נגישות
נגישות

מחניודה ביקורות וחוות דעת - עמוד 26

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

272 ביקורות וחוות דעת על מחניודה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/11/09

אין דברים כאלה...איך אפשר שלא לפרגן.זכיתי לראות שפים במיטבם במסעדת מחניודה. וכל אלה שואמרים אחרת תעשו לעצמכם טובה ותהיו אמיתיים וכנים אתם יודעים הרי שאין עוד מקומות כאלה בארץ אז תפסיקו... להשמיץ רק כדי שתרגישו טוב עם עצמכם...הרי אתם יודעים שעוד תחזרו לשם! חלום פשוט חלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/11/09

אם תמצאו שילובי טעמים,בכל מסעדה אחרת בארץ,כמו שעושים במחניודה...התבלינים הייחודיים שיוסי אלעד מוצא בשוק ושילובם באוכל...גאון! לא טמתי מנות כאלו בחיי...קרעי פסטה עם שמן כמהין...חלום.... ... הזמינו מקום מראש כי פשוט אין מקום!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/11/09

הייתי שם אתמול עם אחותי, התיישבנו על הבר של המטבח ומאותו רגע הכל היה חוויה מהאוכל וצורת ההגשה עד לפינוקים והיחס.. כל מילה שאנסה בעזרתה להגדיר- לא תעשה את העבודה.. אחזור ומהר!!! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/11/09

בתור ירושלמי אשר דואג מזה שנים לפקוד את המסעדות התל-אביביות המעולות שמחתי מאוד לרגל פתיחתה של מסעדה מ-ע-ו-ל-ה זו. אחרי שביקרתי בה כבר 3 פעמים וטעמתי את רוב התפריט אני חייב לציין שהכל... היה מעדן!! שיפוד פילה עשוי במדוייק ורך להפליא , פולנטה עם אספרגוס ופטריות שאסור להחמיץ! סשימי שהיה מדהים! קינוח של עוגת סולת עם גלידת חלבה ותאנים... ללקק את האצבעות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/11/09

מסעדה יפיפייה, צבעונית וחמימה מקום מושלם להעביר בו את השעות הקסומות של שישי בצהריים. המנות כולן, היו טעימות בצורה יוצאת דופן. עשירות בטעמים, מבושלות בעדינות ומתובלות במידה הנכונה. בתור... חובבת סשימי – אין ספק כי מנת ה"סשימי אורי" של מחניודה היא אחת הטעימות שאכלתי עד היום. וכמובן שלא נשכח את האווירה המדהימה ואת היחס הנפלא שקבלנו מהשפים וצוות המסעדה. תודה רבה רבה לשפים - אסף, אורי ויוסי -היה נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/11/09

ישבנו על הבר , קיבלנו ערק אשכוליות פתיח מהברמן , אכלנו מנות מדהימות - פסטה קרוע ברוטב כימהין , "חוט"ש טומש" - מחבת לוהט עם חוט שידרה אשכים ושום - מעדן ..... קרפצ'ו סינטה מדהים , שיפוד... פילה נמס בפה . האוכל מדהים , השרות והפינוק של הברמנית ושל השף אשר יוצא ומדבר עם הלקוחות ואפילו מרים כוסית גרפא לסיום ארוחה טובה...... ממולץ ביותר !!!! הכי ממולץ על הבר מול המטבח! להזמין מקום ולעלות לירושלים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
qq - תמונה
qq 79 ביקורות
1.3
23/10/09

היינו במסעדה 3 בנות שהזמינו מקום מראש ועדיין חיכינו יותר מחצי שעה בעמידה. הציעו לנו מקומות על הבר, אך אחת הבנות הייתה בהריון וזה היה בלתי אפשרי מבחינה לוגיסטית עם בטן חודש שמיני. חיכינו... המון זמן לשירות וגם בין המנות. מנת קלמרי הייתה מלאה בשמן ומנת סרטנים עשויה יתר על המידה. כפיצוי קיבלנו עוגה חמה שרופה. הם חייבים להשתפר ומהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/10/09

כבר פעם שלישית שאני מגיעה למסעדה והכל פשוט יוצא מן הכלל!!!! החל מהשירות המפנק של הברמן שפשוט דאג לנו באופן יוצא מן הכלל!! המנות מצויינות פשוט אין מילים לתאר!! אנטיאס עם ריזוטו שחור!!... מומלץ ביותר! כירושלמית שמבלה המון במסעדות אין ספק שאמשיך לפקוד את המקום שכרגע מדורג אצלי מס' אחת! תודה על אוכל מעולה המשיכו כך.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
21/10/09

כל כך הרבה הערות על השירות,בתקווה שתבחנו כל המלצה והמלצה ותעשו עם זה משהו קחו צוות מנוסה ולא חובבני קחו אנשים מקצועיים ולא ילדים שבאים לעשות חברים במקום כי אז זה נראה כמו שכונה קחו... אחראי משמרת שיתפקד ושדרגו כבר את השירות! אוכל טעים או לא זה כבר לא משנה אנשים אוהבים שמתייחסים אליהם ואל כספם ועל עצם יציאתם לבילוי-בכבוד!ובמקצוענות! חבל שאתם מפסידים נקודות בגלל שירות חובבני בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
18/10/09

שמענו רבות על המסעדה, אך התאכזבנו. קרעי פסטה עם פטריות כמהין הגיעו דלוחים בשמן כמהין וללא פטריה אחת. הפלטה לא טעימה. אנטריקוט בדיוק אזל נאלצנו להסתפק בנתח בשר שהיה טעים אך מדגמי. השתייה... שהזמנו הגיעה בכוסות קטנות ולא מפנקות התאכזבנו

עוד פרטים
הוספת תגובה