נגישות
נגישות

מחניודה ביקורות וחוות דעת - עמוד 27

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

272 ביקורות וחוות דעת על מחניודה

alexr111 - תמונה
alexr111 מבקר מתחיל
2.3
18/10/09

אוכל לא רע - בשר, קלמארי, שרימפס, אפילו סלט עגבניות , אך קינוח - ... כל תפריט הקינוחים - 4 מנות - לא מכובד. הזמנו מוס שוקולד ועוגת שוקולד חמה. מוס - אכזבה לא קטנה ב26 או 28 ש"ח, עוגת... שוקולד - משהו שקשה לתאר. לגבי מקום - דחוס, צפוף ורואש. שולחנות לא מנקים בין ההגשות - שמעתם על כך במסעדות שף? זה מפתיע . אנשים אוכלים והולכים - זה סימן שמשהו לא בסדר עם השרות. תפריט לא מפורטת - חוסר כבוד לאורחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/10/09

בהחלט שווה להגיע מתל אביב במיוחד למסעדה. החל מהאווירה המיוחדת, העיצוב, הכלים המדהימים והאוכל. הרבה זמן לא אכלנו אוכל ברמה כל כך טובה. האוכל טעים, מעניין, שונה ומענג. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/10/09

הגענו, המסעדה היתה מלאה. קיבלנו שרות מקסים, ואכלנו אוכל נהדר. ריזוטו פטריות מדהים ועשיר, קרפצ'יו נפלא ועוד ועוד. אוירה נחמדה. בקיצור- שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
25/09/09

אוכל מצויין מקום נעים ומאוד מוצלח

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/09/09

היה טעים ועוד איך . זה מסוגי האוכל שאתה מגיע למקום ואתה בדיכי ויוצא שמח עליז וטוב לב. רוב המנות שאכלנו זכו לציונים גבוהים במיוחד. האנריקוט היה בינוני. נחזור לבדיקות נוספות ובהרכבים... נוספים בשמחה. המנות בגודל סביר הלחם -רק בשבילו שווה לתת קפיצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 10 ביקורות
2.0
10/09/09

א כ ז ב ה !!התפריט מתחכם, השמות לא רומזים מהי המנה הדבר מחייב הסבר של המלצר על כל המנות - בהחלט מייגע. הזמנו סינטה Meduim-Well קיבלנו Rare שלחנו לצליה נוספת, קיבלנו אחרי 20 דקות או... יותר, סוליה יבשה ולא אכילה. למרות זאת הם הכניסו אותה לחשבון והסירו אותה רק כשדרשנו זאת. הקינוח עוגת שוקולד חמה עם מוס שוקולד ופרפה קוקוס, הגיע אחרי שהעוגה המיסה לחלוטין את המוס ואת הפרפה. ואפילו התה הגיע פושר לחלוטין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
08/09/09

אחרי שבכל מקום שמעתי רק דברים טובים על המקום החדש שנפתח בשוק, החלטתי ללכת בעצמי ולהיווכח שאכן השמועות דוברות אמת. אני שמחה להגיד שלא התבדתי. המקום מדהים, האוכל מעולה, וזו ממש לשון... המעטה. אכלתי, שתיתי ונהנתי כמו שלא נהנתי כבר הרבה מאד זמן באיזושהי מסעדה. חוויה ממולצת ביותר. תגיעו בהמוניכם, מגיע להם ולכם!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/09/09

מעולם לא כתבתי ביקורת על מסעדה, מעולם גם לא חשבתי שאכתוב, אולם אחרי ביקור במסעדת מחניודה התעורר בי הצורך לפרגן. האוכל היה פשוט מעולה. הזמנו קציצות טלה עם חצילים על מצע אורז שהיו... מצוינות, סלט עגבניות עם מוצרלה שהיה חמצמץ בדיוק במידה הנכונה, ולקינוח עוגת סולת שעליה גלידת טחינה, קרם מתקתק ותאנים. הקינוח הומלץ ע"י המלצרית והיה סיום מושלם לארוחה. אנחנו משפחה חובבת מסעדות ומזמן לא נהננו כל כך במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
27/08/09

כל מה שקשור במטבח-מעולה ! כל מה שקשור בבר -מתחת לכל ביקורת!!! החל מהיחס (שלא היה)הידע באוכל(אפס) מנות האלכוהול הזעירות, וההמלצה הכי הזויה מברמנית- "אני אישית לא מציעה לכם להזמין את... הקינוח הזה-כשטעמתי ממנו פשוט רציתי להקיא!" כן מה ששמעתם-לתשומת לב בעלי המקום-זה מה שהברמנית אמרה כשרצינו להזמין את הריזוטו אורז בחלב קוקוס!@

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
23/08/09

מדהים!! מסעדה מקסימה השירות מעולה והמטבח הפתוח היתה חוויה אדירה לי ולילדי.. כמו שציינו"ממש כאילו אנחנו באולפן של קרב סכינים" השירות היה פשוט נפלא והאוויה גם היא והאוכל בכלל היה יוצא מן... הכלל! נהניתי מכל רגע וכל ביס הפסטה מנת ילדים פשוטה הפכה לפסטה מגן עדן ,הבשר היה עשוי מעולה ואין בי אפילו טיפת אכזבה... יישר כח!

עוד פרטים
הוספת תגובה