נגישות
נגישות

הפורטוגזי ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

564 ביקורות וחוות דעת על הפורטוגזי

שירות מזלזל - תמונה
שירות מזלזל 8 ביקורות
בהחלט כן
4.3
17/12/23

מרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
5.0
15/12/23

👏👏👏

עוד פרטים
הוספת תגובה
kazhdanm - תמונה
kazhdanm 4 ביקורות
ברור
4.8
14/12/23

😁

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
מעולה
5.0
10/12/23

מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
ממליצה ! וכמובן שאני יזמין שוב
5.0
07/12/23

היה טעים בטירוף! משלוח מהיר! אהבתי פשוט הכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
.
4.8
06/12/23

לא קיבלנו מתבלים עם הלחם קצת מבאס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
marblefoxanna - תמונה
marblefoxanna מבקר מתחיל
מומלץ
4.0
24/11/23

היה איסוף עצמי. השירות היה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
dor.rubi - תמונה
dor.rubi 9 ביקורות
ניפגש גם פיזית וגם במשלוח ללא ספק! תודה על הכל
5.0
17/11/23

ואוו היה מדהים, האוכל ממש טוב וללא ספק אבקר במסעדה, אם ככה טעים במשלוח אז אני בטוח בישיבה במקום עוד יותר טעים❤️

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
🙏🏻
4.5
17/11/23

😍

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
לא חושבת שנזמין שוב
3.3
15/11/23

האוכל הגיע מהר מאוד, הכנפיים הגיעו חמות, הטעם סביר ולא מיוחד. הבשר הגיע יבש מאוד וקצת קשה, בלי טעם, בלי תיבול ולא חם כל כך. אנטיפסטי מגיע חתוך בצורה ענקית, שוב- בלי תיבול וטעם, מבושל... יתר על המידה.הסלט וואבי קולסלואו (מי שם כרוב אדום בקולסלואו?) מפוצץ במיונז ולא בשום דבר אחר (אם לא היה ברור, שוב- ללא טעם ללא תיבול). לא קיבלנו מפיות, מגבונים, סכום. השתיה יקרה ללא סיבה (26 שח ל2 בקבוקי פנטה קטנים מזכוכית?)

עוד פרטים
הוספת תגובה