נגישות
נגישות

מחניודה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

272 ביקורות וחוות דעת על מחניודה

סועדת - תמונה
סועדת 16 ביקורות
חויה מיוחדת
4.3
29/04/19

אוכל מצוין. המנות לא מאד גדולות. אוירה עממית. התפריט לא מאד מגוון אבל נראה לי שהרבה יכולים למצוא את עצמם. ממליצה מאד על הפולנטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idan - תמונה
Idan 2 ביקורות
אין תמורה לכסף
2.0
25/02/19

הגעתי עם אשתי לחגוג יום נישואים - אשתי מאוד אהבה את האוכל לכן אדבר בשם עצמי. הזמנו שנינו את תפריט הטעימות של המסעדה בהמלצתו המאוד משכנעת של המלצר שזו היא הבחירה הנכונה לחוויה מלאה של... טעימות מכל התפריט. אנו זוג ששומר כשרות לכן הורכב לנו תפריט כשר- מחיר לסועד עבור התפריט הנ"ל הוא 295 ש"ח לסועד. לצערי הרגשתי מרומה .. התפריט הורכב ברובו הגדול ממאכלים מן המטבח החלבי (שאותו אינני חובב כלל) ובכל מה שנוגע לבשר/דגים קיבלנו אך ורק 2 חתיכות קטנטנות של דג ו2 חתיכות קטנטנות של טלה ומנה הכי מביכה בחיי שקיבלתי הייתה חתיכות של כבד אווז בגודל של כפתור חולצה - במנה הזו שאמרו טעימה ממש התכוונו לזה. ציפיתי לכמות מכובדת יותר של בשר/ דגים בסכומים כאלה. יצאתי רעב מן המסעדה. כנראה שלא אחזור שוב. מרגיש מרומה. מה שכן טעמתי היה טעים (לא יותר מידי) , ממליץ לא ללכת על תפריט טעימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נמרוד - תמונה
נמרוד 3 ביקורות
איך אפשר להינות מארוחה ברעש מחריש אוזניים שכזה. נורא!
3.3
20/01/19

מנות ראשונות טעימות.מנה עיקרית טיבון טלה, הבשר עצמו טעים מאד אבל התוספות: דלעת מתוקה סיבית ומפוחמת…בצל על האש מפוחם לגמרי, סכנת נפשות. ידוע שאסור לאכול אוכל מפוחם. מנהל המשמרת אמר שבאמת... זה לא תקין ויטופל. אבל הבעיה העיקרית לאנשים קצת יותר מבוגרים, כמוני, זה עוצמת המוסיקה מחרישת האוזניים! בלתי נסבל. הרס לי את הארוחה. מצטער אסף, לא חוזר ולא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזי - תמונה
עוזי מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
19/12/18

בתאריך 13/12 הומנתי ע"י משפחתי לחגוג יום הולדת 64 במחנידה ולא נהנתי הפולנטה הייתה קרה בקינוח הוזמנו כל הקינוחים ועוגת הסולת הייתה יבשה ולא אכילה וכשתלוננתי למלצר התשובה שלו הייתה "מה... באמת אני לא מאמין לך" התלוננו שוב ואז הביאו לי חתיכת עוגה אחרת מחוממת ושפכו עליה טונה של סירופ שכמובן לא אכלתי למרות שכמו שהדגשתי הייתי מוזמן ע"י ילדיי הסכום שהוא גבוהה לדעתי לא היה מוצדק למה שקיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fani - תמונה
fani מבקר מתחיל
שווה שווה שווה
5.0
05/12/18

האווירה הייתה נחמדה ושונה משאר מסעדות שף שביקרנו בהם, יחס המלצרים היה נעים אדיב ולא מתנשא, הזמנו 3 ראשונות ועיקרית אחת(ל2) אנשים האוכל ואוו! מנות לא קטנות בכלל(גם הראשונות) והאוכל פשוט... טעים, כל ביס תענוג! עם שתיה יצא לנו 375 ויצאנו מפוצצים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
כייף אחד גדול
4.3
29/08/18

סוף שבוע בירושלים - שוק מחנה יהודה - אני ובעלי הגענו למסעדה לארוחת צהריים, המסעדה מלאה שוקקת חיים, האוכל היה טעים ומזמין מאוד, חויה מאוד נחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 7 ביקורות
אוכל טעים, אווירה מדהימה!
3.0
01/07/18

ישבנו על הבר וקיבלנו שירות משני ברמנים שרוב הזמן לא כל כך התייחסו אלינו. האווירה היא של מסיבה ושונה מאוד בקונספט שלה ממסעדת שף. המוזיקה והצעקות מכניסות לאווירה של שוק (בקטע טוב). צורת... ההגשה של המנות מדהימה! זו מסעדת שף ולכן האוכל יקר אבל ציפינו לקבל תמורה גבוהה יותר למחיר ששילמנו (כמעט 700 ש"ח לזוג).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלונה - תמונה
אלונה 2 ביקורות
האוכל והשירות היו מדהימים אבל עוצמת המוסיקה לא לעניין בכלל
3.5
13/06/18

הינו אתמול לאחר כמה שנים שלא באנו למסעדה. בעלי ניסח זאת הכי נכון - אחרי כמה שנים שוכחים כמה קשה ללדת והולכים על שה שוב. כך שכחנו שבלתי אפשרי להנות בעוצמת המוסיקה שבמקום. האוכל היה... מעולה, השף והמלצר עשו מעל ומעבר לענות על דרישותינו. אנחנו 3 בנות מאד בעיתיו באוכל. נתקלנו ביחס אוהד ונכונות לעשות הכל שנהייה מרוצות דבר מאד נדיר במקומותינו. אבל עוצמת המוסיקה הרסה הכל. אי אפשר לשמוע אחד את השיני כולל את המלצר. קשה לי להאמין שרב האוכלים במסעדה נהנים מהעוצמה הזו. בבקשה בבקשה תורידו כמה דציבלים לעוצמה המאפשרת שיחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
judy - תמונה
judy 48 ביקורות
אווירה טובה
4.5
11/06/18

אהבנו ונהנו מאוד, אך חייבת לציין שלקחנו את ארוחת הטעימות בה מקבלים 7 מנות קטנות עם קינוח. זה נראה לנו משתלם כלכלית וגם מקבלים מגוון רחב של מאכלים. נכון שארוחת טעימות לא זולה כמעט 300... שקלים לאדם, אך מחיר עיקרית טובה כבר מגיע ל 150 שקלים ואף יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
אכזבה
1.3
07/06/18

אכזבה- מנת הצלעות רק נראת טוב - מלמטה פחם בלתי אכיל. אוכל לא מעניין, יבש ומביש את השם של מי שנחשב עצמו למסעדות גדול...

עוד פרטים
הוספת תגובה