אני ושתי חברות למסעדה בשעה 3 בלילה ושלושתינו הזמנו זיוות... רגילות, ושתייה.2 החברות שלי קיבלו זיוות רגילות באמת אך הזיווה שלי הייתה דקה מאוד! עד כדי להרגיז... כי אני הרי משלמת עליה 21 ש"ח! קראתי למלצר הנחמד שהקשיב ופנה למנהל באותו הרגע, שלאחר בירור שמו יניב.המנהל הלא מנוסה הזה (יניב) הגיע אל שולחני הסתכל ואמר שהוא מצטער ושהבצק "פשוט לא תפח מספיק" , פשוט התחלתי לצחוק... לא הסכמתי לאכול אותה והוא טען שכפיצוי ייתן לי חצי זיווה בחינם.אבל ... מה הקשר??? אני באתי לאכול זיווה אחת נורמלית וללכת, למה לתת לי עוד חצי ולהשאיר לי את הזיווה הדקה על השולחן למרות שלא רציתי אותה?אותו מנהל לא הסכים גם בפעם השנייה להחליף לי אותה, לא נגעתי בה אבל שילמתי.יניב, לא ככה אני מכירה את פפריקה.שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/04/06

אכלנו במסעדה בן הזוג ואני בצהריים, המקום היה די מלא , המלצרית היתה חביבה מאוד וההמלצות שלה באמת התגלו בתור מצוינות.  יצאנו מהמסעדה שבעים ומרוצים ולא פיצצו אותנו במחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/04/06

לא סתם כתוב למלצרים "תרגישו בבית" על החולצה, הם אכן גורמים לך להרגיש בבית.  אני לא מבינה מה הקשר בין הכפכפים של המנהלת ב"המלצה" של רוני לבין המסעדה.את המשפט הבא שמעתי מלא פחות מחמישה... אנשים שונים שטענו שפפריקה החדשה הביאה את פ"ת למקום אחר בתחום האוכל.אין מקום שמשתווה לה ושמסוגל לתת את מה שהמסעדה הזו נותנת.פפריקה היא נכס לעיר פ"ת ולא הייתה מביישת אף עיר אחרת כולל הרצליה פיתוח ות"א.כל אותם אנשים אשר מתלוננים הם אנשים קטנים אשר הרמה החדשה של פפריקה גדולה עליהם בהמון מידות...חבל, שבמקום לעלות ברמה עם פפריקה אתם נשארים מאחור, לכו תאכלו במסעדות העובדים בשוק או בפלאפל מרדכי, הרמה שם מתאימה לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
26/04/06

אני לקוח קבוע של פפריקה הישנה, אך לצערי אאלץ להפסיק ולבוא ואני מכיר עוד אנשים רבים אשר חושבים כמוני.ההרגשה היא שהדגש הפך להיות הכמות, והרבה הרבה פחות האיכות.המקום אמנם גדל אך המנות... קטנו... והמחירים... גדלו גם הם.אך על אלו ניחא.... המנהלים מסתובבים ומעירים למלצרים בקולי קולות ע"י הלקוחות, ישנה אחראית משמרת בשם אורית אשר מסתובבת עם כפכפים שלא הייתי מוריד איתם את הזבל ורמת השיחה איתה שואפת לאפס.את ההופעות החיות לא מחליפים וחבל, נמאס לארות כל פעם את אותו הדבר.והילדים הקטנים שמציפים כל ערב את המסעדה- רעש ובלאגן... אולי תעשו איזור לילדים או משהו כי חבל.אני מתגעגע לפפריקה הישנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
27/03/06

האוכל די טוב אבל השירות הוא מבין הגרועים שיש.כשהמסעדה הייתה באם המושבות השירות היה הרבה יותר טוב, האווירה יותר אינטימית ואישית והמנות יותר גדולות.ישבתי עם משפחתי לפני שבוע וחגגנו יום... הולדת, ביקשנו לשבת באיזור שלא מעשנים. אחרי חמש דקות שולחן על ידינו של 10 איש הדליקו סגריות - זה גועל נפש. זה ממש מוציא את כל החשק לאכול. התלוננו ופשוט הזיזו אותנו עם האוכל למקום אחר (היינו 8 אנשים!!!). הכוסות הגיעו מלוכלכות וכשביקשנו להחליף אמרו לנו שאי אפשר כי כל הכוסות כאלה - חוצפה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן ורעות - תמונה
רונן ורעות מבקר מתחיל
2.0
22/03/06

הייתי בסניף החדש ביכין סנטר, חוץ מהיופי של הסניף החדש אין כלום.ביקשנו לשבת באיזור ללא עישון כשמטר וחצי מאיתנו שולחן ששייך לאיזור המעשנים, היחס והשירות מתחת לכל ביקורת, רק מחפשים שתזמינו... כבר ולא תמהמהו עם ההזמנה - תזמינו, תאכלו ותלכו כבר.מה גם שבחשבון מופיעה תוספת לאבטחה 1.5 שקל לאדם - זה כבר מחושב עם החשבון אך בתחתית החשבון מופיע משפט "תשלום האבטחה אינו חובה לתשלום" - אז למה מחשבים אותו בחשבון.לסיכום - לא מומלץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה