נגישות
נגישות

אנאמרו - Hanamaru ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

85 ביקורות וחוות דעת על אנאמרו

 - תמונה
6 ביקורות
4.7
03/10/08

הנה מקום, שכמה פעמים שבאנו אליו, בוקר, צהריים וערב, תמיד תמיד - השירות קשוב ומקצועי, האוכל טעים להפליא, האוירה נעימה ונוחה. תמיד זו חוויה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הטועם - תמונה
הטועם 5 ביקורות
4.3
20/09/08

התארחנו לארוע יום הולדת משפחתי ביום ששי בערב (12 חוגגים). המקום נבחר ללא הכרות מוקדמת והבחירה הוכחה כמוצלחת בכל ההבטים: כל מה שסוכם בע"פ עם אורן מומש בפועל במדוייק,השולחן נערך בטוב... טעם,השרות היה מקצועי וקשוב,האוכל מפתיע בטעמו המשובח ובאופן הגשתו האסתטי . נהננו ונחזור בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
4.0
09/08/08

לא שמענו של המסעדה וע"כ לא היו לנו צפיות. היינו 6 סועדים מבוגרים אשר מרבים לבקר במסעדות. האוכל היה טעים להפליא, מנות גדולות ואסטתיות, שרות אדיב ויעיל, ואוירה שקטה ונעימה עם תאורת אווירה... ועיצוב מוקפד. נשמח לחזור ולספר לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סילביה שלו - תמונה
סילביה שלו 10 ביקורות
4.3
21/05/08

הכל היה נעים וטעים. אכלנו עסקית, לקחנו חציל בלאדי וטורטיה מקסיקנית והיה ממש מעולה. הקבב טלה בטחינה היה מעולה וכמו כן השניצל עם הפירה.ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה מבקר מתחיל
2.0
24/04/08

כשר לפסח????????????הגענו במהלך חוה"n אנשים למסעדה והזמנו, לפי התפריט הקיים, ארוחת סושי. להפתעתנו גילינו שאין סויה. קראנו לבעל המסעדה והוא הסביר לנו שהסיבה: "לא כשר לפסח" ואנחנו החלטנו... להגיש תפריט כשר.אוסיף ואומר שהמנות הנוספות שהזמנו וקיבלנו היו - שרימפס וקלמרי, אסקלופ עוף ברוטב שמנת ומבחר קינוחים חלביים....זה מה שנקרא - שמים על הלקוח פס רציני. אנחנו כמובן לא נחזור לשם וכך נמליץ לכל חברינו לעשות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
א וק - תמונה
א וק 3 ביקורות
4.7
15/04/08

מקום מקסים לאכול עסקית ובעיקר אתהסלט חלומי שלהם שהוא פשוט חלום.יש לבקש את הריבה שעושה טעם לעודבשישי מומלץ להזמין מקום מראש!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
11/04/08

חגגנו יומהולדת לאימי ביום שישי בערב, לא הכרנו את המסעדה לפני כן, הסתמכנו על ההמלצות הטובות שקראנו כאן באתר. היינו 14 איש, היה מעולה!!! האווירה, השירות (כבר מההזמנה בטלפון), האוכל... המצויין, הקינוחים המענגים (הזמנו כמעט מכולם), יצאנו עם חיוך ובטן מלאה.בקיצור, ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 4 ביקורות
4.3
26/03/08

מקום נעים וטעים!! אוירה ביתית ונעימה, המלצריות היו מקצועיות ומקסימות. אכלנו ארוחת בוקר שהייתה מעולה ומעל לכל היה כיף ונעים. נשוב ונבקר. תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/02/08

אנמרו היא המסעדה הביתית שלנו. תמיד נעים לבא. המחירים ראויים, השרות נעים ואורן בעל הבית מקסים. המסעדה הכי שווה באזור. שומרת על רמת האוכל והמחירים לאורך השנים. ממולץ בחום בכל שעות היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronagadi - תמונה
ronagadi מבקר מתחיל
3.7
04/11/07

המסעדה נחמדה , האוכל טוב , שירות אדיב אך לוקה בחסר - נאלצנו להמתין לשולחן שלנו שהוזמן מראש כ30 דקות מעבר לשעה שנקבעה. אולם הצוות ידע לקחת אחריות ולפנק אותנו ואף בעל המקום לא שכח אותנו... ובסוף הערב אף טרח לבוא אחרינו ולהתנצל באופן אישי. התייחסות אישית + פיצוי מנות אחרונות - בהחלט טיפול טוב בסיטואציה הלא נעימה בתחילת הערב. סה"כ טעים ומהנה . תודה רונה וגדי

עוד פרטים
הוספת תגובה