נגישות
נגישות

פפריקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פפריקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/12/07

איזה מקום שמח!!! אווירה נעימה וביתית, המלצרים כמו חברים שלך- נותנים תחושה שדואגים לך!! האוכל מגוון- תמיד תמצאו מה לאכול- מומלץ במיוחד התימני והכריך אנטריקוט עם הפירה- הברקה!!! ושלא... נשכח את החומוס שהוא הכי טעים בעיר! חגיגה לילדים (יש תפריט מיוחד ומקבלים חוברת עם צבעים שיהיה להם מה לעשות)... ולסיום המחירים זולים ומתאימים לכל כיס!!! מה עוד תרצו???

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילת - תמונה
גילת מבקר מתחיל
4.3
16/12/07

האוכל מסעדה טעים מאוד נהנתי מכל ביס וביס הכמיות שנותנים גדולות. למי שרוצה מסעדה טובה עם הילדים ממולץ בחום המנות ילדים יפות מאוד, והילדים נהנו. שרות היה נחמד וכל מה שבקשנו נתנו לנו.... כייף לשבת לא צפוף. אני יחזור שוב למסעדה ממולץ להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
01/12/07

היינו ממש לקוחות קבועים של המקום, היינו אוכלים במקום מספר פעמים בשבוע, האוכל זול וטעים, האווירה בייתית והמלצרים מידי פעם היו עושים קטעים מסריחים אבל ככה זה יהיה כמעט בכל מקום עם מלצרים... צעירים (עבודה זמנית) הבעיה היא! באחת הפעמים שאכלנו במסעדה (מאז קבענו שזאת הפעם האחרונה) חברה שלי הזמינה מנה של כבד עוף, פתאום באמצע אכילה היא עושה פרצוף נחרד וירקה על הצלחת חתיכת כבד ירוקה, מה שהתברר כ - מרה !!! היא תיארה את ההרגשה כאילו לעסה רעל ורצה מייד להקיא, בעל הבית ניגש אלי והסביר לי שלפעמים זה קורה... לעזעזל מרה בתוך כבד!? זה לעולם לא צריך לקרות! אלא אם כן אתה חוסך באיכות הבשר (ואיכות הטבח שמכין את המנה) על מנת הכבד לא חוייבנו וכפיצוי הגישו לנו חתיכה קטנה ומסכנה של עוגת שוקולד ברגע איבדו את כל האמון שלנו במקום וגם הפיצוי הרגיש כאילו עושים לנו טובה אין מצב בעולם שנתקרב שוב למקום הזה!!! ראו הוזהרתם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/11/07

חפסתי מסעדה לאחר קניות ביכין סנטר ונכנסתי לפפריקה ב20.00 יום ג השרות היה מהיר המלצרית היתה נחמדה ועזרה לנו להחליט כולל תפריט ילדים האוכל הגיע מהר יחסית למסעדות אחרות שאנחנו אוכלים. כל... המנות שלקחנו היו טעימות וגדולות ממליץ בחום. אני יגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם מבקר מתחיל
4.3
05/10/07

מרבה לבקר במסעדה ונהנה מהטעם המעולה התפריט המגוון לכל סוגי המאכלים (בשרים , בצקים, סלטים, וכו'). כל מנה טעימה , גדולה, ומספקת. השרות בדר"כ בסדר. אחלה מסעדה - ושימשיכו ככה - וחס וחלילה... שלא יתדרדרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzion Keren - תמונה
Tzion Keren 37 ביקורות
1.7
25/09/07

כל זמן שלוקחים בחשבון את המחיר הזול מאוד לא מתאכזבים . מחיר מנה ממוצעת לאדם עד 50 ש"ח כולל שתיה . מנות גדולות וטעימות . כשזול כולם באים אז צריך לקחת בחשבון המתנה ארוכה בתור ושירות איטי... .אני הגעתי עם קופון יום הולדת לבקבוק יין חינם וקיבלתי בקבוק מטונף ושבור . כשהערתי לאחראי המשמרת הוא הבטיח לי פיצוי אך לא נתן ולי לא היה כח ביום הולדתי להיכנס לויכוחים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
da - תמונה
da 4 ביקורות
3.7
20/09/07

מקום נחמד אוירה נחמדה-מנות גדולות ושוות את המחיר-ממליצה על חזה אווז ברוטב -מדהים והפירה איכותי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/08/07

היינו עם עוד שני ח'ברה והמארחת הייתה על הפנים פשוט על הפנים מזעזע מתנהגת בזלזול כאילו חייבים לה משהו לא ממליץ ללכת אתם פשוט תתאכזבו.!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
17/07/07

כאחד שמגיע לפפריקה שוב ושוב,אני מתלהב כל פעם מחדש האנטריקוט הכי טוב באזור,והקינוחים פשוט הורסים, התחרות קשה בין השוקולד שו המפורסם לבין הקינוח החדש-גופרה בננה,אסור לפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/05/07

אני וחברי ביקרנו בפעם הראשונה במסעדה לא מזמן ופשוט התאכזבנו!האוכל והקינוחים שאכלנו היו טעימים, הקפה היה מזעזע, מקום היה מלא בילדים שעשו רעש והמלצרית ששירתה אותנו הייתה אנטיפטית וחסרת... סבלנות.אני לשם לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה