נגישות
נגישות

נורמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על נורמה

רחלה - תמונה
רחלה 23 ביקורות
נעים וטעים
4.0
30/07/16

קיבלנו הזמנה לאירוע בששי בבוקר. הוגש בראנץ שהוגש ממזנון מרובה מנות: סלט חי, סלט עם גבינה כחולה, מיני גבינות, סלמון, טונה, שקשוקה, חביתות מסוגים שונים, שלוש מיני קישים. ריבות. לחמים... טריים, ועוגות שמרים מאפה פירות. ממש טעים. שירות מהיר ואדיב. החיסרון: ישיבה בפנים ובחוץ. בפנים מזגנים ומאוורים - אבל דלתות פתוחות (בגלל תנועת המלצרים) מפחיתה את יעילות הקירור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
אוירת סלון בית חמים ונעים ושירות אדיב וקשוב
4.5
10/12/14

המקום מאוד חמים ושכונתי. השירות מצויין וארוחת הבוקר הייתה רגילה אך נדיבה (כולל לחם שנאפה במקום). מומלץ ולא הומה מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
MICHAL - תמונה
MICHAL מבקר מתחיל
ערב נפלא
5.0
28/10/14

נפגשנו לפני שבוע קבוצת חברים, בערב מרגש לאחת מחבורתינו. האווירה הייתה נעימה, ושלווה. דאגנו מראש לסכם על תפריט ועלות האירוע, כך שכשהגענו השולחן היה ערוך ומוכן עבורנו. המנות היו מצוינות,... השרות אדיב ונעים. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
ארוחת בוקר נהדרת
4.8
09/10/14

בתאריך 5.10.14 התארחנו לארוחת בוקר זוגית בנורמה. האוירה נינוחה ונעימה. בעל המקום מסביר פנים ומשרה רוגע, האוכל היה טרי, טעים ובכמות נדיבה. המקום נקי. ממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמיר - תמונה
עמיר 22 ביקורות
מאכזב ויקר מידי
1.5
19/04/13

הגענו ביום שישי בבוקר לארוחת בוקר זוגית. המחיר מופקע (95 לזוגית, בלי תוספות), הסלט (הזוגי, כן?) קטן וטפל, לא היה ניתן להחליף שתיה חמה בקלה (כלומר, לותר מרצוני על הקפה בסוף הארוחה תמורת... עוד מיץ תפוזים היה בלתי-אפשרי אם לא רציתי לשלם עוד. במסעדות אחרות הדבר מתאפשר ללא כל בעיה), הביצים היו סבירות מינוס, והשירות קצת איטי. הדבר היחיד שניתן לציין לחיוב היה הלחם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילך - תמונה
לילך 4 ביקורות
חווי מוצלחת ומולצת
4.5
03/03/13

האוכל במסעדה פשוט טעים. החל ממנות ראשונות, דרך עיקריות נהדרות וכלה בקינוחים טובים. היין האדום שהוצע היה נפלא. מנת האנטיפסטי היתה מופלאה בעיני. ניוקי סלק עם גבינות היה מאד טעים. המשפחה... נהנתה ממנות טעימות של דג סלמון שהיה עשוי נפלא, וכן מסטייק אנטריקוט, הילדים היו מאושרים מהשניצלים הטעימים. הקינוח שנאור מכין במקום, מוס שוקולד עם פירות יער עדין וטעים במיוחד, כך גם סופלה השוקןלד. ילדים ומבוגרים נהננו כאחד. נאור בעל המסעדה והשף הוא איש נחמד נעים וצנוע. המלצר מעט איטי ומרחף אבל קשוב לכל בקשה. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni Moshe - תמונה
Roni Moshe 37 ביקורות
לא הולכת לשם יותר
1.0
24/02/13

הזמנו מקום דרך אתר רסט,קיבלנו הודעה לחכות לאישור המסעדה.אישור לא הגיע,גם בפעם קודמת לא הגיע, המלצרית שם אמרה שהם לא תמיד בודקים הזמנות מהאתר.בכל מקרה, התקשרנו לוודא שיש מקום, היה מקום,... הגענו. יחד איתנו היו 6 שולחנות, 3 מהם היו משפחות גדולות. ומה השוס? אין מלצרים במקום.היה בחור אחד שבמשך 15 דקות שחיכינו שם הכין שתייה חמה והגיש לשולחן אחד, אף אחד לא התייחס אלינו עד שהתייאשנו והלכנו לאכול במקום אחר. בפעמים קודמות אכלנו שם רק ארוחות בוקר שהיו טובות פלוס, אבל יש עוד המון מקומות שמגישים אוכל טעים,שגם מגיע לשולחן מתישהו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviel - תמונה
Aviel מבקר מתחיל
הפיספוס הגדול
2.8
13/03/12

נתוני הפתיחה של קפה "נורמה" מרשימים. פינה שקטה, היצע לא גבוה של בתי קפה באיזור, עיצוב כפרי נעים. המקום מנוהל ע"י בחור נחמד ולבבי בשם נאור, ובת זוגתו, כך נראה - אליה נגיע בהמשך. לארוחות... הבוקר מוצעים בין השאר מאפים (קרואסון חם שנאפה במקום) - חבל שלא ניתן להזמין קפה ומאפה במחיר מוזל, כפי שנהוג במקומותינו) וכריכי מיני, וכן ארוחות בוקר בסיסיות אך טריות. בצהריים מוצעות מנות בשריות, פסטות ומרקים. אהבנו גם את כריך השף - זהו כריך אנטריקוט, סטייל "רוסטביף חם" בטיבול מעולה. גם מרק העגבניות היה טוב ועשיר. ה playlist של המקום נחמד ושקט, ומאפשר ללקוחות לדבר או לעבוד ללא צורך להתגבר על הרעש. המחירים נוחים וסבירים לכל כיס ובהחלט מתאימים לארוחה במסעדה שרחוקה אמנם מלהיות מסעדת "שף" או מסעדת גורמה, אך בהחלט מציעה מנות טעימות וטריות. נדמה שעיקר הנזק נעשה על ידי זוגתו של בעל המקום שמתפקדת כמארחת וכמלצרית, בהעדר אחת כזו. היא מקבלת את לקוחותיה בחמיצות פנים, ובמשך שהותינו הארוכה במקום נתקלנו לא אחת ביחס לא ראוי וכעס על לקוחות לא מרוצים. התשובה הראשונית שלה ללקוחות שמבקשים לבצע שינויים קלים במנה היא "לא נראה לי" "ככה זה מגיע", כאשר בד"כ בעלה נאור נענה בקלות לבקשות סבירות של אלו שהתעקשו לבדוק. לקוחות שאינם מרוצים מהמנה זוכים לקלחת ולתוכחה, כשנדמה ש "לא טעים לי" אינו נימוק מספק מבחינתה. גם אם היא בסוף נענית או מציעה להחליף את המנה - הלקוחות נשארים שטופים וממורמרים. מיותר לציין שחיוך, ולו הקל שבקלים, לא הצלחנו לסחוט במשך 3 שעות שהותינו. ובכל זאת, שווה לחזור למקום שמציע מנות טובות וראויות לכל כיס באיזור יוקרתי, ובאווירה נעימה. מי יודע אולי כשתגיעו ישכילו הבעלים לשים בחזית גם מלצרית נחמדה. שירות לקוחות הוא מקצוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/08/11

חגגנו היום בר מצווה בנורמה. האוכל היה מצוין , השירות היה אדיב ומהיר. שפע של אוכל טעים ויחס מצוין. האווירה הייתה נעימה והמקום מתאים לאירוע משפחתי , אנחנו היינו 35 איש . נאור , בעל המקום... עזר לנו ונאתר לכל בקשתנו. האורחים שלנו משבחים את המקום .....בקיצור , מומלץ. תודה על הכל היה לנו כיף וטעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארדמן וארדמן - תמונה
ארדמן וארדמן מבקר מתחיל
4.7
29/03/11

תודה מכל הלב, אין לנו מילים,אנחנו תמיד מגלים מטעמים חדשים ומיוחדיםמתוצרת הבית ממליצים בחום משפחת מרגוליס

עוד פרטים
הוספת תגובה