נגישות
נגישות

אנאמרו - Hanamaru ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

85 ביקורות וחוות דעת על אנאמרו

אדיר - תמונה
אדיר מבקר מתחיל
4.0
10/10/07

אנאמרו היא שילוב מנצח בין אוכל מעולה,המוגש בקפידה ובין המקום עצמו. החיבור המיוחד הזה בהחלט נותן ומעבר לתחושה שישנה תשומת לב רבה הן של שף המקום והן של בעליה. אם חפצה נפשכם בארוחת בוקר... מפנקת או שמא בערב רומנטי,זהו בהחלט המקום לנפק את אשר על ליבכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
03/09/07

כל הכבוד !!!! מה עוד אפשר לבקש? אוכל מצויין, שירות עוד יותר מצויין, כל הכבוד המשיכו כך... (הסושי הכי טעים שיש)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/08/07

נפלא נפלא נלפא! מסעדה חביבה ואוכל מקסים, בהתחשב למסעדת מושב. אבל הכי הכי זה השירות!!!!!!!!!!! מלצריות מדהימות אחת אחת והן אלה שעושות את כל היציאה והישיבה במקום כייפית. אנחנו נחזור רק... בשביל המלצריות לכו ותהנו מהמלצריות המקסימות!!! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/05/07

המסעדה עם האוכל הכי טעים באיזור עמק חפר. יש אמנם יפות ממנה או עם תפריט עשיר יותר אבל בסופו של דבר באנהמרו הכי טעים. בגלל זה אני הכי אוהב לאכול שם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/03/07

זאת לנו הפעם השניה באנאמרו. בפעם הראשונה הזמנו כריך וקפה והיה מאד טעים. הפעם באנו לארוחת שבת והיה מצוין. הקבב טלה מעולה על מצע טחינה ופיתה דרוזית - מנה מומלצת, הפרגיות בצ'ילי מתוק... מעולות. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד הפתעות - עונג של ממש. הילדים גם מאד נהנו ממנות המבוגרים שלא היו מופלצות. השירות חם ומפנק, מיד נגשו אלינו עם תפריטים וחזרו מיד בשביל לשאול מה להזמין. האוירה נפלאה, מוסיקה נעימה, בקיצור מומלץ. ציון שלי: 9.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlav - תמונה
shlav מבקר מתחיל
5.0
22/02/07

בשבת ערכנו מסיבה עם אורחים מחו"ל. אורן וכל הצוות השקיעו ועשו לנו כבוד ואירוע שקשה יהיה לשכוח. האוכל, האוירה, השרות ותשומת הלב היו מוקפדים מאד. החל מהיין, הסלטים שהיו נהדרים, פילה... הסלמון, ההמבורגר העסיסי, הפרגיות ברטבים השונים, וכל מה שהתלווה לארוחה, עד לקינוח והשתיה. ממש תענוג. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירו - תמונה
נירו 3 ביקורות
4.3
06/02/07

הגעתי יחד עם בת זוגתי לארוחת בוקר ביום שישי. המארח שלדעתי הוא בעל המסעדה קיבל אותנו עם המון חיוך, השרות מעולה, האוכל טרי, טעים והמקום מדהים, פשוט מקום שכיף לשבת בו, תענוג!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נילי - תמונה
נילי 8 ביקורות
4.3
14/01/07

אכלנו אתמול בערב שלושה זוגות ולא אדבר בשם האחרים אלא רק בשם עצמי - אכלתי פילה סלמון והיה פשוט מעולה!!! גם האוירה חמימה ונעימה , השתפרו מאוד בשנה שעברה מאז הייתי שם לאחרונה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
01/01/07

אני תמיד חוזרת ממשמרת רעבה וכשה אני יודעת שאין למה לצפות בבית אני טסה לאנמרו. אורן דואג לי למנות ארוזות יפה וחמות וכמובן כמו תמיד טעימות. המועדפים שלי ושל בעלי הם שלו: המבורגר מפלצתי,... עסיסי עם צ'יפס אגדי וסלט רענן. שלי: לנגויני פירות ים ברוטב שמנת עגבניות שכמה שניסיתי לשחזר אותו בבית זה אף פעם לא אותו הדבר. של הבת שלנו בת שנתיים: פרופיטרול!!! וכמובן שמדי פעם אנחנו גם קופצים לארוחת בוקר למרות שלאחרונה ארוחת הבוקר הייתה מאוד מקומצנת ומאכזבת. בסה"כ, חביב מאוד והעיסקיות ממש משתלמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירו - תמונה
נירו 3 ביקורות
3.7
10/12/06

יום שישי בערב לאור נרות, ארוחה רומנטית. מנות ראשונות נהדרות והסטייק היה מצוין שפשוט חבל לחפש במקום אחר. תמשיכו כך. תודה, גדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה