נגישות
נגישות

נורמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על נורמה

yaniv - תמונה
yaniv 10 ביקורות
4.0
24/05/08

זוגתי ושני ילדי ישבנו לארוחת בוקר בשבת הזו בנורמה. הגענו בעקבות שובר רעיונית ולאחר שקראנו את ההמלצות באתר זה. נהננו מכל רגע, ארוחת בוקר אין בה הרבה מה לחדש ואכן כך היה, אולם מסעדה אינה... נמדדת אך ורק באוכל אלא גם באווירה ובמיוחד בשירות, ואין לי ספק שבשני מובנים אלו המקום שבה את ליבנו. ישבנו בחוץ ולאחר שהצצנו פנימה הצטערנו שלא נכנסנו. עיצוב פשוט ויפה. השירות היה זהה לזה של מחלקת עסקים. המלצרים או בעלי המקום מאד מאד מאד מאד נחמדים, מסבירי פנים, אין לי ספק שהם יכולים ללמד מסעדות יוקרה שירות מהו. פעם ראשונה שלנו ואין לי ספק שנחזור לביקור בערב, על מנת ליהנות שוב ולטעום אוכל מתוחכם יותר מחביתה. שלא יובן לא נכון, ארוחת הבוקר היתה נפלאה, אולם אין לנו ספק כי למקום יש מה להציע גם במנות האחרות. לסיכום, "שאפו" על הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi מבקר מתחיל
2.7
23/05/08

באנו 3 סועדים רעבים ביום שישי בבוקר בעקבות המלצות חברים. את הזמנה לקחו מאיתנו לאחר חצי שעה בהתנצלות שיש להם מחסור במלצרים. המנות הגיעו בהפרש של 20 דקות אחת מהשניה כאשר המנה השלישית... "נשכחה" לגמרי ונאלצנו ל"הזמין" פעם נוספת. המנות לא הגעו כפי שהוזמנו. שולחן לידנו הזמין אותה מנה אחרינו וקיבל לפנינו. מה גם שקיבלו פריטים שאנחנו לא קיבלנו. למלצרית לא היה הסבר לכך וגם לא השלימה את החסר. האוכל סביר בהחלט. אולי נבוא פעם אחרת שבעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/03/08

לגילה, נהנינו אצלכם כרגיל!! תודה על העציץ מבקעת הירדן. מאחלים שנחגוג עוד הרבה שנים ביחד!! ציונה ומיקי

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
5.0
23/02/08

פשוט כיף. היינו בארוחת בוקר ביום שישי. השירות מפנק, העיצוב נעים. האוכל בסדר גמור, נו בסה"כ ארוחת בוקר. מפנקים עם התוספות בחביתה, פטריות טריות ועוד. זיתים טובים, סלט טרי ולחמניות טריות... נהדרות. בקיצור שווה ביותר. ננסה בעתיד גם ארוחות אחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/12/07

מרק חומוס פשוט מעולה. שניצל מצויין לא פחות. והכי הכי חשוב מיצים טבעיים הנסחטים במקום!!! ולא מראש.לקינוח שטרודל שנאפה במקום וחליטת תה מענגת. לבוא ולהנות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/10/07

חגגנו אירוע בת מצווה ל-70 איש. מזנון בשרי עשיר וטעים במיוחד (הרוסטביף נהדר) במחיר הוגן. אווירה חמה, טיפול אישי ומסור של גילה (בעלת המסעדה) ושל אופיר. מלצריות לבביות ויעילות. היה נהדר.... מומלץ מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/08/07

לפני כמה שבועות, ביום שישי אחרה"צ חגגנו ב"נורמה" יום הולדת שנה ופדיון הבן לבבנו עם 30 מוזמנים. היה מעולה!!! בחוץ הייתה פינת משחקים לילדים ותינוקות. עד היום לא היינו מרוצים מאף ארוע... שחגגנו, בעיקר בגלל היחס של בעלי המקומות. אבל מהרגע שנכנסנו ל"נורמה" בפעם הראשונה, היה ברור שלא נתאכזב. גילה,בעלת המקום ואופיר, מנהל המסעדה/ האירועים (אם אני לא טועה) הם אנשים ישרים וחמים במיוחד (לא מאלה שמנסים להראות נחמדים, אלא אנשים טובים באמת). בהתחלה קבענו על תאריך אחר וביטלנו בגלל המחלה של בננו בבוקר של יום האירוע, כאשר ההכנות כבר התחילו. אבל גילה לא הסכימה לקבל שום פיצוי בתמורה. על בסיס כמה פרטים שמסרנו לגילה, הורכב בשבילנו תפריט מגוון ומאוד טעים. לאורך כל הדרך גילה ואופיר היו זמינים בשבילנו, ניסו להיענות לכל בקשה, ועל כל שינוי בתפריט שהיה לטובתנו לא ניסו לעלות מחיר באגורה. האוכל והשירות של המלצריות היו פשוט מעולים!!! כבר באירוע עצמו (שלא לדבר על התגובות שקבלנו למחרת) האורחים שאלו איך מצאנו מקום כזה מקסים. מאוד הופתענו כשהסתבר שיש להם עוד ארוע בלילה, כי אווירה הייתה רגועה לגמרי. אף אחד לא רמז לנו ללכת ועזבנו מתי שרצינו. פשוט נתנו לנו להרגיש כמו בבית. ממליצה בחום על המקום. אני אישית אחזור לכאן בכל ארוע שאי פעם ארצה לחגוג בחוץ. המון תודה לגילה, לאופיר ולמלצריות החמודות על הערב המקסים! סוף סוף קבלנו ארוע כמו שרצינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/04/07

סלט ערבי מהטעימים שאכלתי, מיץ תפוחים שנסחט במקום היה תענוג, אווירה חמימה וביתית ומלצרית אדיבה. כדאי לראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
13/03/06

מקום קסום, אווירה נפלאה ואוכל שמחדש משהו לבלוטות הטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/04/05

בילינו בנורמה בצהריי יום שבת השירות שקיבלנו היה חם , מקצועי ומפנק במיוחד . האוכל משובח והאוירה מצויינת . מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה