נגישות
נגישות

ביגה - BiGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על ביגה

Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
בית קפה מקסים וטעים
4.0
10/07/15

ישבנו שם אחרי יום עבודה, היה נעים מאוד, הזמנו מנות פסטה שהוגשו בצורה מושלמת ואל דנטה עם תיבול מדויק. מומלץ בחום. המחירים לא נמוכים אבל המבנה המשופץ והאווירה והעובדה שהמקום כשר זה פלוס... רציני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל ועדי - תמונה
אריאל ועדי 2 ביקורות
מקום מקסים
4.0
01/06/15

הגענו עם זוג נוסף לאכול במסעדה, האוכל הגיע טיפה לאט אבל השירות היה ממש מעולה, האוכל היה מקורי וטעים עד מאוד, פשוט תענוג של מקום באויה מקסימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
YD - תמונה
YD מבקר מתחיל
כמעט מושלם
4.0
29/04/15

אכלתי אתמול במסעדה בפעם השלישית, האוכל טוב, האווירה בשרונה מעולה (למרות שבחירת המוזיקה - פופ - לא הייתה מתאימה לארוחה). הטריקולד הוא קינוח ממולץ ביותר, טעים מאוד. מנות מגוונות מאוד... ובעלות שילובים מיוחדים. ובתל אביב, כמו בתל אביב, המחיר קצת מכאיב בכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami Guetta - תמונה
Rami Guetta 17 ביקורות
מקום מצוין , המשיכו כך
5.0
25/01/15

פעם שלישית שאנחנו שם ,בעקבות אירוע שהוזמנו לשם. גם הפעם הופענו מהמקום , השירות , האוירה וכמובן איכות המנות. ממליץ בחום על הניוקי ערמונים. וכמובן על כל הקינוחים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 2 ביקורות
היה מצוין
4.0
05/12/14

ביום שישי בבוקר נפגשנו 3 זוגות לארוחה השירות היה מעולה ,אדיב מהיר ומקצועי ארוחת הבוקר היתה עשירה וטעימה והשקשוקה גרמה לי לבכות מרוב אושר מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
טעים, מעט יקר
4.0
05/12/14

אכלנו היום ארוחת בוקר בביגה, בשעה 9:30 המרפסת כבר היתה מלאה. לקחנו ארוחת בוקר אחת סטנדרטית, סלט הירקות הנילווה היה טעים קצוץ דק ומתובל היטב, והמטבלים חלקם בנאליים (אבוקדו, טונה, טחינה)... וחלקם מיוחדים (ריבה, גבינת שמנת מתובלת). המנה הנוספת היתה כדורי אומלט, מנה מיוחדת אבל כבדה מעט בגלל הרוטב. הלחמים היו טריים והמיץ סחוט טבעי. השרות היה נעים וקשוב וממש לא מעיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yonat - תמונה
yonat 2 ביקורות
אכזבה מהשירות
2.8
02/12/14

בעקבות המלצה שקראתי ב- 1.12 במוסף של ידיעות אחרונות הגענו שלוש חברות בשעה חמש אחה"צ לקפה ביגה בשרונה. המקום נראה מאד יפה, האוכל היה טוב, אך השירות גרוע. כל אחת מאיתנו הזמינה מנה אחרת,... ולמרות שהמקום היה די ריק, לקח זמן עד שהמלצרים ניגשו אלינו. לאחר שהזמנו, חיכינו זמן רב עד שהמנות הוגשו. המנות גם הוגשו בנפרד לכל אחת ואחת מאיתנו ובזמן אחר. תחילה חיכינו לפרוסת עוגה שהוגשה לאחר 10 דקות מההזמנה, אחר כך חיכינו עוד 10 דקות לטוסט, והמנה השלישית כלל לא הוגשה. חיכיתי בסבלנות אך לאחר ששתי החברות שלי כבר סיימו לאכול, קראתי למלצר ושאלתי מה עם המנה שלי. אמר שיבדוק ושוב חיכיתי כ- 10 דקות. יצא בסוף המנה הגיעה אלי לאחר שהחברות שלי סיימו כבר מזמן את שלן. גם תוך כדי הזמן, ולמרות שהיו במקום הרבה מלצרים ולא היה כמעט קהל לקוחות, אף אחד לא טרח לגשת לשולחן שלנו ולשאול באם אנו זקוקים למשהו. פשוט חבל שתיפלו בגלל נושא השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Izhar - תמונה
Izhar מבקר מתחיל
מצויין
5.0
28/11/14

ארוחת בוקר, רמה מעל כולם. טעים, מיוחד, שירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
מעולים!
4.5
28/09/14

בערב ראש השנה אכלנו ארוחת בוקר בביגה. האוכל היה מעולה, השרות היה מפנק והמקום נראה מעולה. רואים שהושקעה מחשבה והשקעה במקום. לסיום אפילו פינקו אותנו בלחם לכבוד השנה החדשה. אין לי ספק... שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה