נגישות
נגישות

מינה טומיי תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי תל אביב

מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
לא נחזור
2.5
24/10/15

אחרי ביקור ראשון ומבטיח במסעדה - התאכזבנו מאוד בביקור השני. למרות שישבנו על הבר- והאווירה היתה טובה מאוד- לקח המון זמן עד שקיבלו את ההזמנה שלנו. לאחר מכן התברר שלא כל ההזמנה נקלטה ולא... כל המנות יצאו. בשלב הזה, כשחלקנו כבר סיימו לאכול, אחראי המשמרת אמר שאין מה לעשות והמנות החסרות כבר לא ייצאו. לא קיבלנו התנצלות ולא הוצע לנו שום סוג של פיצוי. בקיצור, התאכזבנו מאוד. היחס לא מתאים ולא מקצועי ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 7 ביקורות
התאכזבנו לטובה
3.8
12/09/15

לאור הביקורת לא ציפינו לגדולות, אבל בחרנו 4 מנות פלוס ראשונה פלוס אחרונה ונהננו מכל השישה. עם חשבון של 400 ש"ח יצאנו בכלל מרוצים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
מיוחד
4.3
12/09/15

המלצרית הייתה מקסימה ומאד סבלנית ומקצועית. היינו 5 וניתן לראות בחשבונית את ההזמנות. 3 מנות היו טעימות במיוחד: מינה תאי אדום, סקה יאקי ופילה טומיי. הערה חשובה: בפאד תאי יש צ'ילי מתוק, זה... לא כתוב בתפריט, להיפך כתוב שהרוטב מתקתק. המנה הייתה חריפה (זו רגישות שלי). מכיוון שבמסעדה לא יכולים לדעת מה הרגישות של כל סועד, מן הראוי לציין את כל המרכיבים או שהמלצר יעדכן בהזמנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
לא טוב כמו בחיפה, סה"כ לא רע
3.3
16/08/15

שמחתי לגלות את המסעדה המוכרת מחיפה שעשתה עלייה לתל אביב, אבל הייתה אכזבה. המלאי כופתא לא היה טעים כמו בחיפה, והמנה הייתה לדעתי יותר מפי 2 יותר קטנה. הסושי היה רגיל לחלוטין אבל המחיר שלו... היה גבוה. לקחנו גם מנות מיוחדות שהיו לא רעות, אבל בכלל לא משתוות למנות בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל מבקר מתחיל
מינה טומיי
4.8
13/08/15

אחת המסעדות הטובות בהן אכלתי. אכלנו במסעדה כל המשפחה וכל המנות היו מעולות ולשביעות רצון כולם.השירות היה אדיב מאוד. גם כשהזמנו קינוח הופתענו לגלות כי המלצר הזמין עבורנו קינוח נוסף על... חשבון הבית. באמת מסעדה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boaz - תמונה
boaz 35 ביקורות
אוכל ושירות טובים
4.0
09/08/15

הגענו חמישה בזמן ארוחת צהריים באמצע שבוע. הזמנו מכל המבטחים שלהם, ההבדל בין המנה הראשונה שהגיע לאחרונה היה בערך רבע שעה, שזה לפי דעתי סביר יחסית למסעדה. האווירה הייתה טובה, השירות גם... טוב וכל אחד נהנה מהמנה שלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
נחזור בהחלט
5.0
19/07/15

מאוד מוצא חן בעיני שאפשר למצוא מנות איכותיות מ-5 סוגי אוכל שונים תחת קורת גג אחת. ניסינו מנה מכל אחד חוץ מההודי, והכל היה טעים מאוד ובאמת מייצג היטב את המקור. האווירה טובה והמחירים... שפויים. נחזור בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
אוכל ואווירה
3.8
05/06/15

המקום בהחלט מצליח להכניס לאווירת השוק האסייתי- בעיצוב וגם במוזיקה. ישנם 5 מטבחים שונים בתפריט, והמבחר בכל אחד אינו גדול, כך שלא הולכים לאיבוד. ניסינו שתי מנות קוריאניות- ביבימבאפ... וצ'אנקי ביף (מנה שכל קשר בינה לבין קוריאה מקרי בהחלט). שתיהן היו מוצלחות ונדיבות בגודלן. השירות נעים ואדיב. הבעיה היחידה היא עקרון ה"מה שמוכן יוצא" שהמסעדה דוגלת בו- כאשר מזמינים רק שתי עיקריות ואחת מהן מגיעה 10 דקות אחרי השנייה, נוצרת הרגשה לא נעימה בכלל. חוץ מזה- מצוין. נשוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלאל - תמונה
טלאל מבקר מתחיל
הפתעה טובה
4.0
17/04/15

הגענו למקום בפעם הראשונה עם חשש קל. והופתענו לטובה מהכל. העיצוב והאוירה, השרות המקצועי והנינוח, והאוכל המצויין. ביציאה הוחלט בשמחה להוסיף את המסעדה לרשימת המועדפות המואד מצומצמת שלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל מצויין שירות נעים
4.0
01/04/15

ישבנו על הבר במסעדה. השירות היה מצוין והמנות הוגשו במהירות. האוכל היה מצוין ועשוי בקפידה. המנות אינן שוות באיכותן וכדאי לבחור בקפידה, אבל סה"כ הכל היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה