נגישות
נגישות

ג'ויה איטליאנה תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על ג'ויה איטליאנה תל אביב

אלה - תמונה
אלה 11 ביקורות
בהחלט מומלץ
4.0
26/10/13

ביקרנו במסעדה ביום שישי אחר הצהררים. הינו 8 סועדים בגילאים שונים (כולל ילדים). השירות היה טוב ומקצועי, האוכל היה טעים (בעיקר מנת לזניה עם רגו). המסעדה מעוצבת יפה (פחות התרשמנו מהמרפסת).... בשורה התחתונה, היה טעים ונעים.המחיר תואם את סוג המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמלה - תמונה
כרמלה 2 ביקורות
טעים ונעים!
4.3
27/09/13

התארחנו במסעדה ביום חמישי ה26.9.13 היינו 7 אנשים ותינוק, ביקשנו מיקום נוח לעגלת תינוק, ואכן קיבלנו מה שרצינו, השרות היה אדיב מאוד, האוכל טעים ביותר, והמחירים סבירים, זאת הפאם השנייה... שאנחנו אוכלים במסעדה ואין ספק שנגיע שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jack Gayus - תמונה
Jack Gayus 2 ביקורות
היה מדהים
4.5
16/09/13

חגגנו לבת שלנו יום הולדת והחלטנו להתפנק עם אוכל איטלקי היינו 8 סועדים הזמנו מגוון של מנות ראשונות וכמובן מנות עיקריות הכל היה טעים מאוד השירות היה נפלא והמחיר היה סביר ביותר ממליץ... בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
eti.levi - תמונה
eti.levi 7 ביקורות
טעים אבל מנות קטנות
3.0
16/08/13

האוכל שהזמנו פיצה קלאסקו, טורטליני ואנטיפסטי היה טעים מאוד. השירות היה מצוין. אבל המנות קטנות מאוד ביחס למחיר. בקינוחים היינו חלוקים בדעות, לשתיים מאתנו עוגת השוקולד הייתה טעימה ולאחרות... לא. הניוקי המתוקים היו סתמיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan Mardiks - תמונה
Eitan Mardiks 5 ביקורות
אוכל טוב שרות בינוני
3.5
23/07/13

אכלנו 6 אנשים ביום שישי. המקום נעים. השרות היה סביר פרט לזה שכדי לקבל כוס מים היינו צריכים לבקש 4 פעמים עד שהביאו. המנות הראשונות היו טעימות כמו כן גם המנות העקריות. ניסונו מספר מנות... חרונות כאן היה מאכזב למדי - בינוני ומטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
surens77 - תמונה
surens77 2 ביקורות
טעים!
4.5
27/06/13

היינו 4 סועדים הזמנו מקום מראש קיבלנו שרות אדיב שנענה לכל בקשה שלנו בזמן מהיר אני אכלתי פיצה שהייתה מאוד טעימה עם תרד וחלקנו במנת טורטליני שהייתה די קטנה אבל הוזהרנו על כך מראש ...סה"כ... מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמרי - תמונה
תמרי מבקר מתחיל
טעים טעים וכיף
4.8
22/06/13

היינו אתמול - יום שישי בסניף רמת החייל, והכל היה פשוט ניפלא - וזה יום שישי והיה עמוס - השרות מהיר חייכני וסבלני האוכל.. ניפלא והמחירים סבירים בקצור נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
פיצות טעימות וקינוח אחד משגע במיוחד
4.0
02/06/13

אני חייבת שאני מאוד אוהבת את סניף רמת החייל. ישבנו 4 חברים, הפעם הזמנו 2 סוגי פיצות: מרגריטה והשניה טארטופו - טעימה מאוד. ידיד שלי הזמין שניצל וציין שהוא מאוד טעים. את הקינוח הזוגי של... קלצונה עם נוטלה ומסקרפונה הזמנו פעמיים מכיוון שהיא כל כך טעימה ובאמת מומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 3 ביקורות
מומלץ בחום!
4.3
22/05/13

הגענו אתמול 4 חברות לחגוג לי יומולדת וכבר בכניסה קידמה את פנינו אווירה נעימה וביתית. המנות היו מעולות,במיוחד הטארט בצל שמומלץ בחום. המלצרים היו אדיבים ונהננו מאוד. ממליצה בחום על הקינוח... של הקלצונה עם נוטלה ומסקרפונה שהיה מעולה והשאיר לנו טעם של עוד :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
לנה - תמונה
לנה 20 ביקורות
כרגיל נהדר
4.8
12/05/13

הגענו ללא הזמנת מקום מראש ביום חמישי בערב והמסעדה היתה די עמוסה. התיישבנו בחוץ, אבל מהר מאוד ניגשתי למארחת וביקשתי להעביר אותנו למקום קצת יותר נחמד עקב חגיגות יום הולדת. לאחר פרק זמן... קצר, הם הצליחו לארגן/להזיז, כדי להושיב אותנו במקום טוב יותר. האוכל היה טעים כהרגלו. המחירים סבירים. לחברי מועדון 10 אחוז הנחה. מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה