נגישות
נגישות

ביגה - BiGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על ביגה

ספיר - תמונה
ספיר 17 ביקורות
מעולההההה נחזור בקרוב שוב!
4.5
14/01/19

זוהי הפעם הראשונה שהגעתי לביגה במתחם שרונה. מסעדה חלבית נהדרת, כשרה (!) ומזמינה. המארחת היתה אדיבה מאד, ישר הושיבו אותנו בשולחן והמנות שהזמנו הגיעו מהר. האוכל נהדר! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
נחמד
3.8
25/09/18

בין המקומות הכשרים הבודדים באזור. ארוחת הבוקר כבכל בתי הקפה כוללת חביתה, מתבלים ולחמים + 2 שתייה לבחירה. חביתה עם שתי תוספות ללא תשלום - טעימה מאוד. המתבלים מגיעים טריים, אך בחום שיש... בחוץ מהר מאוד הכל הופך לעיסה. מחיר מאוד יקר לארוחת בוקר. סה"כ היה טעים ונהנינו. שירות מעט איטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
נהדר למפגש חברות
4.0
06/08/18

ישבנו קבוצת חברות בשישי בבוקר לארוחת בוקר כייפית. השירות היה נהדר והאוכל הגיע מהר. אכלתי את לביבות הירק עם הביצה העלומה, מנה נהדרת. טעמתי גם מהפולנטה שהייתה מתוקה מדי. חבל שלא ניתן... להזמין מקומות ביום שישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf 2 ביקורות
מקום כיפי, יחס תמורה לאיכות האוכל - מיקום - אווירה - שירות - מחיר - מצויין
4.8
11/07/18

אווירה: חיפשתי מקום כשר בתל-אביב, שלא ירגיש יותר מדי משהו סגור בקניון, ויותר אווירה עירונית. במובן זה - האווירה מתאימה מאד למה שחיפשתי, בהנתן שזו רשת, עדיין היתה ייחודיות למקום (מבני... האבן של שרונה, ליד בריכת דגים נחמדה). מנות עשויות בדיוק: הזמנו סלט קטניות (עדשים), סלט חקלאי (עם פטה), רביולי גבינות ברוטב עגבניות-שמנת (רוזה?), הכל היה טרי, עשוי בדיוק, וגם רוטב השמנת לא היה כבד מדי. הקינוח - וופל בלגי - פריך וחם עם כל התוספות המתוקות הנכונות. שירות מצויין: השירות היה אדיב מאד ועם חיוך. הגענו בצהריים והיתה תכונה, ובכל זאת, לא היה קשה לתפוס מלצר להתייעצות או בקשה (חששנו בעקבות הביקורות הלא טובות כאן על השירות והתבדינו). נקודה אחת לגבי הידע של המלצרים החביבים והמהירים: קראו לסלט עם תוספת פטה סלט טבעוני... שזה לא נכון כמובן. לסיכום - נהנינו מאד, גם ביחס תמורה-מחיר-מיקום = ממש מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי 13 ביקורות
המרק בצל הכי טעים בעולם!
4.5
02/07/18

היינו בביגה והאוכל היה מעולה! המרק בצל שלהם עם הלחם כל כך טעים!!! האזור של המסעדה נורא תל אביבי וכיפי, המקום נעים מאוד, ונקי. אני אחזור לשם, במיוחד למרק שלי !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv מבקר מתחיל
אני בטוח שאחזור שוב
5.0
15/05/18

ממליץ בחום אווירה מדהימה , איכותי יוקרתי ומדהים שירות אדיב ומנות טעימות , עם המון מגוון מומלץ ביותר ניוקי !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 5 ביקורות
חצי אכזבה חצי נחמה.
3.0
14/03/18

היינו חבורה של 8 בנות, חייבת להגיד שהשירות מאכזב מאוד. עד שהגיעה מלצרית לקחת מאיתנו עבר בין 20 דקות ל30 דקות. אנשים לפעמים מגיעים עם "הלשון בחוץ", אז לפחות שמלצר/ית יבואו לקחת הזמנה... לשתיה. אמנם חיכינו לעוד בנות אבל היינו הרוב ורוב הישיבה בשולחן הייתה התעלמות מאיתנו גסה. אנחנו מנופפות למלצרית שתגיע 5 מלצריות מסתכלות ומתעלמות ככה לא מתנהגים. סיימנו לאכול לאחר בערך שעה שהוגש האוכל (ובהחלט היה אחלה) אבל פינו לנו רק אחרי שביקשנו, מלצר צריך לעשות את זה לבד ולא שנגיד וגם שפינתה המלצרית זה היה חצי שולחן וחצימ שולחן עוד היה עמוס. רק מה שהיא יכלה לקחת את עם המגש היא לקחה ומה שלא היא פשוט השאירה על השולחן. בקיצור, נקצר עת העניין, האוכל והקינוחים אחלה השירות הרבה פחות, מאכזב ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
תלוי מתי ועבור כמה סועדים ...
3.3
16/01/18

התאספנו קבוצה של חברים ומשפחה לארוחת ערב משותפת לכבוד יום הולדת של אחד מאיתנו. הוזמן מקום מראש לכמות של 12 סועדים. קיבלנו את השולחן האחרון במסעדה, כנראה מטעמי נוחות של המקום (בכל זאת... שולחן ארוך), השולחן היה מרוחק מכל המלצרים וכאן כנראה מקור הבעיה העיקרית לשירות הגרוע שקיבלנו. כל בקשה שלנו היתה צריכה להיות כפול 3 וכפול 4 על מנת שתטופל. לקח למלצרים לפחות 30 דקות להביא קנקני מים לשולחן ובכלל השתיה הגיעה לפחות 15 דקות לאחר המנות והאוכל (!!!) כלומר היינו צריכים או לחכות עם האוכל ולתת לו להתקרר או להתחיל לאכול ולהתייבש מצמא! כל פניה למלצר היתה נענית ב"אין בעיה, מיד" ובפועל היה צורך לבקש עוד פעם או פעמיים על מנת לקבל את השירות המבוקש, בין עם זה היה מפיות נוספות, לימון, מים או חשבון. לצורך בקשת החשבון היה אפילו צורך לקום (ומשום שנגמרה לנו הסבלנות!) ולגשת לאחד המלצרים משום שנראה שאף אחד לא יצר קשר עם השולחן וגם לבקשה מפורשת שיגשו אלינו (קריאה למלצרים, ידים מורמות, סימון למלצרים שהיו בקרבה וטיפלו בסועדים אחרים ועוד) אין כלל התייחסות. היינו בסניף הזה בעבר והשירות היה סביר יותר, אך הפעם השירות היה על הפנים!! בהחלט נחשוב שנית לפני שנחזור למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים
3.8
25/07/17

אם כבר להיות בתל אביב אז זה לישון בתל אביב ולאכול ארוחת בוקר בעיר הגדולה. את ביגה אני מכיר מחיפה שם אני מתגורר ורצינו ללכת על בטוח. ארוחת בוקר זוגית גדולה ומשביע הלחם מדהים..החביתה... טעימה וכך המטבלים. מומלץ למרות שלא זול אבל מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 7 ביקורות
שרות מאכזב
2.0
11/06/17

הגענו ביום א בשעה 22:00 בית הקפה היה בתפוסה נמוכה זרקו לנו אייפדים על השולחן ורק אחרי רבע שעה אחת מהמלצריות המשועממות שעמדו וקשקשו ביניהן הואילה לגשת לשולחן שלנו. כך לא מתנהל בית קפה... שרוצה לשרוד

עוד פרטים
הוספת תגובה