נגישות
נגישות

נורמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על נורמה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/12/09

אני מכירה את נורמה כמקום עם ארוחות בוקר מצוינות, אבל בפעם האחרונה ניסיתי לגוון והלכתי על דג דניס, שהיה עשוי בצורה נפלאה עם טעם גן עדן, המנה הייתה מעוצבת יפה. הבעלים החדש, נאור פינק... אותנו בעוגיות מעשה ידיה של אימו. באמת שווה להגיע ולהתפנק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/08/09

התאכזבנו לגמרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
29/04/09

ישבתי בנורמה כבר הרבה פעמים לפגישות עבודה על מרק, שתיה חמה, קפה ועוגה. תמיד נהנתי אבל לא התרגשתי. היה נחמד וטעים. בפסח הגעתי לפגישה שעה מוקדם מדי והייתי רעב. התפתתי לתפריט העסקית... (69שח... ) והזמנתי מתוך התפריט המגוון סינטה ברוטב יין ופירות יבשים עם פירה בטטה (אחרי מרק עגבניות מעודן). המנה הגיעה ולא ידעתי את נפשי מתענוג. בתור חובב בשרים נתח הסינטה נעשה בצורה מדהימה - אדום ורך, מעודן ומענג. הרוטב שבד"כ מעיק על טעמו הנקי של הבשר רק הוסיף לעוצמה שלו מתיקות מתאימה. כשהתחילו הפגישות הזמנתי עוגת פרג (כשר לפסח) ושוב הופתעתי והתענגתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
09/10/08

כיף של מסעדה יש לכן. יש בה משהו חם וביתי שאין באף מסעדה אחרת שאני מכיר.אבוא שוב ואמליץ לחבריי.פינת חמד בלב כפר שמריהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
2.7
27/09/08

שירות איטי להחריד. אי אפשר למצוא את המלצריות. חוסר תשומת לב לפרטים והתחשבות בסדר הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/08/08

ממליצה על הממולאים. הינו כל המשפחה והיה כיף לא רגיל! תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/08/08

היגיענו למקום נעים וחביב .האוכל היה טעים ביותר בעיקר אהבנו את הקציצות הביתיות עם התוספת . הקפה קר היה טוב עדיף שיהיה מרגריטה . בסך הכל מקום אחלה נהנינו ונבוא שוב הפעם עם הילדים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marina Goldstein - תמונה
Marina Goldstein 2 ביקורות
4.7
10/08/08

גילינו את "נורמה" במיקרה , ומאז זו מיסעדת הבית שלנו. מסעדה עם שירות מדהים, אוכל טעים ויוצא מין הכלל, תמיד טרי ומגוון, שירות מעל ומעבר לציפיות, גילה בעלת המקום אישה מדהימה ומאירת פנים,... המקום מאוד ידידותי לילדים ולכן אנחנו תמיד מגיעים לשם עם הבת שלנו שתמיד מקבלת מגילה פזאל,מדבקות או תעסוקה אחרת וככה לא מפריעה לנו לאכול. לפעמים אני שולחת את בעלי לקחת אוכל מוכן הביתה... בקיצור ....מומלץ מאוד מאוד מאוד!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
20/06/08

קראתי על המקום באתר, ונמלאתי ציפיה לראותו. גיליתי שכיית חמדה, מקום מדהים בעצובו, באיכות המוצרים הביתיים, בהכנה המקומית המוקפדת ובשירות המדהים והלבבי. ישבנו לחגוג יום-הולדת, והזמנו ארוחת... בוקר. השולחן נתמלא במטעמים ובכל טוב - ממש טעם גן עדן. להוסיף על כך מקצועיות הצוות, והאווירה החמה ששרתה במקום! ממליצה בחום - אימצתי את המקום לחיקי. מבטיחה שאשוב (אין כאלו מקומות בת"א..:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
28/05/08

אחרי כמה המלצות מדהימות על המסעדה לא יכולתי לחכות לבקר בה!אבל כשהגענו גילינו שהקשר בין הביקורות המהללות למציאות- מקרי בהחלט!המקום ריק לחלוטין (קנה מידה לא מבוטל בכל הקשור למסעדות ובתי... קפה, אם תשאלו אותי), אנחנו ועוד 3 אנשי הייטק שקיימו פגישה במקום היינו הלקוחות היחידים, ואף על פי כן השירות היה איטי נורא, חובבני ביותר. למלצרית לא היה מושג קלוש בכל מה שקשור לתפריט ו/או למנות היום (למרות שנכתבו על לוחות בכניסה למסעדה, ועל קיר במרכזה), האוכל היה צפוי עד מאכזב (רביולי וטאג'ין עוף מרוקאי). הרביולי היה בינוני ביותר, עוף היה מעט יותר מוצלח, אבל ממש לא מזהיר, לא משהו שהייתי ממליצה ולא מנה שהייתי מזמינה שוב.בסופו של ענייין הם גם הסתבכו עם הכרטיסי אשראי....בשורה התחתונה - לא עונה על הציפיות. מאכזב.לא אמליץ, ולא אשוב.וחבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה