האוכל הכי טעים בארץ! משלוח מהיר אין תלונות בכלל.
אנחנו מזמינים לא מעט פעמים ובכל פעם המשלוחים מגיעים ללא סכו"ם ונאלצים לאכול חמוצים/רטבים עם הידיים!!
טעים וזול
מושלם
מרוצים!
ממש טעים
טעים מאוד!!! אהבנו ממש!
האוכל היה קר.
מרוצה
צ'יפס והצ'יקן הגיעו קרים. לא הגיע השתייה.