חיכינו מעל שעה (למשלוח ממסעדה שנמצאת 5 קמ מאתנו), והאוכל הגיע קר לחלוטין. ארוחת הילדים ממש לא אכילה. מאד מאכזב. בפעם הבאה כדאי לציין בתהליך ההזמנה שזה מתעכב, אולי היינו באים לקחת
מאוד
אחלה אוכל באמת
רק לשים לב להערות בהזמנה
משלוח מהיר, האוכל ארוז בצורה מוקפדת וטובה, האוכל טעים בטירוף!
מושלם!
כל הסלטים נשפכו לשקית.. 🤦♀️
מרוצה
מומלץ טיפה יקר
התחשק לנו משהו טעים ופשוט לצהריים. עשינו הזמנה באתר - מיקס אסדו ובריסקט מהמעשנה ל-3 והוספנו לזה טבעות בצל וצ׳יפס בטטה. ההזמנה הגיעה אחרי כשעה, הכל בכלים נפרדים - הבשר רך ברמות, טעים... וניכר שהוא עשוי מנתח איכותי שטופל במיומנות, מנה יפה ונדיבה גם עבור 3 סועדים, נלוו אליו אורז מג׳דרה טעים, מנה גדולה ויפה של אנטיפסטי, קולסלו וכמובן צ׳יפס בטטה וטבעות בצל שגם הם היו טעימים ולא הרגישו תעשייתיים.