נגישות
נגישות

ביגה - BiGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על ביגה

shimi  - תמונה
shimi מבקר מתחיל
מדהים מומלץ
4.8
15/04/17

הגענו 3 זוגות ללא הזמנה מראש , המארחת קיבלה אותנו יפה וציינה בפני שניתן להזמין מקומות מראש להבא , לקחה את הנייד שלי ואמרה שבעוד 15 דקות היא תתקשר , לאחר רבע שעה לערך קיבלתי טלפון... והשולחן המתין לנו ערוך נקי ומסודר, השירות היה מהיר , האוכל מדהים מומלץ מאוד ריזוטו ורביולי בטטה , בת הזוג שלי הזמינה דג לבן עם כוס יין היה פשוט מושלם , המחיר מאוד זול היינו 6 אנשים עם בקבוק יין לבן במחיר של 309 שח . נחזור בטוח !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אחלה מנות במחיר סבבה
4.0
17/02/17

אכלתי עם חברות ומאוד נהנו, גם מבחינה של האוכל וגם מבחינה של השירות. לדעתי תמחור טוב ואחלה של שירות, אכלנו ריזוטו מעולה וסלט שמאוד היה מושקע

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
נהניתי, אשמח לחזור שוב!
4.5
13/11/16

אתמול ישבנו בעלי ואני עם עוד זוג חברים בביגה במתחם שרונה, בית קפה נעים וטעים. המנות שאלכנו היו גדולות ומפנקות [קיש מחיטה מלאה, קנלוני תרד, סלט קטניות וירקות] והשביעו אותנו בהחלט. היו... כמה מנות בתפריט שנשמעו לא שגרתיות ואשמח לטעום בפעם הבאה. האווירה נעימה, מוזיקה שקטה ברקע, מלצרים שירותיים וסבלניים המסבירים ומפרטים בנחת על כל מנה. מחיר טיפה יקר למגמת המקומות הזולים כיום, אבל בקטנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר 9 ביקורות
לצאת ולהינות
4.5
05/09/16

אוכל טעים, מנות נדיבות, אווירה טובה,המנות פתיחה גדולות בגודל של עיקריות במחיר סביר לחלוטין,הזמנו סלט הרגשנו שעכשיו נקטף הכל טרי ואיכותי הלוואי ימשיכו ככה. כיף שיש מקום כזה פשוט מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranco - תמונה
moranco 16 ביקורות
אווירה נהדרת
4.0
05/09/16

המקום מאוד נחמד, שירות אדיב , והאוכל היה מצוין. לקחנו ארוחת בוקר זוגית,שזה שונה מארוחת בוקר בשאר המסעדות , האוכל היה טעים ובשפע. המחיר האמת יקר אבל שווה יש מבחר עצום בתפריט מאוד נהנו... זה מיוחד בסהכ ממקומות אחרים רק צריך לתגבר שם לפי דעתי במלצרים בימי שישי

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
מסעדה כשרה בשרונה
3.0
22/07/16

כדורי אומלט ותרד מומלץ מאוד! באו סלמון גם כן ממש טעים! במתחם שרונה הישיבה בחוץ, די חם בקיץ., אבל יש מאווררים גדולים. פינקו בלחם ומתבל שמן זית ובלסמי ועגבניות חריפות. מבחינת שירות, עובר... הרבה זמן עד שלוקחים הזמנה, לוקח המון זמן עד שמפנים את השולחן בסיום האוכל. יש מעט מלצרים ביום שישי - יום עמוס ומלא אנשים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yiska - תמונה
Yiska 4 ביקורות
בתור מסעדה עם תפריט ללא גלוטן, חסרות להם המון מנות
2.8
17/06/16

אם באתם למקום כי חשבתם שיהיה משהו ללא גלוטן, תשאלו לפני שאתם נכנסים. התיישבנו במסעדה. לא היה להם אפילו פריט אחד ללא גלוטן. יכולתי לאכול סלט ירקות קצוץ ושם זה נגמר. לא ניסו להציע לי... דברים אחרים ולא הייתה שום נכונות לנסות להתפשר במנות. מאכזב. האחרים הזמינו בוקר צרפתי, ניוקי עם ערמונים ורביולי כלשהו והיה להם טעים. המחירים רגילים לבתי קפה, לא משהו מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים אך האווירה לא קסמה
3.8
30/04/16

הייתי במסעדה עם חברות בבוקר, ייאמר לזכות המסעדה שהיא כשרה לפסח ושהסלט היה מאוד טעים, בכלל האוכל היה טעים. בדר"כ דוחפים טונה חסה אבל פה היה לא הרבה וגם שמו רוטב מתקתק. המחיר סביר בשביל... בית קפה תל אביבי. לא הייתה אווירה מדהימה אבל זה כנראה כי ביום שרבי זה הושיבו אותנו בחוץ, חלקיקי עצים נפלו לתוך האוכל (מזל שרק כשכבר נשארו שאריות), חם מאוד ולא כל כך נעים. אבל בסדר, לא אשמתם שיש שרב ואולי גם לא היו כבר מקומות בפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
איטלקיה כשרה עם אוויר צלול בלב תל אביב
3.8
02/01/16

ישבתי במקום כבר כמה פעמים. לקרוב אני מזמינה את הניקוי ערמונים או אחת מהפסטות. מעולה. בחנוכה היינו והדליקו שם נרות חנוכה, שרו וחילקו מתנה סופגניות. שירות מקצועי ויחסית מהיר. בפנים... האקוסטיקה רועשת ולכן אני ממליצה תמיד לשבת בחצר בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
צריכים מבוגר אחראי
1.3
30/12/15

היינו 4 בני משפחה בצהרי היום באמצע השבוע. המקום לא היה מלא אבל המטבח לא תפקד. המנות יצאו לאט וקרות ולא בדיוק למה שהזמנו. הרגשנו שהצוות לא קשוב מספיק. התמחור הסופי היה גבוה בהרבה מעל מה... שראוי לתת לרמת האוכל הירודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה