נגישות
נגישות

ג'ויה איטליאנה תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה איטליאנה תל אביב

dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
אוכל מדהים ואוירה מצוינת
4.5
06/05/13

כבר מספר פעמים שאני ואישתי מגיעים לאכול שם ופשוט נהנים מכל ביס, איטליה במיטבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aleosha - תמונה
aleosha 43 ביקורות
המסעדה האיטלקית הטובה מאלה שביקרתי
4.8
03/05/13

Joya לא פעם הופיע בדירוגים של עשרת המסעדות הטובות בישראל. אבל אנחנו התעכזבנו כמה פעמים ממסעדות ידועות, לכן הגענו לשם עם קצת ספקות. התישבנו בחוץ, הזמנו פוקצה כמנה ראשונה. פוקצה טובה, אבל... לא משהו מיוחד. למנה עיקרית אשתי הזמינה קצאטורי אנטריקוט, ואני - ניוקי פירות יפ. וכאן היחס שלנו כלפי המקום התחיל להשתפר פלאים. קצאטורי - פסטה עם חתיכות בשר בקר בגודל בינוני, ברוטב עגבניות ויין, עם טעם מאוד מיוחד. מנה גדולה ומעניינת, אבל היא לא מסוגלת להתחרות עם הניוקי. אכלתי ניוקי בהרבה מסעדות, אבל הניוקי של Joya זה באמת משהו מיוחד. הוא צהוב, מרובה, ויש לו טעם ומרקם נפלא ומאוד ביתי. תוסיפו לזה פירות ים ורוטב שמנת אשיר, ותקבלו אחת המנות העיקריות הכי טעימות שאחלתי בחצי שנה האחרונה. החסרון היחיד שלה - היא לא גדולה במיוחד. אבל עדיין, שווה כל ביס. הזמנו שני קינוחים, עוגת גבינה וטירמיסו. ושוב, למרות שעוגת גבינה הייתה בהחלט טעימה, וחתיכה גם בגודל יחסית מכובד, הטירמיסו משך את כל תשומת ליבינו. נראה לי שנחזור למסעדה הזאת רק כדי לאכול שוב את הקינוח הזה. המסעדה מומלצת בחום לכל אוהבי מטבח איטלקי, או סתם קינוחים הכי טובים באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 2 ביקורות
מקום צפוי במובן הטוב של המילה
3.8
03/05/13

אני לוקח לשם תמיד לארוחות משולבות בדיונים עסקיים אורחים עסקיים שאני מאכסן במלון לאונרדו שנמצא מעבר לפינה ומה שטוב שתמיד אתה יודע מה תקבל, מקום מכובד, לא רשמי מדי ולא לא רשמי מדי, אין... הפתעות, הכל מתנהל למופת ואפשר להתרכז בביזנס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
איזו אכזבה.....
1.3
02/05/13

הזמנתי שבוע מראש שולחן בג'ויה ברמת החייל, כדי לחגוג עם בן זוגי את יום הולדתו. בהזמנה ציינתי מראש, שאשמח אם ישריינו לנו שולחן נעים לזוג. לא רק שלא קיבלנו שולחן נעים, הושיבו אותנו בין 2... שולחנות גדולים עם רעש עצום. לאחר שביקשנו, העבירו אותנו למרפסת ומשם המצב רק הדרדר. חיכינו הרבה זמן לקבל תפריטים. לאחר שסוף סוף הגיעו אלינו והזמנו את המנות, קיבלנו מנה אחת תפלה לחלוטין וביקשנו להחליפה. עבר עוד הרבה זמן עד שהביאו לנו תפריטים ובינתיים חלקנו וסיימנו את המנה האחת שנשארה. לאחר שקיבלנו את התפריט, אף אחד לא הגיע לקחת מאיתנו הזמנה.... חיכינו יותר מרבע שעה ואז נכנסנו למסעדה וביקשנו שמלצר יגיע אלינו. הזמנו את החשבון, כי כבר ממש לא רצינו לחכות לעוד מנה והחשבון, באופן לא מפתיע, הגיע מהר אך בשיא החוצפה חייבו אותנו על 2 המנות (כולל זו התפלה שהוחזרה). המלצרית התנצלה ואמרה שתתקן זאת. אמרנו לה שכל החוויה הייתה ממש לא נעימה ואנחנו מאד מאוכזבים והיא אמרה שתעביר את המסר הלאה. לאחר שהמלצרית חזרה עם החשבון הנכון, היא ביקשה לפצות אותנו בקינוח. ביקשנו קינוח לדרך, כי ממש לא התכוונו להישאר עוד במסעדה ולהפתעתנו, גם הקינוח שרצו לפצות אותנו בו, לא הגיע! לאחר רבע שעה, השארנו כסף בגין החשבון ופשוט יצאנו מהמסעדה. מעולם לא כתבתי ביקורת על מסעדה, אבל חוויה כזאת מאכזבת, לא חוויתי זמן רב. מציעה לכל מי שמחפש חוויה נעימה וקצת אחרת, לא להתקרב לג'ויה. הם אולי טובים לארוחה עסקית בצהריים לעובדי האיזור, אבל ממש לא מסעדה ששווה להשקיע בה כסף..

עוד פרטים
הוספת תגובה
lioash - תמונה
lioash 8 ביקורות
חוויה מוצלחת מאוד
4.0
01/01/13

הייתי ביום הולדת של אחותי עם המשפחה. השירות היה מעולה. רוב המנות מקוריות וטעימות מאוד. מסעדה איטלקית מאוד נעימה. סה"כ: שווה ללכת והמחירים לא בשמיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה - תמונה
לנה 20 ביקורות
שנה אזרחית חדשה בג'ויה
4.5
01/01/13

המקום הזה פשוט לא מאכזב, היה טעים, אווירה נחמדה, מלצרים אדיבים, פשוט שווה להגיע כל פעם מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miriam Naor - תמונה
Miriam Naor 2 ביקורות
ארוחה מאכזבת!
1.0
28/12/12

היום בשעה אחת בצהריים הגענו בן זוגי ואני למסעדה, הושבנו בזריזות וגם די מהר הגיע מלצר וקיבל מאיתנו הזמה, שהיתה פשוטה ביותר והורכה ממנת טורטליני לבן זוגי ומנת מרק לי. הטורטליני הגיע די... מהר, בן זוגי החל לאכול אותו כדי שלא יתקרר מתוך תקווה שמנת המרק תגיע אף היא לשולחננו. הוא החל לאכול ואף סיים מבלי ש נראה סימן למרק. יש לציין שלא כמקובל במקומותינו , איש מנותני השרות לא ניגש לשולחננו כדי לוודא שהכל לשביעות רצוננו. מאחר ובן זוגי סיים לאכול פנינו למלצר וציינו בפניו כי המרק המיוחל לא הגיע, הוא נראה מעט מופתע התנצל בפה רפה אך לא מעבר לזה. בקשנו חשבוןנ(אשר הוגש לנו תוך שניות) מבלי שהציעו לנו פיצוי כלשהו על עגמת הנפש. אכלנו במסעדה פעמים רבות בעבר, יותר זה לא יקרה וכך נמליץ גם לכל ממכרינו. חזרנו הביתה מאוכזבים ורעבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit2_2 - תמונה
ravit2_2 19 ביקורות
חוות דעת על המסעדה
1.8
11/12/12

הזמנו את הרביולי בטטה ,לקח המון זמן עד שקיבלנו יחס מהמלצרית(האפטית), הגיעה מנה קטנה לסועד,המנה כלל לא הצדיקה את המחיר,טעמתי איטלקיות טובות יותר בעברי. פשוט אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 5 ביקורות
היה רע
1.8
10/12/12

שירות מבאס, איטי ולא יעיל. לא הגיע קינוח לילדה לסלט לקחו 45 דקות להגיע. גרוע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית  - תמונה
אורית 9 ביקורות
כיף לחזור כל פעם מחדש
4.0
08/12/12

ביום חמישי האחרון חגגתי שם יומולדת עם עוד שבע חברות טובות. כרגיל, אוירה מקסימה, שקיות טוב ואוכל טעים. הזמנו קרפציו, מנות פסטה (בטטה ושמנת, קרם ערמונים ומנת ספיישל עם תרד), פיצה מרגריטה... עם פטריות ועוד. הכל היה טעים ממש. מנת סלט האנדיב הייתה קצת מאכזבתו וקינוח הקלצונה הזוגי (ממולה בנוטלה) היה קצת קשה וטועם מוזר. בסך הכל נהננו מכל רגע! 

עוד פרטים
הוספת תגובה