נגישות
נגישות

מחניודה ביקורות וחוות דעת - עמוד 28

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

272 ביקורות וחוות דעת על מחניודה

 - תמונה
5 ביקורות
4.3
22/08/09

אני לא לרוב, או יותר נכון אף פעם לא כותבת המלצות או הערות על מקומות שהייתי בהם, אבל וואלה.. ירושלים זכתה ובגדול. וחשבתי שראוי לציין זאת בר' גלי. האוכל מטמטם, העיצוב והאווירה גורמים לך... לתחושה חו"לית כזאת של המסעדות באיטליה או ספרד. אז אמנם השירות עדיין לא ממש שם, אבל זה כ"כ לא משנה, כי הכל פשוט... פשוט אין לי את המילה. נהנתי בטירוף. ממליצה בחום. לא.. ממליצה בלהט, אל תפספסו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/08/09

הכי טובה בירושלים. יש עוד מה להשתפשף אבל מובן במקום חדש. כל ביס תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
10/08/09

כמו שדי מובן מהדירוג, מעולה !!! בלי שום אבל ובלי שום הערה. העברנו שם ערב מושלם.האוכל מדהים (ממש חוויה קולינרית ואין שום מנות קטנות כמו שכתבו פה), השירות יוצא מן הכלל (אין מלצריות... מתעלקות ודואגים לכל חסרונך מבלי שתבקש ובלי שתרגיש), המחירים יותר מסבירים, ובמקום שורת אווירה נעימה מאוד. המקום הוא מעין שילוב של טאפאס-בר מעולה ומסעדה איטלקית יוקרתית. עד עכשיו, זו המסעדה הכי טובה שיצא לי לאכול בה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית מבקר מתחיל
4.7
09/08/09

כל מילה מיותרת! אוכל ללקק את האצבעות, יצירתיות מדהימה, טעים טעים והאוירה שמחה בלב. אם לא הייתם - רוצו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/07/09

אני מאוד משתדל לפרגן למקומות חדשים בי-ם.אני אוכל בחוץ המון, מרמת מסעדות השוק ועד למסעדות היוקרתיות ביותר בארץ. נקודת האור היחידה היא העיצוב ותפריט היין (C קסטל-185). השירות חובבני מינוס... והאוכל- אכזבה קולינרית גדולה. רביולי חלמון -בצק זוועתי וחסר טעם. חוט"ש - היה לא יותר מבסדר ושקד העגל היה מעליב ויבש (תקפצו לחיים פירו), מרגז -סביר (עדיף לקנות מהקצב ולשבת בבית) והשאר גם בינוני. אכזבה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה 25 ביקורות
4.7
25/07/09

איזה כייף! אייזה טעם! חוויה לאכול במקום.המסעדה היתה מלאה.היחס והמלצת המלצרית המקסימה תמה, ראויים לשבח.כל מנה היתה נהדרת.המחיר הוגן ביותר.נותר לנו רק לברך על היוזמה ולחזור שוב... ושוב.בהצלחה! שימרועל הרמה גם בהמשך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/07/09

לכבוד הוא לי להיות התגובה הראשונה ב-rest, סחטיין, חזק ואמץ!! רק הצלחה, כי מגיע לכם! תל-אביבים, צאו מהביצה ליום ותבקרו במחניודה. ירושלמים, יש לכם תכשיט נוסף ברפרטואר, שימרו עליו!

עוד פרטים
הוספת תגובה