נגישות
נגישות

מחניודה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

272 ביקורות וחוות דעת על מחניודה

eyaln203 - תמונה
eyaln203 מבקר מתחיל
מאכזב מאוד!
1.0
04/06/22

לפני יומייםחדש הגענו למסעדה לאחר שקבענו תור שבועיים מראש. הושיבו אותנו בשולחן קטן ובפינה צפופה ללא יכולת לזוז. לאחר שקיבלנו תפריט, בחרנו את המנות והשתייה. מיותר לציין שהגענו למסעדה... בציפייה גדולה לטעום ולהנות ממסעדה ברמה גבוהה. אך כגודל הציפייה כן גודל האכזבה. לא קיבלנו את השתייה שהזמנו, המנה שהזמנתי לא הגיעה גם לאחר שעה ועשרים דקות של המתנה. אומנם המלצר התנצל פעמיים, אך לא עזר לי לקבל את המנה. לאחר זמן נוסף, בקשתי לדבר עם מנהלת המסעדה. הגיעה בחורה מלאת חשיבות ואמרה שתוך כמה דקות המנה תצא. שאלתי אותה, האם מקובל לחכות שעה וחצי לקבל מנה במסעדה? ענתה לי שזאת תקלה והיא מבקשת שאמתין למנה. האמת, ירד לי כל החשק מלאכול משהו. רצתה להביא לנו קינוח, אך לא לשם כך התכנסנו! לאחר שהבינה שאנו כועסים, לקחה בהפגנתיות את הסכום, הצלחות והמפיות ואמרה שכאן הסתיימה הארוחה ושמבקשת שנצא ללא תשלום עקב האכזבה. התעקשתי לשלם, אך היא עמדה על שלה, מיותר לציין שלא חוויתי מיימי שירות כזה רע! לא להתראות 👋

עוד פרטים
הוספת תגובה
ddultraback - תמונה
ddultraback מבקר מתחיל
אכזבה אכזבה אכזבה!!!
1.0
23/02/22

אכזבה אכזבה אכזבה!!! אתמול ביקרנו במסעדת מחניודה של אסף גרניט חיכינו לחוויה הזאת המון זמן והזמנו שולחן חודש מראש בנוסף, ציינו בהזמנה הטלפונית שזה יום ההולדת של בעלי. הגענו למסעדה והיינו... בהלם, מקום רועש מאוד, מלוכלך, הומה אדם (בהמשך לא הבנו למה) אין אוירה של מסעדת שף אלא של מסעדת פועלים בשוק. הושיבו אותנו בפינה בשולחן קטן שלא מכיל יותר מ2 צלחות קטנות דיברנו עם המארח וביקשנו לעבור לשולחן טיפה גדול יותר שבדיוק התפנה, אמרו לנו שאין אפשרות למרות שהזמנו מראש נשארנו לשבת וקיבלנו את המנות. המנות לא זהות כלל למה שמופיע באתר, מנות קטנות, לא שוות את המחיר ונשארנו רעבים. בנוסף המארח והמלצרית ראו שיצאנו לא מרוצים מהחוויה ולא הציעו אפילו פיצוי (על אף ששילמנו לא מעט..) מיותר לציין שנסענו במיוחד מנתניה לירושלים כדי להגיע למסעדה וחבל שלא קראנו ביקורות לפני.. רעש וצלצולים על כלום וחבל שמקום כזה שמכבד את עצמו מתנהל ככה. לא מומלץ בכלל!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eladiko - תמונה
eladiko מבקר מתחיל
מצטער מנות מאוד בינוניות
2.3
27/01/22

בלי שום יומרה , בטח שלא מתאימות למסעדות ברמה של שף מישלן האווירה אש , אבל האוכל דיי פשוט לא מדבר על המחיר כי לא אכפת לי כל כך מנות דיי חלשות גם אם הן טעימות וגם אם לא זה לא משנה... מסעדת מישלן זה ממש לא , יותר בז מאשר מה שהיא באמת המסעדה הזאת אכזבה אחת גדולה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Issy - תמונה
Issy מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
17/01/22

המסעדה איבדה דרך. לפני 10שנים היה וואו. אתמול שום דבר לא היה מדוייק. הכל סביר וחירים גבוהים. חווית הלקוח היה שם דברבמסעדות של אסף גרניט, אופססססס.... מלצר מאוד נחמד אבל..... הזמנתי תה... תיון קיבלתי נענע,הבטיח רה-פיל בגלל הטעות, לקחו את הכוס ולא החזירו. חייבו כמובן. בתפריט כתוב, הפירה הכי טעים. כשכותבים משהו כזה זה מרים לציפייה. בקיצורפירה סביר רענון תפריט, צניעות ומה שהייתם אלופים חווית הלקוח - בקיצור אכזבה. בנושא החשבון שאלה שלא ידעו עליה תשובה. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 3 ביקורות
מסעדה יוצאת מן הכלל!
5.0
09/12/21

מסעדה יוצאת מן הכלל! אוכל מעולה! אחת הארוחות הטובות שאכלנו בחיינו! אוירה נפלאה! בילוי! צוות נהדר כולל רוני המלצרית המקסימה. מושלם! חן ורוני איתן מבנימינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.0
01/12/21

מחיר לא זול ומנות לא גדולות.טרטר הטונה טעימה אך השיקשוקה הבשר טחון היה יבש. הבורקס הטורקי טעים אך קטן. מחירים גבוהים שירות בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sagieko10 - תמונה
sagieko10 מבקר מתחיל
No value for money
1.3
01/09/21

מנות קטנות מאוד במחירים גבוהים, לדוגמא מנת הטורטליני, לצערנו אחרי הארוחה נדרשנו להשלמות במסעדה ליד. נראה כאילו מזלזלים בלקוח, תחושה לא נעימה לא נחזור למסעדה בעתיד ולא נמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
נחמד
3.0
10/08/21

המנות הראשונות היו טעימות מאוד אך מעט יקרות. הזמנו לעיקריות טורטליני וסטייק והתאכזבנו מהם - הסטייק היה עשוי יותר ממה שביקשנו, והטורטליני היה קטן יותר מהמנות הראשונות. יקר ולאו דווקא... שווה את זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 4 ביקורות
נטו יחסי ציבור ולא יותר מזה…
4.3
04/08/21

קבענו חודש מראש ורק אז הזמנו מלון לירושלים. הגענו למסעדה מלוכלכת ולכן חשוכה. ידענו שנשב על הבר ולשם כל החום עלה והיה חם בטירוף. הדבר האוב היחיד שהיה במסעדה הייתה האווירה. המנות קטנות... מאוד. כלי האוכל פשוטים וכוסות הזכוכית פשוטות ולא נקיות. זה נורא נחמד שהשף אסף גרניט שופט אנשים אחרים אבל לא מסתכל על הדבשת שלו עצמו. שיא השיאים קיבלנו בירה חמה, ביום הכי חם בירושלים. שאמרנו אז אמרו לנו שאנחנו צודקים ולא ניסוי לתקן או לפצות. כנראה המסעדה עובדת על לקוחות כמוני שעושים ✅, לא אחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדימ - תמונה
אדימ 4 ביקורות
אוכל מצוין, שירות בסדר-לא יותר
4.0
18/06/21

הגענו משפחה לחגוג יום הולדת ביום ששי בצהריים. האוכל ברובו היה פשוט מצוין, באמת טעים מאוד. השירות בסדר אך ממש לא תואם את רמת האוכל: מתוך 4 צלחות על השולחן שתיים לא היו נקיות כמו שצריך... (פשוט בעיית ניהול ובקרת איכות), מלצרים נחמדים, על אף שבולט שדורשים מהם להיות הפי הפי כל הזמן, אך לא מספיק זמינים, כמה בקשות - כגון שנקבל כוסות שתיה - היה צריך לבקש 2-3 פעמים, חיוב כפול על אחת מהמנות הראשונות. כללית נראה שלא הפנימו עד הסוף ש"אווירת שוק" זו לא הרשאה לזלזל ברמת השירות. היתה בסה"כ חוויה טובה וטעימה, אך מסעדה ברמת מחירים ומיצוב כאלו מחייבת שירות יותר מוקפד.

עוד פרטים
הוספת תגובה