נגישות
נגישות

פפריקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

140 ביקורות וחוות דעת על פפריקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/05/07

ביקרנו בפפריקה כבר מספר פעמים עם כל בני המשפחה (מגיל 7 עד 70) ובכל פעם יצאנו מרוצים מאוד. האפשרויות כל כך רבות שכל אחד יכול לבחור את המאכל האהובה עליו, והכל במנות נדיבות וטעימות מאוד,... השירות טוב ולבבי. המשיכו ככה.היינו שמחים אם היתה אפשרות של הזמנת מקום בימי שבת בצהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
04/05/07

המסעדה הזאת מומלצת, *כי יש בה את כל מה שתרצו.*מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 3 ביקורות
1.3
12/04/07

מקום חביב, השירות פשוט גרוע!מנות גדולות אך לא טעימות!מחירים נמוכים כמו הטעם של המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
11/01/07

הלכנו לאכול את ארוחת הצהריים, האוכל היה סביר יחסית. אבל ניסו לרמות אותנו בכך שהעודף שהוחזר היה פחות ממה שצויין בחשבונית. לאחר הערה על הנושא הוחזר ההפרש ללא מילת סליחה או משהו אחר... אז... תבדקו את החשבון אם בא לכם עדיין ללכת.. חבל התנהגות מכוערת מצד מנהל המשמרת הורסת את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
23/12/06

היות ותכננו אירוע משפחתי הכולל ילדים קטנים, הזמנו מקום יומיים מראש(!) לשעה 7:30 בערב. אבוי! אחרנו בעשר דקות. השולחן ניתן למישהו אחר, למרות שבהזמנה נלקח הסלולרי שלי ויכלו להתקשר ולדעת... שאנחנו בדרך, רק קצת התברברנו בדרך... אנחנו לא מהאיזור.הילדים היו רעבים ועצבניים. קבלנו שולחן רק ב-8 ומשהו. הגדיל לעשות מנהל המשמרת שאמר לי: "אתם אנשים לא רציניים. למה לא הגעתם בזמן."ואני אומרת: מי שמנהל את המסעדה הזו הוא לא רציני. אם בחרתם לאפשר לאנשים להזמין שולחן מראש ולא לעבוד בשיטת כל הקודם זוכה, מן הראוי להמתין לפחות רבע שעה איחור סביר למשפחה שיוצאת לבילוי בסה"כ ולא למסדר צבאי, וגם להקדיש אולי 30 שניות לשיחת טלפון לוודא שאכן מגיעים ואז לתת את השולחן למישהו אחר. נענשנו כי אחרנו 10 דקות ולא עמדנו בזמנים ביום שישי בערב שיצאנו לבלוי שאמור להיות חוויה. מה לעשות, לא רצינים אנחנו. אולי פפריקה צריכה להעביר את לקוחותיה מיון לפני הזמנת שולחן לרציניים בלבד. יש מכונים שעושים את זה. החוויה הפכה סיוט. גם המתנו עם ילדים רעבים ועצבנים וגם הגדילו להעליב אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Done Own - תמונה
Done Own 23 ביקורות
2.0
14/10/06

מסעדה שתמיד עמוסה - כנראה יש לזה סיבה. אני לא מצאתי אותה.המקום מאורגן היטב - הרבה מרווח בין השולחנות. כסאות ושולחנות נוחים.המחירים נמוכים יחסית והאוכל בכמות בינונית+.השירות בינוני:... למרות שיש הרבה מלצריות ומלצרים - השירות קצת איטי - ולא תמיד זוכרים להביא לך מה שהזמנת.הבעיה: רמת האוכל היא בינונית - (מינוס).סה"כ: צירוף של אוכל בינוני, מחיר נמוך ומקום שמאורגן סביר - מנצח (הלקוחות מצביעים ברגליים בעד).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/08/06

אחלה מקום שבעולם. פנסי אך לא יקר, רמה אך לא פלצני. אנחנו נוהגים לפקוד את פפריקה לפחות פעמיים בשבוע, המחירים נוחים והמנות ע-נ-ק-י-ו-ת. רואים שנותנים מכל הלב. חוץ מזה למלצרים כתוב על... החולצות "תרגיש בבית" וכך באמת נותנים לך להרגיש, אחלה צוות ואחלה ניהול מסעדה. יישר כח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
30/07/06

מלצריות אנטי לקוחות והרגשה של "מה פתאום באתם!?".

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
29/06/06

אני חייבת לציין לטובה את המקום. ישבתי שם עם עוד 2 חברות וממש הופתעתי לטובה מאיכות, השירות שקיבלתי מעובד בשם ניב או יניב, אם אני לא טועה, זכיתי ליחס הכי חם ומפנק, דבר שאני חייבת להגיד... שלא ציפיתי לקבל אם בכלל קיים כזה. ישר כח, המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
26/06/06

במילה אחת - בזיון!אני ושתי חברות הלכנו לאכול בפפריקה, הזמנו את המיקס גריל שבא גם עם שניצלונים, ביקשנו מהמלצרית לימון, היא הביאה לנו חצי לימון וכשביקשנו ממנה עוד חצי לימון (הרי אנחנו 3... סועדות), המלצרית ענתה בחוצפה - כבר קיבלתן!!!כמובן שלא קיבלנו עוד לימון.צוות ההנהלה - בניתם לכם אימפריה - חבל ליפול בגלל שרות!אני לשם לא חוזרת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה